net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Η KTM θα λειτουργήσει με τον ίδιο τρόπο που λειτουργεί στην κατηγορία Moto3, προμηθεύοντας μοτοσικλέτες σε δυνατές ιδιωτικές ομάδες.

Η KTM στα MotoGP το 2017

Μιλώντας σε γερμανική ιστοσελίδα, ο Διευθύνων Σύμβουλος της KTM, Stefan Pierer, ανακοίνωσε πως η Αυστριακή εταιρία σκοπεύει να συμμετάσχει στο Πρωτάθλημα MotoGP του 2017 με μια νέα μοτοσικλέτα ονόματι RC16.

 
Ο Pierer δήλωσε πως η ΚΤΜ θα κάνει το ντεμπούτο του V4 κινητήρα της, τον Μάιο του 2015 ξεκινώντας τις δοκιμές και την εξέλιξη του RC16 αργότερα τον ίδιο χρόνο, ενώ αναμένεται να συμμετάσχει και σαν μπαλαντέρ σε κάποια αγωνιστική διοργάνωση του 2016.

Ένα άλλο αξιοσημείωτο νέο είναι πως σκοπεύει να παράγει περίπου 100 αγωνιστικές KTM RC16, οι οποίες θα είναι διαθέσιμες για το κοινό ξεκινώντας από 150.000 ευρώ έως 200.000 ευρώ (πιθανότατα με τον ίδιο τρόπο που οι ιδιώτες μπορούν να αγοράσουν μοτοσικλέτες –χαμηλότερων προδιαγραφών- της KTM από την κατηγορία Moto3)

Δεδομένου πως το KTM RC16 θα εξελιχθεί αποκλειστικά για χρήση στην πίστα, δεν θα μπορεί να κυκλοφορήσει στον δρόμο (όπως θα διατίθεται η Honda RCV1000R, όταν βγει στην αγορά). Η KTM προορίζει το... "πολιτικό" RC16 για τους φανατικούς λάτρεις της πίστας -με τον Pierer να τονίζει πως το RC16 δεν θα είναι σχεδιασμένο για δημόσιους δρόμους. Με το υψηλό της κόστος, οι υποψήφιοι αγοραστές θα έχουν στην διάθεσή τους έναν V4 κινητήρα του λίτρου (με τουλάχιστον 200 ίππους), ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο και αναρτήσεις WP.

Ακόμα πιο ενδιαφέρον είναι το γεγονός πως το RC16 εξετάζεται να είναι η άμεση αντικατάσταση του RC8, με την KTM να έχει το OK από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή -η οποία έχει αρχίσει να σκέφτεται το περιορισμό στις επιδόσεις των superbike μοτοσικλετών, υποστηρίζοντας πως καμία μοτοσικλέτα δρόμου δεν θα έπρεπε να έχει 200 άλογα ιπποδύναμη.

Όσο αφορά στην τιμή που θα διατίθεται το RC16 για τις ομάδες GP, δεν έχει γίνει λόγος ακόμα, αν και σίγουρα θα αγγίζει τα... κάμποσα εκατομμύρια ευρώ, με την ΚΤΜ να ελπίζει πως θα έχει έτοιμη την μοτοσικλέτα προς πώληση στις ομάδες μέχρι το 2017. Ο Pierer δήλωσε επίσης πως  η ΚΤΜ δεν θα φτιάξει εργοστασιακή ομάδα στα MotoGP. Αντί αυτού, θα λειτουργήσει με τον ίδιο τρόπο που λειτουργεί στην κατηγορία Moto3, προμηθεύοντας δηλαδή μοτοσικλέτες σε δυνατές ιδιωτικές ομάδες και στηρίζοντάς τες στην εξέλιξή τους.

Έπειτα και από αυτά τα νέα, η ΚΤΜ δείχνει να μπαίνει στο παιχνίδι μαζί με τους υπόλοιπους κατασκευαστές που δηλώνουν το ενδιαφέρον τους για μια θέση στα MotoGP, με την Suzuki να ετοιμάζει την επιστροφή της το 2015 και την Aprilia να αναβαθμίζει μοτοσικλέτα –βασισμένη στην RSV4- για την κατηγορία Open το 2016.

 

MOTOGP - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ