net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Υποχρεωτική για όλες τις ομάδες των MotoGP, θα είναι η χρήση αισθητήρων πίεσης στα ελαστικά των μοτοσικλετών τους.

Αισθητήρες πίεσης

Το τρομακτικό ατύχημα του Loris Baz που εικάζεται ότι προκλήθηκε από ακατάλληλη πίεση στον πίσω ελαστικό, οδήγησε την FIM στην θέσπιση κανονισμού που υποχρεώνει όλες τις ομάδες να φέρουν αισθητήρες πίεσης ελαστικών στις μοτοσικλέτες τους.

 
Mπορεί το τελικό πόρισμα για τα αίτια που προκάλεσαν το σκάσιμο του ελαστικού στην μοτοσικλέτα του Loris Baz να μην έχει ακόμα εκδοθεί, ωστόσο οι περισσότεροι κύκλοι στα MotoGP ισχυρίζονται ότι η διάρρηξη του ελαστικού προκλήθηκε από ακατάλληλη πίεση σε αυτό. 

Συγκεκριμένα, λέγεται ότι η ομάδα της Avintia Racing, χρησιμοποίησε μικρότερη από το επιτρεπτό όριο πίεση, προκειμένου να αυξηθεί η πρόσφυση του ελαστικού. Τα πράγματα περιπλέκονται ακόμη περισσότερο όμως, δεδομένου του ότι σε κάθε ομάδα υπάρχει απεσταλμένος τεχνικός της Michelin, ο οποίος και είναι υπεύθυνος για τις πιέσεις των ελαστικών. 
Για να αποφευχθεί το μπλέξιμο και το μπαλάκι των ευθυνών αλλά πολύ περισσότεροι, για να μην υπάρξουν παρόμοια ατυχήματα στο μέλλον, η FIM αποφάσισε να υποχρεώσει όλες τις ομάδες που θα συμμετάσχουν στο πρωτάθλημα του 2016, να έχουν εγκατεστημένους αισθητήρες πίεσης ελαστικών στις μοτοσικλέτες τους. 

Στην κατηγορία των Moto2 ο κανονισμός αυτός είχε προαποφασιστεί να εφαρμοστεί φέτος, μετά από παρόμοια περιστατικά που είχαν συμβεί και έχει βρεθεί μάλιστα και προμηθευτής που έχει συμβληθεί με την FIM, οπότε η επέκταση του κανονισμού και στην μεγάλη κατηγορία, δεν θα είναι κάτι δύσκολο. 

 

MOTOGP - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ