net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Το νέο Ducati Scrambler έφτασε επίσημα και στη χώρα μας.

Το νέο Scrambler έχει μαζεμένες διαστάσεις και θυμίζει μοτοσικλέτα σαφώς μικρότερου κυβισμού.

Η έκδοση που βλέπετε είναι η βασική Icon, η μόνη που είχαμε την ευκαιρία να δούμε από κοντά.

Λιτό και διαχρονικό το φανάρι του Scrambler. Όταν είναι αναμμένο τα LED το κάνουν να ξεχωρίζει από οτιδήποτε άλλο.

Το κόκκινο του πηγαίνει επίσης. Δεν γίνεται διαφορετικά, είναι Ducati.

Όχι ότι στο κίτρινο πάει πίσω.

Ιδιαίτερα προσεγμένο το φινίρισμα του ρεζερβουάρ.

Η καρατιμόνα που λέγαμε.

Τα ελαστικά που έχουν σχεδιαστεί ειδικά το Scrambler ταιριάζουν γάντι με την αισθητική του.

Πιο κοντό πίσω φτεράκι και εξαφανίζεσαι!

Να ένα κουμπί.

Και ο πρωταθλητής ταχύτητας Λευτέρης Πίππος εγκρίνει!

Ducati Scrambler: Πάτησε ρόδα στην Ελλάδα

Βρεθήκαμε προσκεκλημένοι στην επίσημη παρουσίαση του νέου Scrambler στην χώρα μας. Εκεί είχαμε την ευκαιρία να δούμε και να περιεργαστούμε από κοντά τη νέα δημιουργία της Ducati η οποία απλά κλέβει καρδιές.

 
Ξέρουμε ότι αυτό που σας ενδιαφέρει περισσότερο είναι το ίδιο το Scrambler και όχι το τι ειπώθηκε στην όμορφη και λιτή εκδήλωση της ελληνικής αντιπροσωπείας που πραγματοποιήθηκε στο γνωστό Root Artspace στο Θησείο. Απλά να πούμε ότι οι άνθρωποι της Ducati έχουν μεγάλες προσδοκίες από την νέα τους δημιουργία, όσον αφορά τις πωλήσεις, κάτι που επιβεβαιώνουν και οι παραγγελίες που έχουν ξεκινήσει, πριν ακόμη από τον ερχομό του Scrambler. Όπως και να το κάνουμε το Scrambler είναι ένα Ducati διαφορετικό από τα άλλα και αυτή τη στιγμή η πιο προσιτή μοτοσικλέτα της ιταλικής εταιρίας με την τιμή της βασικής έκδοσης Icon να ανέρχεται στα 8.950 ευρώ.

Πρώτη επαφή: Ξεχωριστό και compact
Το Scambler, στη βασική έκδοση Icon που είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε από κοντά, κατάφερε να μας κερδίσει αμέσως αφού παραμένει το ίδιο γοητευτικό όπως και στις φωτογραφίες. Λιτό και ξεχωριστό, με μοντέρνες πινελιές που συνδυάζονται με ρετρό στοιχεία και φυσικά τον σήμα κατατεθέν V2 της Ducati, τον μοναδικό αερόψυκτο που παραμένει στην παραγωγή για την ιταλική εταιρία. Σαν μέγεθος το Scrambler είναι ακόμη πιο μικρό στην πραγματικότητα από ό,τι φαίνεται στις φωτογραφίες με το περιορισμένο πλάτος να είναι εκείνο που κερδίζει τις εντυπώσεις. Σχεδόν προσκαλεί όλους τους σωματότυπους να κάτσουν πάνω στη σέλα, με το ποιοτικό και ελαφρώς σκληρό αφρώδες, για να καταλάβουν ότι δεν έχουν κάτι να φοβηθούν. Η θέση οδήγησης στοχεύει ολοφάνερα στην καθημερινή μετακίνηση και σε γενικές γραμμές το Scramber αφήνει μια πολύ ανάλαφρη αίσθηση στατικά που κάνει τα 170 στεγνά κιλά, που ανακοινώνει η Ducati, να μοιάζουν πολλά. Η καρατιμόνα που τοποθετεί τα χέρια ελαφρώς ψηλά είναι αυτή που κάνει τη διαφορά στο Scrambler και φέρνει στο μυαλό παλιότερες και πιο ανέμελες εποχές.

Ένα σημείο που κερδίζει επίσης τις εντυπώσεις είναι η ποιότητα κατασκευής, ένας τομέας που έχει προσεχθεί ιδιαίτερα από τους ανθρώπους της ιταλικής εταιρίας. Δεν υπάρχουν καλώδια που εξέχουν, οι κολλήσεις του πλαισίου είναι παράδειγμα προς μίμηση και η ποιότητα της βαφής κυμαίνεται σε πολύ υψηλά επίπεδα. Γενικά το Scrambler ικανοποιεί πολύ στο μάτι και δείχνει έτοιμο να δεχτεί πάσης φύσεως customizing από τον ιδιοκτήτη του. Ως βάση είναι εξαιρετικό και για αυτό το λόγο η Ducati διαθέτει ήδη δεκάδες αξεσουάρ αποκλειστικά για τη νέα μοτοσικλέτα της αλλά και για τον αναβάτη. 

Όλα τα παραπάνω μπορείτε να τα διαπιστώσετε και εσείς αφού η ελληνική αντιπροσωπεία θα έχει διαθέσιμο το Scrambler, τις επόμενες ημέρες, σε όλες τις εκδόσεις του, για test ride. Μην χάσετε αυτή την ευκαιρία.

Αυτή ήταν, λοιπόν, η πρώτη μας επαφή με το νέο Scrambler στη βασική του έκδοση. Περισσότερα για τη νέα μοτοσικλέτα της Ducati αλλά και για τις εκδόσεις της μπορείτε να διαβάσετε εδώ από την παρουσίαση του μοντέλου στην Intermot.

 

DUCATI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ