net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Σαράντα ενός χρονών παρακαλώ, πατέρας 2 κοριτσιών, και σταρ σε reality show. Ο Larry Pegram πήρε τους πρώτους βαθμούς WSBK στην ιστορία της EBR!

Μετά από προπόνηση flat track στο ράντσο του Valentino Rossi. Ναι, ο τύπος στα αριστερά είναι ο Larry Pegram.

Superbike Family reality show. Πρωταγωνιστούν ο Larry Pegram, η γυναίκα του, τα παιδιά του, και οι γονείς του.

Πώς να νιώθουν άραγε οι 2 εργοστασιακοί πιλότοι της Hero EBR, που έχασαν την πρωτιά από τον Wildcard αναβάτη Larry Pegram στη Laguna Seca;

Το πάλεψε στις Η.Π.Α. ο May, όμως έμεινε για μία μόνο θέση και ένα δευτερόλεπτο εκτός βαθμών. Σημειώστε μάλιστα πως ήταν ταχύτερος από τον Pegram στον αγώνα!

WSBK: Πρώτοι βαθμοί στην ιστορία της EBR!

Ένα γεγονός που πέρασε σχεδόν απαρατήρητο, όσον αφορά στον αγώνα της Laguna Seca, ήταν οι πρώτοι βαθμοί για μοτοσικλέτα του Eric Buell στο WSBK. Παρόλα αυτά, η ιστορία έχει αρκετό ενδιαφέρον.

 
Πρώτα από όλα, το μεγαλύτερο ενδιαφέρον βρίσκεται στο γεγονός πως μετά από οκτώ δύσκολους γύρους προσαρμογής στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα WSBK, για πρώτη φορά μια μοτοσικλέτα αμερικάνικης κατασκευής (με κονδύλια από την ινδική Hero) πήρε βαθμούς (δύο) στην ιστορία του θεσμού.

Ο ιδιοφυής Eric Buell διάλεξε ίσως τον δυσκολότερο δρόμο όσον αφορά στη φετινή του πορεία στο WSBK, αφού προτίμησε να δώσει την ευκαιρία σε δύο Αμερικανούς πιλότους να αναδείξουν τις δυνατότητες της EBR 1190RX -τον Aaron Yates και τον Geoff May. Οι δυο τους μπορεί να έχουν αρκετές διακρίσεις στις Η.Π.Α., είναι όμως πρωτόπειροι σε Παγκόσμιες Οργανώσες, δίχως να διαθέτουν εμπειρία σχεδόν από καμία πίστα του πρωταθλήματος, ενώ έχουν και τα χρονάκια τους (έτος γέννησης του Yates το 1973 και του May το 1980).

Μια αδοκίμαστη μοτοσικλέτα, δυο πρωτόπειροι για WSBK αναβάτες, και μια ολοκαίνουργια ομάδα. Οι οκτώ πρώτοι γύροι πέρασαν βασανιστικά για την EBR, καθώς η ομάδα αντιμετώπισε σωρεία μηχανολογικών και ηλεκτρικών προβλημάτων με πάμπολλες εγκαταλείψεις, ενώ και οι αναβάτες είχαν αρκετές πτώσεις, με τον May να τραυματίζεται και να επανέρχεται σιγά-σιγά σε φόρμα.

Κοιτώντας τους χρόνους των 2 Αμερικανών, η απογοήτευση ήταν μεγαλύτερη ακόμα, καθώς αμφότεροι γύριζαν συνήθως 6-8 δευτερόλεπτα πίσω από τον αναβάτη με τον ταχύτερο χρόνο. Στους αγώνες, όποτε τερμάτιζαν, βρισκόταν συνήθως στις τελευταίες θέσεις. Κι όταν λέμε τελευταίες, εννοούμε τις απολύτως τελευταίες. Μέχρι και η ιδιωτική ομάδα Toth, με τις BMW τους άφηνε πίσω. Οι κακές γλώσσες πήγαιναν ροδάνι. "Ούτε αξιόπιστη, ούτε και γρήγορη η 1190RX!"

Κι ήρθε η σειρά της Laguna Seca. Από τα δοκιμαστικά κιόλας, η κατάσταση έδειχνε αρκετά διαφορετική, ειδικά στους χρόνους. Στα τέτερτα δοκιμαστικά, οι αναβάτες της EBR βρισκόταν "μόλις" 3 (May) και 3,5 (Yates) δευτερόλεπτα πίσω από τον Sykes. Φυσικό ήταν βέβαια, αφού και οι δύο γνώριζαν την πίστα καλά. Στον πρώτο αγώνα, ο Yates εγκατέλειψε και πάλι από μηχανικό πρόβλημα, όμως ο May τερμάτισε 18ος από τους 20 τερματίσαντες, με διαφορά ταχύτερου γύρου ξανά στα 3 δευτερόλεπτα. Και στο δεύτερο σκέλος, είχαμε το μεγάλο γεγονός. Μια μοτοσικλέτα της EBR πήρε τους πρώτους βαθμούς στο WSBK στην ιστορία της εταιρείας. Όμως αυτή η μοτοσικλέτα δεν ανήκε στην επίσημη ομάδα Hero EBR!!!

Φτάνουμε έτσι στην έκπληξη της ιστορίας μας. Αν δεν πήρε κάποιος από τους εργοστασιακούς αναβάτες τους 2 βαθμούς, τότε... ποιος τους πήρε; Η απάντηση είναι: Ο Larry Pegram. Ποιος; Ο Larry Pegram (γεννηθείς το 1973 παρακαλώ), που φέτος τρέχει στο ΑΜΑ SBK με EBR, όπου και βρίσκεται στην 11η θέση. O πατέρας 2 κοριτσιών, Larry Pegram που συμμετέχει σε reality show μαζί με την οικογένεια του παρακαλώ, με τον τίτλο... Superbike Family! Ο Pegram συμμετείχε ως Wildcard στους 2 αγώνες WSBK της Laguna Seca, και μετά από τις 2 κόκκινες σημαίες στο δεύτερο σκέλος, κατάφερε να τερματίσει 14ος, και να υποσκελίσει τον May, που τερμάτισε 16ος, μόλις έξω από τους βαθμούς!

Σίγουρα οι πρώτοι 2 βαθμοί στο WSBK αποτελούν χαρμόσυνο γεγονός για την EBR, παρόλα αυτά δεν μπορεί κανείς παρά να θαυμάσει την ειρωνεία της τύχης και τον ρόλο που εκείνη έπαιξε στον τρόπο με τον οποίο έδρεψε ο Buell τους βαθμούς αυτούς. 

Ευχόμαστε σύντομα να δούμε και τους 2 εργοστασιακούς αναβάτες να ανεβαίνουν επίπεδο με την 1190 RX, να συμμετέχουν στη Superpole (δεν έχουν μπει μέχρι στιγμής στη διαδικασία), και να παίρνουν και εκείνοι βαθμοί. Μόνο καλό κάνει ο πλουραλισμός όσον αφορά στις εταιρείες που συμμετέχουν στους αγώνες, όμως για να συνεχίσουν να αγωνίζονται, πρέπει φυσικά να φέρνουν και θετικά αποτελέσματα.

 

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ