net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Kawasaki Ninja H2: Ηλεκτρονικά βοηθήματα

Ένα από τα μικρότερα αλλά πιο περιεκτικά σε πληροφορίες βίντεο δημοσίευσε η Kawawasaki για το νέο Ninja H2. Με μια ματιά στον πίνακα οργάνων μας αποκαλύπτει τα ηλεκτρονικά βοηθήματα του «κτήνους».

 
Στο 17o teaser-βίντεο, η Kawasaki κάνει λόγο για τα ηλεκτρονικά του Ninja H2 που βοηθούν τους αναβάτες να βιώσουν τις επιδόσεις της νέας μοτοσικλέτας στο ακέραιο, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά κατά τη διάρκεια του βίντεο. Ας δούμε λίγο πιο αναλυτικά τα ηλεκτρονικά συστήματα που μας αποκαλύπτει η Kawasaki.

KTRC-Kawasaki Traction Control
Το Ninja H2 έχει σίγουρα Traction Control το οποίο εμφανίζεται πάνω αριστερά στην όμορφη ψηφιακή οθόνη με τον βαθύ μπλε φωτισμό και τις λευκές ενδείξεις. Λογικά θα ακολουθεί τη λογική των συστημάτων που βλέπουμε στις μοτοσικλέτες μεγάλου κυβισμού των Ιαπώνων και θα είναι τουλάχιστον τριών σταδίων, ενώ έχει σίγουρα τη δυνατότητα απενεργοποίησης, όπως φαίνεται και στην οθόνη. Μεγάλη εντύπωση προκαλεί η λευκή ομπρέλα που βρίσκεται περιφερειακά του στροφόμετρου μεταξύ των ενδείξεων “4” και “6”. Προφανώς η Kawasaki έχει κάποια ρύθμιση αποκλειστικά για οδήγηση στη βροχή όπου προσαρμόζονται αυτόματα όλα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα (ABS, Traction Control, αμορτισέρ τιμονιού) αλλά και η χαρτογράφηση του κινητήρα.

KIBS-Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System
Το «παρών» δίνει και το ABS το οποίο οι Ιάπωνες ονομάζουν KIBS. Από το συνθετικό «Intelligent» καταλαβαίνουμε ότι θα είναι λογικά ρυθμιζόμενο, ενώ δεν αποκλείεται να προσαρμόζει τη λειτουργία ανάλογα και με την κλίση της μοτοσικλέτας.

ESD-Electronic Steering Damper
To αμορτισέρ τιμονιού του Ninja H2 είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενο και το βλέπουμε ως ένδειξη περιφερειακά του στροφόμετρου  λίγο πάνω από την ένδειξη «8» για τις στροφές του κινητήρα. Λογικά θα προσαρμόζει τη λειτουργία του ανάλογα με την ταχύτητα κίνησης του Ninja αλλά και τις επιλογές που έχουν γίνει στα υπόλοιπα ηλεκτρονικά συστήματα.

KQS-Kawasaki Quick Shifter
Οι Ιάπωνες έχουν προσθέσει στον εξοπλισμό του Ninja H2 και Quick Shifter που επιτρέπει στον αναβάτη να ανεβάζει ταχύτητες χωρίς να κλείνει το γκάζι ή να χρησιμοποιεί το συμπλέκτη της μοτοσικλέτας επεμβαίνοντας σε κάθε αλλαγή στο αβάνς. Έτσι η επιτάχυνση του Ninja H2 γίνεται ουσιαστικά χωρίς διακοπές.

KEBC-Kawasaki Engine Brake Control
Το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου της Kawasaki για το φρένο του κινητήρα. Από ό,τι καταλαβαίνουμε ξεφεύγει από τα «συμβατικά» χαρακτηριστικά ενός συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης και λογικά θα επεμβαίνει και σε άλλα σημεία (ίσως στις βαλβίδες;). όπως και για τα υπόλοιπα συστήματα, έτσι και για αυτό δεν υπάρχουν επίσημες πληροφορίες προς το παρόν.

KLCM-Kawasaki Launch Control Mode
Το τελευταίο πράγμα που θέλει να μας πει η Kawasaki για το Ninja H2-προς το παρόν-είναι το σύστημα «εκτόξευσης» της μοτοσικλέτας. Τα εν λόγω συστήματα βοηθούν τον αναβάτη να πραγματοποιήσει την τέλεια εκκίνηση από στάση. Το μόνο που έχει να κάνει ο αναβάτης είναι να «καρυδώσει»-αφήνοντας και τον συμπλέκτη, έτσι;-το γκάζι και να αλλάζει τις ταχύτητες τη σωστή στιγμή…Τα υπόλοιπα τα αναλαμβάνει η μοτοσικλέτα!
Μέχρι και ηλεκτρονικό μπαρόμετρο υπάρχει στις ενδείξεις! Ακούτε που ακούτε το turbo να λειτουρεί. Να μην το "βλέπετε" κιόλας να δουλεύει; Καλό είναι βέβαια να μην κοιτάτε τα όργανα κατά την οδήγηση του Ninja H2... Immobiliser και τουλάχιστον δύο μερικοί χιλιομετρητές είναι τα υπόλοιπα που βλέπουμε στις ενδείξεις της οθόνης.



 

KAWASAKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ