Τα τρία πρώτα σχέδια διαθέτουν υγρόψυκτους κινητήρες και σύγχρονο σχεδιασμό, γεγονός που τα κατατάσσει στην κατηγορία των muscle cruiser, εκεί που κυριαρχεί το Diavel της Ducati. Το τέταρτο, από την άλλη, είναι ένα κλασικό custom μοντέλο.
Το πρώτο σχέδιο ανήκει στον Richard Christoph, πρώην σχεδιαστή της Harley-Davidson, το δεύτερο στον Ryan Black-Macken, πρώην σχεδιαστή της Volvo, και το τρίτο στον Salvador Gonzales. Και οι τρεις ανήκουν στο σχεδιαστικό δυναμικό της Victory. Το τέταρτο, από την άλλη, ανήκει στον Greg Brew, υπεύθυνο design της Polaris, ιδιοκτήτριας της Victory.
Τι σημαίνουν, όμως, αυτά τα σχέδια και γιατί έχουν διαρρεύσει; Πιθανότατα η Victory επιθυμεί να μπει δυναμικά στην κατηγορία των muscle cruiser και επιθυμεί να προετοιμάσει το έδαφος, συγκεντρώνοντας αντιδράσεις και feedback. Αν κάτι τέτοιο ισχύει και η Victory ετοιμάζεται να ανεβάσει τον πήχη (σε σχεδιασμό και επιδόσεις που δε μας έχει συνηθίσει), θα βρει μπροστά της έναν σκληρό αντίπαλο: το Diavel της Ducati. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να προετοιμαστεί καλά.
Η Victory, άλλωστε, ανήκει στην Polaris. Και ποια άλλη εταιρεία που ανήκει στην Polaris, αποφάσισε πριν ένα χρόνο να ανταγωνιστεί στα ίσα μια εταιρεία μεγαθήριο στην κατηγορία της (λέγε με Harley-Davidson); Η Indian Motorcycles, η οποία λάνσαρε μια νέα γκάμα παραδοσιακών custom μοντέλων.
Ταξινομήσεις Scooter τριμήνου: 1-2 για την Honda με το PCX 125 στην κορυφή
Progrip χειρολαβές 791 Cross 22/25 115mm
Progrip χειρολαβές 722 (αφρώδες υλικό) Street μαύρες 22/25 125mm
Braking kit δισκόπλακες Οversize (εμπρόσθιες μαργαρίτα) για Yamaha T-MAX 530 / 560
Test μπίλιες Dr. Pulley: Σημαντικά πιο γρήγορο το Beverly
ESF E-Ride Cooper & Carrier: 2 νέες λύσεις για delivery
HYPER-X τροχός αλουμινίου σετ (κομπλέ) μαύρος
Best Moto by LS2 - KTM 390 Adventure SW: Η Α2 μοτοσυκλέτα με την καλύτερη τεχνολογία
Κιτ Aspira κύλινδροι / πιστόνια για scooter και παπιά
Dunlop Mutant 120/70-17 & 180/55-17
Μichelin Anakee Road 120/70-19 & 170/60-17
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr