net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Ο Υπουργός Μεταφορών και Δικτύων Μιχάλης Χρυσοχοίδης, μαζί με τον Γενικό Γραμματέα Δημοσίων Έργων Στράτο Σιμόπουλο, στα έργα της Ολυμπίας Οδού.

Παραδόθηκαν 7χλμ στην Κορίνθου-Πατρών

Παραδόθηκε στις 7 Αυγούστου 2014 σε κυκλοφορία, παρουσία του υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, το πρώτο τμήμα του νέου κλάδου της Κορίνθου-Πατρών, μήκους 7 περίπου χλμ.

 
Το συγκεκριμένο τμήμα της Ολυμπίας Οδού ξεκινάει από τον νέο, πλήρως ανακατασκευασμένο Ανισόπεδο Κόμβο Αρχαίας Κορίνθου μέχρι το Ζευγολατιό. 

Πρόκειται για το τμήμα, που μελλοντικά θα αποτελεί τον δεξιό κλάδο κυκλοφορίας του αυτοκινητόδρομου (προς Πάτρα) και θα λειτουργήσει προσωρινά με τις δύο κατευθύνσεις κυκλοφορίας (προς Πάτρα και προς Κόρινθο). Παράλληλα, σήμερα ξεκινά και η κατασκευή του αριστερού κλάδου (προς Αθήνα), η οποία θα διαρκέσει περίπου 10 μήνες.

Σε δηλώσεις του, ο υπουργός Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, τόνισε: «Παραδίδουμε σήμερα το πρώτο ασφαλτοστρωμένο τμήμα της Ολυμπίας Οδού, της Κορίνθου – Πατρών, είναι τα πρώτα 7 χλμ. από τα 120. Επτά χιλιόμετρα, που είναι έτοιμα να παραδοθούν στους οδηγούς, σε ένα δρόμο, που συνεργάζονται για να κατασκευαστεί πάρα πολλοί: ιδιωτικές εταιρείες, τεχνικές κατασκευαστικές εταιρείες μεταξύ τους, το δημόσιο, η ΕΤΕπ, περίπου 35 τράπεζες και έχουμε ένα αποτέλεσμα. Είναι το αποτέλεσμα, που θέλει η σύγχρονη Ελλάδα. Ένα αποτέλεσμα, στο οποίο συμμετέχουν χιλιάδες εργαζόμενοι κι ένα αποτέλεσμα, που οδηγεί στο σπάσιμο της απομόνωσης της Περιφερειακής Ελλάδας. Για πρώτη φορά, σε ενάμιση περίπου χρόνο από σήμερα και λιγότερο, τα 120 χλμ. Κορίνθου – Πατρών θα είναι μόλις 1 ώρα δρόμος. Θα είναι ένας σύγχρονος δρόμος και ασφαλής».

Οι εργασίες κατασκευής στα νέα τμήματα του αυτοκινητόδρομου Κόρινθος – Πάτρα είναι σήμερα σε πλήρη εξέλιξη και η συνολική πρόοδός τους στο τέλος Ιουλίου 2014 ξεπέρασε το 50%. Πάνω από 20 εργοταξιακές ζώνες εκτείνονται σε μήκος 120 χιλιομέτρων, από τον Ανισόπεδο Κόμβο της Αρχαίας Κορίνθου μέχρι την Περιμετρική της Πάτρας.

Οι εργαζόμενοι στα εργοτάξια του εν λόγω έργου αγγίζουν σήμερα τους 2.000, ενώ σημαντική είναι η τόνωση και των τοπικών οικονομιών από τον έμμεσα απασχολούμενο πληθυσμό (τοπικοί προμηθευτές, προσωπικό μικρών υπεργολάβων και άλλες επιχειρήσεις). Είναι χαρακτηριστικό, ότι η αύξηση του προσωπικού των εργοταξίων από το πρώτο τρίμηνο του έτους στο δεύτερο ξεπέρασε το 60%.

Ο νέος αυτοκινητόδρομος Κόρινθος – Πάτρα θα περιλαμβάνει 16 χιλιόμετρα σηράγγων. Πρόκειται για 12 συνολικά σήραγγες στις περιοχές Δερβένι, Μαύρα Λιθάρια, Ακράτα, Πλάτανος, Λαμπίρι και Παναγοπούλα. Η διάνοιξη των σηράγγων προχωρά με γοργούς ρυθμούς και σήμερα η κατασκευή όλων των σηράγγων είναι ολοκληρωμένη σε ποσοστό 78%.

Αντίστοιχα, οι 48 γέφυρες, οι 47 άνω διαβάσεις και οι 129 κάτω διαβάσεις αγγίζουν ποσοστό ολοκλήρωσης 52% και παράλληλα, προχωρούν οι υπόλοιπες εργασίες κατασκευής, όπως χωματουργικά, ασφαλτοστρώσεις, αντιστηρίξεις, έργα αποστράγγισης του αυτοκινητόδρομου.

Ο υπουργός ΥΠΟΜΕΔΙ έκανε όμως δηλώσεις και για την Ιόνια Οδό: «Τελειώνει το άγος του Μαλιακού, και σε λίγες εβδομάδες θα παραδώσουμε πλήρως όλο το τμήμα του Μαλιακού κόλπου. Ταυτόχρονα, με την Ιόνια Οδό σπάμε την απομόνωση της Ηπείρου και της Δυτικής Κεντρικής Ελλάδας, που χρόνια τώρα είναι απομονωμένες από την υπόλοιπη χώρα. Σπάμε την απομόνωση της Δυτικής Θεσσαλίας με την Κεντρική Οδό, τον Ε65. Αυτή η προσπάθεια σημαίνει, ότι οι Έλληνες μπορούμε να πετύχουμε μέσα από τη συνεργασία. Πιστεύω, ότι οι αυτοκινητόδρομοι, που μας ενώνουν, είναι μια αρχή, για να αποδείξουμε, ότι οι Έλληνες πετυχαίνουμε και ξεπερνάμε την κρίση».

 

?????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ