Αισθητικά, το Daystar δεν μοιάζει με απόπειρα αντιγραφής αλλά αποτελεί μια επιτυχημένη μικρογραφία των cruisers που θα ήθελε να αποκτήσει κάποιος όταν… «μεγαλώσει», κυρίως οικονομικά.
Την κίνησή του δεν έχει αναλάβει ένας μεγάλος V2 αλλά ένας σύγχρονος και ήσυχος υγρόψυκτος κινητήρας 247 κ.εκ. με τέσσερις βαλβίδες στον κύλινδρο, ηλεκτρονικό ψεκασμό και απόδοση 25 ονομαστικών ίππων. Η ισχύς του αποδίδεται με απόλυτα γραμμικό τρόπο και δεν πρόκειται να σας τρομάξει ποτέ όσο απότομα και αν ανοίξετε το γκάζι ή αφήσετε τον ελαφρύ συμπλέκτη. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι οι επιδόσεις που προσφέρει απογοητεύουν.
Στο περιβάλλον της πόλης, το Daystar είναι μια μοτοσικλέτα που θα τα καταφέρει περίφημα με τον αναβάτη της να ρολάρει από και προς τη δουλειά με άνεση και ευκολία. Το μικρό βάρος δίνει στον αναβάτη την απαραίτητη αυτοπεποίθηση για να κινηθεί σβέλτα και στο μποτιλιάρισμα. Όσο σβέλτα του επιτρέπει βέβαια η μεγάλη κάστερ και το μεταξόνιο των 1.500 χλστ. που θα τον δυσκολέψουν λίγο μόνο στους ελιγμούς ανάμεσα στα αυτοκίνητα και με ελάχιστα χιλιόμετρα στο κοντέρ. Κανένας όμως δεν πήρε cruiser για να το οδηγεί σαν παπί, αν και το Daelim θα μπορούσε κάλλιστα να χαρακτηριστεί το παπί των cruisers! Με την βελόνα του ταχύμετρου να μείνει κάτω από τα 100 χλμ./ώρα και τους κραδασμούς να απουσιάζουν παντελώς, το Daystar θα καταφέρει να δώσει με επιτυχία λίγη από εκείνη την αυθεντική αίσθηση των μεγαλύτερων μοντέλων της κατηγορίας του κάνοντας τις χαλαρές βόλτες στους δρόμους της πόλης μέρους του καθημερινού μενού του αναβάτη.
Αν προσπαθήσετε να κινηθείτε πιο γρήγορα το Daystar θα ανταποκριθεί με το όριο να μπαίνει από την χαμηλή πρόσφυση που προσφέρουν τα ελαστικά και φυσικά τον απομακρυσμένο τροχό και την ελλιπή πληροφόρηση που προσφέρει στα χέρια του αναβάτη. Αυτό βέβαια δεν θα σας εμποδίσει να πραγματοποιήσετε και μικρά ταξιδάκια τόσο από τον επαρχιακό, όσο και από τον αυτοκινητόδρομο, ως γνήσιος easy rider. Απλά στην τελευταία περίπτωση θυμηθείτε να κρατάτε τα χιλιόμετρα πάνω από τα 130 - αν βιάζεστε - για να μην ενοχλείστε από τους κραδασμούς, μια ταχύτητα που δεν αποτελεί πρόβλημα για το δυνατό μοτεράκι.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4T, 1Κ, Y/Ψ, 4β
Κυβισμός (κ.εκ.): 247
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.): 73x59
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.): 25/8.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 2.1/6.700
Τροφοδοσία: Ηλ. Ψεκασμός
Χωρητ. Ρεζερβουάρ (λίτρα): 17
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.): 3,52
Βάρος (kg): 178
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα): 145
Τροχός Ε: 90/90-18
Τροχός Π: 130/90-15
Την επόμενη βδομάδα μπορεί να περάσει το MotoGP στην Liberty Media (F1)
Voge 660RR: Πλησιάζει το μεσαίο Supersport της εταιρείας
Εξατμίσεις YYPANG: Με αγωνιστικό DNA
Ψηφίστε και κερδίστε 3 Service Aprilia
Best Moto By LS2: CFMOTO 450NK
Η Husqvarna προσφέρει επέκταση εγγύησης για τα ασφάλτινα μοντέλα του 2024
Bel-Ray EXP Synthetic Ester Blend 4T Engine Oil
Κλειδαριά κράνους Abus Combiflex Trip 125 Black
Anorak αδιάβροχη καπαρντίνα Street X-Long
Benelli TRK 702: Με 7.980 ευρώ και δώρο γνήσιες βαλίτσες αξίας +1000 ευρώ
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr