Με αθλητική περιβολή και σπορ γονίδια, μπορούν ανά πάσα στιγμή να σε βάλουν στην πρίζα μετατρέποντας μια απλή βόλτα σε παιχνίδι, όποτε ο αναβάτης το θελήσει. Ανήσυχες ψυχές, πνεύματα αντιλογίας, οι παρακάτω 4 προτάσεις σβήνουν κάθε έννοια βαρεμάρας από τα οδηγικά κατάστιχα. »
Μοτοσυκλέτες δυναμίτες με εκκεντρική εμφάνιση, δυναμική προσωπικότητα και ψυχή χιλίων λεόντων, έτοιμες να κατασπαράξουν την άσφαλτο σε κάθε γύρισμα του δεξιού καρπού, χαράσσοντας ανεξίτηλες αναμνήσεις στο μυαλό του αναβάτη.»
Η πεμπτουσία του μοτοσικλετισμού, αυτό που διαχωρίζει πλήρως την μοτοσικλέτα απ όλα τα άλλα οχήματα και ίσως ο βασικότερος λόγος της διασκέδασης που πηγάζει από αυτή, είναι ο τρόπος που στρίβει. Ο αναβάτης μετέχει ενεργά σε αυτή την διαδικασία και καθορίζει το πώς θα στρίψει η μοτοσικλέτα του, ωστόσο πολύ λίγοι είναι αυτοί που έχουν αποκωδικοποιήσει πλήρως τον τρόπο που συμβαίνει αυτό, έτσι ώστε να διορθώσουν τα λάθη τους και να βελτιωθούν. »
Αναμφίβολα οι μοτοσικλέτες στην εποχή μας έχουν φτάσει σε ένα πολύ υψηλό εξελικτικό στάδιο και η αλήθεια είναι ότι δύσκολα κάποιος θα παραπονεθεί για σοβαρές ελλείψεις ή υστερήσεις σε κάποιο τομέα. »
Ως πλαίσιο μιας μοτοσικλέτας ονομάζουμε την δομή εκείνη πάνω στην οποία εδράζονται ή συνδέονται όλα τα επί μέρους τμήματα της, δημιουργώντας έτσι ένα σύνολο. Χωρίς πλαίσιο, μια μοτοσικλέτα είναι απλά ένας «σωρός» από τμήματα ατάκτως ειρημένα. Τα πλαίσια των μοτοσικλετών, αν και σε πρακτικό επίπεδο εξυπηρετούν τους ίδιους σκοπούς, διαφοροποιούνται μεταξύ τους σε ότι αφορά στην σχεδίαση τους, στην δομή αρχιτεκτονική τους και στα υλικά κατασκευής τους. »
Οι αναρτήσεις, παρά την άποψη που έχει ο περισσότερος κόσμος για αυτές, δεν βρίσκονται εκεί για την απόσβεση των ανωμαλιών του οδοστρώματος. Φυσικά το κάνουν και αυτό αλλά η κύρια λειτουργία τους, είναι να κρατάνε τους τροχούς σε επαφή με το οδόστρωμα.»
Πολύς κόσμος βλέπει τους “μάγους” των MotoGP και γενικά των αγώνων και αναρωτιέται... “μα πως γίνεται να μην πέφτουν με τέτοιες κλίσεις;!”. Λόγο των φυσικών νόμων που διέπουν την κίνηση μιας μοτοσικλέτας είναι η απάντηση...»
Δεν αναφερόμαστε την Ευκλείδειο γεωμετρία αλλά σε αυτή των μοτοσικλετών φυσικά! Με τον όρο “γεωμετρία” σε μια μοτοσικλέτα, εννοούμε τις αποστάσεις και τις γωνίες που σχηματίζουν τα δομικά τμήματα που την απαρτίζουνε μεταξύ τους ή τμε νοητές ευθείς που διέρχονται από κομβικά σημεία. Φυσικά σε μια μοτοσικλέτα μπορούν να μετρηθούν πολλά πράγματα αλλά στην προκειμένη περίπτωση μας ενδιαφέρουν οι τιμές εκείνες που αφορούν, επηρεάζουν και καθορίζουν, την οδηγική συμπεριφορά. Αυτές λοιπόν, είναι οι εξής: »
Ένας σύγχρονος Φρανκενστάιν που προήλθε από τη μετάλλαξη των δύο μεγαλύτερων μοντέλων της σειράς και διατηρεί όλα τα στοιχεία Multistrada, βάζοντας τη δική του υπογραφή στη κατηγορία των adventure μοτοσυκλετών του λίτρου.»
Ποιός δεν το έχει ευχηθεί αυτό; Να έμενε για πάντα στην ηλικία όπου τα πάντα είναι στο peak τους, με την αισιοδοξία και την ζωντάνια να χτυπάνε κόκκινα; Δυστυχώς θαύματα δεν γίνονται στις μέρες μας, υπάρχουν όμως τρόποι για να “ξανανιώσεις” και ένας από αυτούς, είναι να βρεθείς στην σέλα των ανανεωμένων KTM 390 και 125 Duke! »
Αν υπάρχει ένα σημείο που παίζει τον μεγαλύτερο ρόλο στην ασφάλεια και στην συμπεριφορά της μοτοσικλέτας μας, αυτό είναι τα ελαστικά της! Από τα λίγα αυτά τετραγωνικά εκατοστά του πέλματος που έρχονται σε επαφή με το δρόμο, εξαρτώνται… τα πάντα! Οι καλύτερες αναρτήσεις, τα MotoGP επιπέδου φρένα, ο πανίσχυρός κινητήρας, τα εξελιγμένο σε αγώνες πλαίσιο και οι ικανότητες «πιλότου», πάνε στράφι αν τα ελαστικά μας δεν είναι σε καλή κατάσταση ή δεν είναι τα ενδεδειγμένα. Πόσο μάλλον στις street μοτοσικλέτες, που είναι φτιαγμένες για να προσεγγίζουν τα όρια τους. Πως επιλέγουμε ελαστικά λοιπόν;»