net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Εντυπωσιακό retro-racer.

Ουρά για να χαζεύεις για ώρες.

Σκας μύτη στο track day με αυτό και όλοι ασχολούνται μαζί σου.

Αυτός είναι ένας από τους λιγότερο γνωστούς κινητήρες της Yamaha.

Χαμηλά κλιπόν κι ένα τεράστιο ρεζερβουάρ καταγωγής Honda.

To XS850 διαδέχτηκε το XS750 μπήκε στην παραγωγή το 1980 και έμεινε για δύο χρονιές.

Yamaha XS850 racer

Ένα ολλανδικό project ανέλαβε ένα διαλυμένο παλιό XS850 και μέσα σε λίγους μήνες το μετέτρεψε σε ένα λαχταριστό αγωνιστικό πρωτότυπο που μοιάζει να βγήκε χτες από το ιαπωνικό εργοστάσιο.

 
Η δουλειά που έχει κάνει ο Ολλανδός κύριος Maarten Poodt σε αυτή τη μοτοσικλέτα είναι εκπληκτική. Ας σκεφτούμε πως τη βρήκε σχεδόν διαλυμένη, με σπασμένο εκκεντροφόρο και ποιος ξέρει τι άλλη ζημιά. Το XS850 παρήχθη από τη Yamaha το 1980 και το 1981 με έναν αερόψυκτο τρικύλινδρο κινητήρα, απέδιδε 60 ίππους μέσω άξονα και αποτέλεσε την εξέλιξη του XS750 (1976-1979).

Κατά τη διάρκεια του περασμένου χειμώνα η μοτοσικλέτα έγινε βίδες και αναπαλαιώθηκε στην εντέλεια με όσο το δυνατόν περισσότερα αυθεντικά ανταλλακτικά της Yamaha. Για παράδειγμα, το τελικό δημιούργημα του Ολλανδού διαθέτει τα αυθεντικά καρμπυρατέρ της Hitachi!

Οι παρεκτροπές εκ του εργοστασιακού σχεδίου περιλαμβάνουν ένα μπροστινό σύστημα ολόκληρο από ένα πρώτης γενιάς YZF-R6, ένα ρεζερβουάρ από Honda Bol d Or και φυσικά τη χειροποίητη μετατροπή του πλαισίου και του (αυθεντικού) ψαλιδιού για να τοποθετηθεί ένα κεντρικό αμορτισέρ αντί για τα δύο του αρχικού μοντέλου. Βλέπετε ο στόχος είναι η τελική μοτοσικλέτα να οδηγιέται και να στρίβει καλά.

Με τα χειροποίητα πλαστικά που κατασκεύασε ο κύριος Poodt, το αποτέλεσμα είναι τουλάχιστον εντυπωσιακό, για να μην πούμε πως το θέλουμε τώρα.

Πηγή: Bikeexif

 

YAMAHA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ