net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Εκπληκτική δουλειά, για μια μοναδική εξακύλινδρη δίχρονη μοτοσικλέτα που αποδίδει 160 άλογα και ζυγίζει μόλις 160 γεμάτα κιλά.

Εκπληκτική μηχανολογική δουλειά, με άψογο ταίριασμα του custom κινητήρα σε ένα πλαίσιο Harris, και με χρησιμοποίηση αγωνιστικών εξαρτημάτων.

Πανέμορφες εξατμίσεις, πλαίσιο τύπου μπανάνα, φέρινγκ και ρεζερβουάρ από ανθρακόνημα, και εκκίνηση με... μανιβέλα!

Προσέξτε πως έχει σχεδιάσει ο μάγος Harris το κτηνώδες πλαίσιο, με καμάρα που κάνει χώρο στα καρμπιρατέρ του κινητήρα-τέρατος! Μανιβέλα κόσμημα.

Ο δημιουργός του δίχρονου Γκοτζίλα έφτιαξε δικά του κάρτερ για να φωλιάσουν οι 6 δίχρονοι κύλινδροι.

Φανταστείτε ήχο. Από την άλλη μεριά έχει ένα ακόμη τελικό, και κάτω από την ουρά άλλα 2.

Special εξακύλινδρο Suzuki RG750!

Αναζητώντας περίεργες special μοτοσικλέτες στο διαδίκτυο, σκοντάψαμε πάνω στο συγκεκριμένο δίχρονο κτήνος, που μας άφησε άφωνους. Πρόκειται για μια υπέροχη εξακύλινδρη μετάλλαξη του θρύλου Suzuki RG 500 Gamma.

 
Ο Βρετανός ιδιοκτήτης/κατασκευαστής της δίχρονης μοτοσικλέτας-Γκοτζίλα Comotor RG 750 Delta6 είναι Βρετανός, ονομάζεται Les Coe, και πολλοί είναι εκείνοι που τον αποκαλούν "Lord Essex" (μιας και ζει στο Essex).

Όπως γνωρίζουν οι παλαιότεροι, το θρυλικό Suzuki RG500 Gamma (1985-1987), η δυνατότερη δίχρονη μοτοσικλέτα παραγωγής ever, διέθετε τετρακύλινδρο square four κινητήρα, που ξέρναγε βιαίως 94 άλογα στις 9.500σαλ.. Η μοτοσικλέτα ζύγιζε μόλις 154 κιλά κενή! Στα όνειρα του Lord Essex, οι 4 κύλινδροι του RG ήταν λίγοι, έτσι αποφάσισε να προσθέσει ακόμα δύο μπροστά, με τον κυβισμό να ανεβαίνει στα 750κ.εκ! Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι της εταιρίας Dyson και ο συμπλέκτης προέρχεται από ένα αγωνιστικό Suzuki RGB500! Για την σωστή ενσωμάτωση των επιπλέον κυλίνδρων, ο "Lord Essex" σχεδίασε ένα νέο κάρτερ και εφόσον πρόκειται για... μοτοσικλέτα δρόμου, ο καλός γιατρός Φρανκενστάιν κράτησε την μανιβέλα (custom-made από τον ίδιο) και την αντλία λαδιού.

Το custom-made πλαίσιο ανήκει στον βρετανικό βελτιωτικό οίκο Harris, προέρχεται από YZR 500 και είναι αρκούντως κτηνώδες, ώστε να μπορεί εύκολα να χαλιναγωγήσει την εξακύλινδρη δίχρονη γροθιά του κινητήρα. Το πιρούνι προέρχεται από μοτοσικλέτα GP 500, όπως και το αμορτισέρ της Ohlins πίσω, οι τροχοί είναι της Marchesini και οι δαγκάνες των φρένων ανήκουν στην AP Racing. Για την ψύξη χρειάστηκε ψυγείο επικών διαστάσεων οι εξατμίσεις τιτανίου (από το ίδιο υλικό είναι και οι περισσότερες βίδες της μοτοσικλέτας) είναι χειροποίητες από την εταιρία Gibson Exhausts, και η ανάφλεξη πλήρως ρυθμιζόμενη. 

Κερασάκι στην καλή δουλειά, το φέρινγκ από μείγμα kevlar και ανθρακονήματος, ενώ από το ίδιο υλικό είναι φτιαγμένο και το ρεζερβουάρ! Όταν ο "Lord Essex" τελείωσε το υπέροχο αυτό δίχρονο εξακύλινδρο τερατούργημα, βρέθηκε να έχει στην κατοχή του ένα πύραυλο με ιπποδύναμη 160hp, και βάρος 160 κιλών, γεμάτο με υγρά. Αναλογία 1:1 και πάμε για απογείωση. 

Πόσο κόστισε το project; Ο Les Coe υπολογίζει γύρω στις 70.000 ευρώ, τότε, περίπου στα μέσα της δεκαετίας του 1990.

 

SUZUKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ