net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Νέος κινητήρας με περισσότερη δύναμη και λιγότερη κατανάλωση

Νέος κινητήρας με περισσότερη δύναμη και λιγότερη κατανάλωση

Κινητήρας

Ο νέος κινητήρας έχει σχεδιαστεί χρησιμοποιώντας την τεχνολογία επόμενης γενιάς Blue Core της Yamaha, η οποία έχει στόχο να επιτύχει περισσότερη δύναμη, χρησιμοποιώντας λιγότερα καύσιμα. Οι μηχανικοί της Yamaha ήταν σε θέση να μειώσουν τις απώλειες ισχύος, καθώς και την αύξηση της αποδοτικότητας των καυσίμων και να επιτύχουν υψηλότερα επίπεδα απόδοσης. Το X-MAX 300 διαθέτει τεχνολογία υψηλής συμπίεσης, με ημισφαιρικό θάλαμο καύσης και ένα offset κύλινδρο κατασκευασμένο με το εμπορικό σήμα DIASIL της Yamaha, από χυτό αλουμίνιο. Μια μετατόπιση στο σχεδιασμό του κυλίνδρου βοηθά στην ελαχιστοποίηση των μηχανικών απωλειών . Η μέγιστη ισχύς ανέρχεται στους 28 ίππους στις 7.500 σ.α.λ, ενώ η μέγιστη ροπή είναι 29NM στις 5.750 σ.α.λ.

 
  • Pier

    Τιμή 6200 ενώ στην Ιταλία πωλείται 5690 η οποία και πάλι αρκετά υψηλή είναι. Μάλλον θα πρέπει να βάλει αρκετό νερό στο κρασί της η Yamaha.

      1
  • Np21

    Πολυ ομορφο και ποιοτικο αλλα 6200 ευρω; ειμαστε σοβαροι; επειδη η yamaha εχει ενα ονομα δηλαδη πρεπει να τα κοστολογει ολα κατα το δοκουν; τι καλυτερο εχει απο ενα sym η ενα kymco 300αρι δηλαδη αντιστοιχο που θα εχει 2000 κατω; και μην ακουσω για αξιοπιστια παλι γιατι μια χαρα αξιοπιστα ειναι τα ταιβανεζικα και στην τελικη και μια βλαβη να βγαλουν, 2000 ευρω που κοστιζει παραπανω δε θα παει. Τουλαχιστον ειναι πολυ ομορφο. Υπαρχουν ομως κι αλλα ομορφα. Θα το οδηγουσα ευχαριστως αλλα δε θα το αγοραζα με τιποτα. Κανεις δεν αγοραζει σκουτερ για μια ζωη. Αν κανει αποσβεση με την “ποιοτητα“ του στα 12 χρονια χρησης, με συγχωρειτε πολυ, αλλα προτιμω να αλλαζω λιγο πιο γρηγορα τα μοντελα και να εχω και τα ωφελη της νεοτερης τεχνολογιας

      10

YAMAHA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ