net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Με καλά αποτελέσματα, δύο δυνατοί, φτασμένοι πιλότοι, ο Ayrton Badovini και ο Christian Iddon, έμειναν ξαφνικά ξεκρέμαστοι από την ασυνέπεια της Bimota.

Δεύτερος ήταν στην EVO Class στη Laguna Seca ο Christian Iddon, πίσω από τον ομόσταυλο του, Ayrton Badovini, καβάλα στην BB3. Τι κρίμα.

Έξω από το WSBK η Bimota

Αφού παρήλθε το τετράμηνο χάρης, η Bimota δεν κατάφερε να κατασκευάσει τις προαπαιτούμενες μοτοσικλέτες παραγωγής του BB3, κι έτσι είδε την πόρτα εξόδου από το πρωτάθλημα WSBK!

 
Όπως γνωρίζουν οι περισσότεροι, για να συμμετάσχει κάποιος κατασκευαστής στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα WSBK, χρειάζεται να βγάλει στην παραγωγή έναν ελάχιστο αριθμό μοτοσικλετών, από το μοντέλο με το οποίο θα αγωνίζονται στο πρωτάθλημα. Εκατόν είκοσι πέντε στην αρχική επιθεώρηση από FIM και Dorna, 250 στο τέλος της πρώτης χρονιάς συμμετοχής, και 1000 στο τέλος της δεύτερης. Ένας νέος κανονισμός επιτρέπει στους κατασκευαστές να συμμετέχουν στο πρωτάθλημα για 4 μήνες πριν πιάσουν τα παραπάνω νούμερα, μην σκοράροντας όμως βαθμούς. Στο τέλος του τετραμήνου χάρης, η εταιρεία πρέπει να παρουσιάσει τις 125 πρώτες μοτοσικλέτες παραγωγής.

Σήμερα, το τετράμηνο παρήλθε για την Bimota, που δεν κατάφερε να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις και υποσχέσεις της. Έτσι, δίχως να έχει ομολογκάρει 125 μοτοσικλέτες, η εταιρεία κόπηκε από το πρωτάθλημα του 2014, με τους 2 πιλότους της, Ayrton Badovini και Christian Iddon να μένουν... χωρίς δουλειά. Κρίμα, τόσο για την εταιρεία με την ένδοξη ιστορία, όσο και για την αγωνιστική ομάδα Bimota Alstare, που για 4 μήνες τα έδινε όλα, με τους αναβάτες να κάνουν δύο φορές το 1-2 στην κατηγορία EVO!

 

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ