net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Νέο ρεκόρ πωλήσεων στη σύγχρονη ιστορία της σημείωσε το 2014 η Triumph.

Νέο ρεκόρ πωλήσεων για τη σύγχρονη Triumph

Η αγγλική εταιρεία ανακοινώνει τις μεγαλύτερες πωλήσεις παγκοσμίως που έχουν καταγραφεί στα βιβλία της κατά την τελευταία τριακονταετία, δηλαδή στη σύγχρονη ιστορία της.

 
Έχουν συμπληρωθεί τριάντα χρόνια από τότε που ο John Bloor ξανάφερε στη ζωή ένα εξέχον μέλος της βασιλικής οικογένειας της παλαί ποτέ κραταιάς βρετανικής μοτοσικλέτας. Η Triumph Motorcycles το 1984 επέστρεψε στην παραγωγή μοτοσικλετών και έκτοτε η εμπορική της πορεία τραβά την πιο ευχάριστη ανηφόρα.

Για το 2014 λοιπόν η σούμα της σε παγκόσμιο επίπεδο μέτρησε 54.432 μονάδες και ο ετήσιος τζίρος ανήλθε στα 486.522.858 ευρώ. Παρότι μετρά σχεδόν 4.5% (κάτι παραπάνω από 2.000) περισσότερες μοτοσικλέτες από πέρυσι, στο κλείσιμο των βιβλίων η Triumph εμφανίζεται να έχει έλλειμμα 10.692.810 ευρώ Το ποσό πάντως είναι αναμενόμενο και προϋπολογισμένο. Πρόκειται για χρήματα που κατευθύνθηκαν κυρίως σε διεθνείς επενδύσεις, ανάπτυξη νέων μοντέλων και ένα μέρος τους αφορά απώλειες λόγω νομισματικών διακυμάνσεων.

Μιλώντας για επενδύσεις λοιπόν, η Triumph έχει κάνει ένα πολύ δυνατό άνοιγμα στην Ινδία, ενώ το ίδιο σχέδιο εξυφαίνεται και για τη Βραζιλία. Στην Ινδική αγορά η βρετανική εταιρία συμπλήρωσε ένα χρόνο από την επίσημη είσοδό της (28 Νοεμβρίου 2013), εγκαινίασε το πρώτο της κατάστημα στο Bangalore, ενώ με την παρουσίαση του Daytona 675 στην έκθεση Auto Expo 2014 έχει αισίως μια γκάμα 11 μοντέλων προς πώληση στα οκτώ πλέον καταστήματά της ανά την αχανή χώρα. 

Σε αυτόν τον ένα χρόνο πουλήθηκαν 1.300 Triumph στην ινδική αγορά, δηλαδή η πλειοψηφία των επιπλέον μοτοσικλετών που τώρα απολαμβάνει ως ρεκόρ η Triumph παγκοσμίως.

Παράλληλα οι 'Αγγλοι σχεδιάζουν μια επέκταση στη γκάμα των μοντέλων τους προς τα κάτω, σε χαμηλότερους κυβισμούς. Ο λόγος φυσικά ήταν και είναι η κυριαρχία των μικρών κυβισμών στις αναπτυσσόμενες αγορές της Ασίας που είναι και ο πρωτεύων στόχος, ωστόσο η επιδεινούμενη οικονομική κατάσταση των Δυτικών αγορών έχει προσφέρει ένα αναπάντεχο μεν, καλοδεχούμενο δε δεύτερο κανάλι εν δυνάμει πωλήσεων για φθηνότερα μοντέλα. Έτσι, παρότι φαίνεται πως οι μικρές Triumph ίσως να καθυστερήσουν λιγάκι, αργά ή γρήγορα θα βρουν τον δρόμο τους προς την παραγωγή. Ήδη γνωρίζουμε πως σχεδιάζει ένα μικρό σπορ μοντέλο κι ένα αντίστοιχα μικρό γυμνό, τα οποία δείχνουν να έχουν φτάσει σε τελική φάση εξέλιξης. Οι ανεπιβεβαίωτες φήμες ισχυρίζονται πως ο λόγος της καθυστέρησης είναι η εκ νέου εξέλιξη του κινητήρα, ο οποίος αρχικά σχεδιάστηκε για 250. Καθώς σταδιακά η αγορά ανάγει τα 300 κ.εκ. ως τη νέα μόδα, η Triumph δε μπορεί παρά να προσαρμοστεί.

Πριν μερικά χρόνια οι άνθρωποι της Triumph έλεγαν πως δεν έχουν στόχο «να γίνουν Honda», προτιμώντας να κρατήσουν την παραγωγή τους μικρή και εστιασμένη. Αυτό προφανώς δε σημαίνει πως δε θα διεκδικήσουν μεγάλα μερίδια σε παρθένες αγορές όπως η Βραζιλία και η Ινδία. Μερικά στοχευμένα νέα μοντέλα φαίνεται πως αρκούν.

 

TRIUMPH - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ