net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Φιλικό, αξιόπιστο και διασκεδαστικό το FMX και στην καθημερινή μετακίνηση.

Ο κινητήρας μπορεί να δυναμώσει εύκολα με την αλλαγή της εργοστασιακής εξάτμισης με μια aftermarket.

Η μικρή σχάρα προσθέτει πόντους στην πρακτικότητα.

Φιλική η απόδοση του εμπρός φρένου στην καθημερινή χρήση σε δύναμη και αίσθηση. Ωστόσο, για να κάνετε «ταρζανιές» θα πρέπει να προχωρήσετε σε αλλαγές.

Ανταγωνισμός-Kawasaki KLR 650 SM: Η έκδοση SM του KLR 650 που βλέπετε στη φωτογραφία ήταν μια πρωτοβουλία της ελληνικής αντιπροσωπείας!

Μεταχειρισμένο: Honda FMX 650 (05-07)

Το FMX650 είναι μια λιτή αξιόπιστη μοτοσικλέτα με όμορφο περιτύλιγμα. Ένα διασκεδαστικό και πρακτικό «εργαλείο» για καθημερινές μετακινήσεις ιδανικό και για τους νέους αναβάτες.

 
Το FMX650 παρουσιάστηκε το 2005, όταν τα μονοκύλινδρα supermoto βρίσκονταν στο απόγειο της δόξας τους. Ξεχωριστό σχεδιαστικά και βασισμένο σε απόλυτα δοκιμασμένες μηχανικές λύσεις, δεν έφερε τα πάνω-κάτω στην κατηγορία, αλλά προσέφερε μια προσιτή, εναλλακτική καθημερινή λύση με διασκεδαστικό χαρακτήρα. Το LED πίσω φώς και το  “χρυσό” ανεστραμμένο πιρούνι των 45 χλστ. προσθέτουν πόντους στην ελκυστική αισθητική του, με τον κόκκινο μαύρο χρωματικό συνδυασμό να αποτελεί την πιο αγαπημένη εκτέλεση για το κοινό. Το μόνο σημείο που μπορεί να ξενίσει το σύγχρονο αναβάτη είναι το παλιομοδίτικο αναλογικό ταχύμετρο και η σχετική έλλειψη πληροφοριών στις ενδείξεις. Κατά τα άλλα, η θέση οδήγησης τοποθετεί το σώμα σε φυσική και ελαφρώς επιθετική στάση, ενώ η πολύ καλή ποιότητα κατασκευής σε συνδυασμό με την απλότητα των μηχανικών μερών εγγυώνται την μακροχρόνια καλή λειτουργία του.

Στο δρόμο
Το μοντέλο της Honda παρουσιάζει ένα απόλυτα φιλικό πρόσωπο στο δρόμο, κάτι που το ανάγει σε μια ιδανική μοτοσικλέτα για καθημερινές μετακινήσεις στο αστικό και περιαστικό περιβάλλον. Η απόδοση του μεγάλου μονοκύλινδρου μοτέρ, από τη μία, δε βάζει φωτιά στην άσφαλτο με την παραγόμενη ισχύ, από την άλλη βοηθά τον αναβάτη να κινηθεί με σβέλτους ρυθμούς χάρη στη πλούσια ροπή που διαθέτει από το χαμηλό φάσμα λειτουργίας. Η μοτοσικλέτα δίνει πολύ ελαφριά αίσθηση στους ελιγμούς και στα χέρια ενός πιο έμπειρου αναβάτη, θα κινηθεί πραγματικά γρήγορα στους μποτιλιαρισμένους δρόμους. Με το FMX650 πάντως, η διασκέδαση σε έναν επαρχιακό δρόμο είναι εξασφαλισμένη χάρη στην supermoto φύση του. Η μοτοσικλέτα εμπνέει εμπιστοσύνη υπό πίεση, προειδοποιεί έγκαιρα για τα όριά της και αφήνει τον αναβάτη να την εξερευνήσει με απόλυτη ασφάλεια.

Συμπέρασμα
Το FMX μπορεί να παίξει εξαιρετικά το ρόλο της πρώτης μεγάλης μοτοσικλέτας πάνω στην οποία ο νέος αναβάτης θα κάνει τα πρώτα του βήματα και θα «μάθει πράγματα» σε ένα φιλικό και αξιόπιστο «περιβάλλον». Για το τελευταίο, μπορεί σίγουρα να κοιμάται ήσυχος, αφού ο αερόψυκτος κινητήρας που προέρχεται από το Dominator, έχει αποδείξει και με το παραπάνω την αξία του στο συγκεκριμένο τομέα. Ό,τι πρέπει για κάθε μέρα και σε τιμές ιδιαίτερα δελεαστικές σήμερα.

Τι να προσέξετε
Το FMX πέρα από καθημερινός σύντροφος ήταν και ένα «σχολείο» για κάθε είδους «ταρζανιές». Ελέγξτε προσεκτικά το λαιμό του πλαισίου. Μπορεί να έχει “ξεχειλώσει” από τις πολλές σούζες! Πολύ δημοφιλείς ήταν και οι μετατροπές στο “πνιγμένο” από τη νομοθεσία μοτέρ. Μην τις φοβηθείτε. Απλά βεβαιωθείτε ότι, το μοτέρ λειτουργεί άψογα πριν προχωρήσετε στην αγορά.

Τι να αλλάξετε
Η αντικατάσταση της βαριάς “κλειστής” εξάτμισης ήταν η πιο δημοφιλής μετατροπή για το FMX καθώς απελευθέρωνε μερικούς έξτρα ίππους. Επίσης, λίγο παιχνίδι με το ιξώδες και τα ελατήρια των αναρτήσεων  που δεν ρυθμίζονται, θα αυξήσει και άλλο τα όρια της πρόσφυσης και θα φέρει τη μοτοσικλέτα στα μέτρα σας.

Ο ανταγωνισμός

Kawasaki KLR 650 Motard
Φτηνό ως καινούργιο, ακόμη πιο φτηνό σαν μεταχειρισμένο, το μοντέλο της Kawasaki είναι επίσης ένα πολιτικό supermotard με έμφαση στη φιλικότητα και ακόμη μεγαλύτερη έμφαση στην άνεση και στην καθημερινή μετακίνηση.


ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας 4Τ, 1Κ, A/Ψ, 4β
Κυβισμός (κ.εκ.) 644
Ιπποδύναμη (ίπποι/σ.α.λ.) 38/5.750
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 5,35/4.500
Τροφοδοσία Καρμπυρατέρ
Ρεζερβουάρ (λίτρα) 11,6
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 5,5
Τελική (χλμ./ώρα) 160
Εκκίνηση Μίζα 
Μήκος (χλστ.) 2.151
Ύψος σέλας (χλστ.) 823
Μεταξόνιο (χλστ.) 1.490
Βάρος (κιλά) 163
Ελαστικό μπροστά 120/70-17
Ελαστικό πίσω 160/60-17
Φρένα μπροστά Δ, 296 χλστ.
Φρένα πίσω Δ, 220 χλστ.
Τιμή 2.000-2.500 ευρώ

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ