net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Η ελληνική αστυνομία κατέγραψε 747 θανατηφόρα ατυχήματα το 2014, έναντι 799 το 2013, 52 λιγότερα, με ποσοστιαία μείωση 6,5%.

Το 2014 σε σχέση με το 2013, σε όλη την επικράτεια καταγράφηκαν: 801 θάνατοι από ατυχήματα έναντι 861 το 2013, δηλαδή 60 λιγότεροι.

Κύρια αίτια για την τροχαία, η κίνηση στο αντίθετο ρεύμα, η παραβίαση προτεραιότητας, η απόσπαση προσοχής, κι η υπερβολική ταχύτητα.

Πιο συνηθισμένο είδος θανατηφόρου τροχαίου ατυχήματος η σύγκρουση, δεύτερο η εκτροπή, και τρίτο η παράσυρση πεζού.

Η πλειοψηφία των θανατηφόρων ατυχημάτων (454), συνέβησαν στις επαρχιακές οδούς και 244 σε κατοικημένες περιοχές.

Το μεγαλύτερο ποσοστό των θανατηφόρων ατυχημάτων συνέβησαν κατά τις ώρες 17.00 έως 21.00 (170 ατυχήματα).

Στατιστικά τροχαίων ατυχημάτων 2014

Το 2014 καταγράφηκε μείωση των παθόντων, αλλά και των τροχαίων ατυχημάτων, σε σχέση με το 2013. Συγκεκριμένα καταγράφηκαν από την αστυνομία 60 λιγότεροι θάνατοι και 52 θανατηφόρα δυστυχήματα λιγότερα.

 
Πιο αναλυτικά, το 2014 σε σύγκριση με το 2013 σημειώθηκαν σε όλη την επικράτεια:

747 θανατηφόρα ατυχήματα έναντι 799 το 2013 
(52 λιγότερα, μείωση σε ποσοστό 6,5%)
895 σοβαρά ατυχήματα έναντι 1.114 το 201 3 
(219 λιγότερα, μείωση σε ποσοστό 19,6%)
10.037 ελαφρά ατυχήματα έναντι 10.275 το 2013 
(238 λιγότερα, μείωση σε ποσοστό 2,3%)

Επίσης, το προηγούμενο έτος σε σχέση με το 2013, σε όλη την επικράτεια καταγράφηκαν:
  • 801 θάνατοι από ατυχήματα έναντι 861 το 2013 (60 λιγότεροι)
  • 1.068 σοβαρά τραυματίες έναντι 1.326 το 2013 (258 λιγότεροι)
  • 13.216 ελαφρά τραυματίες έναντι 13.515 το 2013 (299 λιγότεροι)
Ειδικότερα, ως προς τα αίτια των θανατηφόρων ατυχημάτων οι «επικίνδυνες» παραβάσεις εξακολουθούν να αποτελούν τις βασικότερες αιτίες για την πρόκλησή τους. Τα 747 θανατηφόρα ατυχήματα έχουν, σύμφωνα με την ανάλυση της τροχαίας ως κύρια αίτια τα ακόλουθα:
  • 70 την κίνηση στο αντίθετο ρεύμα
  • 52 την παραβίαση προτεραιότητας
  • 43 την απόσπαση προσοχής
  • 41 την υπερβολική ταχύτητα
  • 11 την παραβίαση ερυθρού σηματοδότη
  • 8 το αντικανονικό προσπέρασμα
  • 1 την οδήγηση χωρίς σύνεση και προσοχή
  • 521 λοιπά αίτια που σχετίζονται με οδηγική συμπεριφορά (μέθη κ.λπ.)
Επίσης, από την ανάλυση των θανατηφόρων τροχαίων ατυχημάτων, προκύπτει ότι οφείλονται (κατά είδος):
  • 291 σε σύγκρουση
  • 235 σε εκτροπή
  • 128 σε παράσυρση πεζού
  • 68 σε πρόσκρουση
  • 25 σε ανατροπή
Η πλειοψηφία των θανατηφόρων ατυχημάτων (454), συνέβησαν στο δευτερεύον οδικό δίκτυο (επαρχιακές οδούς) και 244 στις κατοικημένες περιοχές. Στη Ν.Ε.Ο. Αθηνών – Θεσσαλονίκης συνέβησαν (19), στη Ν.Ε.Ο. Αθηνών – Πατρών (16) και στην Εγνατία Οδό (14).

Το μεγαλύτερο ποσοστό των θανατηφόρων ατυχημάτων συνέβησαν κατά τις ώρες 17.00 έως 21.00 (170 ατυχήματα) και ακολούθως κατά τις ώρες 24.00 έως 07.00 (153 ατυχήματα) και 09.00 έως 13.00 (143 ατυχήματα).

 

???????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ