Το Yamaha WR250F του 2015 βασίζεται στο επαναστατικό ΜΧ YZ250F του 2014, με καίριες αλλαγές παντού, ώστε να αποτελεί ένα πραγματικό όπλο για αναβάτες enduro, έτοιμο να κερδίσει αγώνες με το καλημέρα.
To WR250F απευθύνεται στους αγωνιζόμενους, αλλά και στους hardcore αναβάτες enduro, και στόχο έχει, σύμφωνα με τη Yamaha, να επαναφέρει την εταιρεία στην κορυφή των κατασκευαστών, στις enduro μοτοσικλέτες.
Ας δούμε εν τάχει τα δυνατά σημεία της μοτοσικλέτας.
Ελαφριά, compact και εύκολη τετράχρονη μοτοσικλέτα 250κ.εκ.
Δυνατός, ψεκαστός κινητήρας, βασισμένος σε εκείνο του YZ250F
Συμπλέκτης σχεδιασμένος για enduro, και wide ratio 6τάχυτο κιβώτιο
Δυνατότητα αλλαγής της καμπύλης της δύναμης, με το Power Tuner
Ρεζερβουάρ 7,5lt
Compact και μινιμαλιστικό κοστούμι
Βέλτιστη συγκέντρωση των μαζών, για άμεση αλλαγή κατεύθυνσης
Κινητήρας
Στο ντεμπούτο του κιόλας, το YZ250F του 2014 αποδείχθηκε απίστευτα ικανό, με τον Jeremy Martin να κυριαρχεί στην κατηγορίας MX250 AMA Pro National MX. Παρόμοια αποτελέσματα σημείωσαν αναβάτες του YZ250F σε παγκόσμιο επίπεδο. Ο κινητήρας του WR250F βασίζεται στο μοτέρ του YZ250F, και διαθέτει για πρώτη φορά σε enduro μοτοσικλέτα, κύλινδρο τοποθετημένο αντίθετα από ότι συνήθως, με την εξαγωγή στο πίσω μέρος. Τα οφέλη της διάταξης αυτής αφορούν στην αποδοτικότητα του κινητήρα (ευθύς αυλός εισαγωγής), και στη συγκέντρωση των μαζών (φίλτρο αέρα και ρεζερβουάρ στο κέντρο) -και κατά συνέπεια στην ευελιξία. Όμως τουλάχιστον περίεργη είναι η διαδρομή της εξάτμισης, που κάνει γύρω-γύρω από το μοτέρ. Φυσικά σε σχέση με τον αντίστοιχο κινητήρα του WR250F 2014, o νέος είναι σημαντικά δυνατότερος στις ψηλές στροφές, αλλά και γενικότερα σε όλο το φάσμα των στροφών.
Κιβώτιο έξι σχέσεων
Το κιβώτιο είναι νέο, 6 σχέσεων, και wide-ratio (αντίθετα με το close-ratio του ΜΧ μοντέλου), ώστε να ταιριάξει στην enduro χρήση. Νέος είναι όμως και ο συμπλέκτης, εδικά για enduro, ικανός να αντέξει περισσότερη καταπόνηση.
Νέος χαρακτήρας κινητήρα
Νέες είναι οι ρυθμίσεις του ψεκασμού αλλά και του χάρτη, για enduro χρήση. Μεγαλύτερη είναι όμως και η χωρητικότητα του κάρτερ, στα 1100κ.εκ., 22% αυξημένη σε σχέση με το ΜΧ μοντέλο. Για καλύτερη ψύξη η Yamaha πρόσθεσε και ανεμιστηράκι στο ψυγείο, ενώ η γεννήτρια ρεύματος προέρχεται από το WR450F (όπως και το κάλυμμα του κάρτερ). Αναθεωρημένο είναι το design του αποσυμπιεστή, για αξιόπιστη εκκίνηση, ενώ η πρόσβαση στο φίλτρο αέρα γίνεται δίχως εργαλεία. Η εκκίνηση γίνεται με μίζα,
Yamaha Power Tuner
Διαθέσιμο ως αξεσουάρ, το ηλεκτρονικό βοήθημα Yamaha Power Tuner θα σας βοηθήσει να φέρετε στα απολύτως προσωπικά μέτρα σας (ή στα μέτρα της κάθε διαφορετικής πίστας) τον ψεκασμό, και την ανάφλεξη -δίχως να χρειάζεται σύνδεση σε laptop.
Πλαίσιο
Το αλουμινένιο πλαίσιο 2 δοκών βασίζεται σε εκείνο του YZ250F, με διαφορετικές βάσεις κινητήρα, προσφέροντας ακαμψία στα μέρη που τη χρειάζονται σε enduro χρήση.
Αναρτήσεις
Μπροστά βρίσκουμε το ανάποδο πιρούνι του YZ250F, στο οποίο λάδι και αέρας είναι απολύτως διαχωρισμένα, για καλύτερη λειτουργία της ανάρτησης, και καλύτερη πληροφόρηση αναβάτη. Διαφορετικές είναι όμως οι ρυθμίσεις του πιρουνιού, ειδικά για enduro. Πίσω, το μονό αμορτισέρ βασίζεται και αυτό σε εκείνο του YZ250F, με διαφορετικό μήκος (+4χλστ.), και διαδρομή (+10χλστ.), με νέες ρυθμίσεις, για την καινούργια του αποστολή.
Το ρεζερβουάρ είναι 7,5 λίτρων, ο πίσω τροχός είναι 18 ιντσών (φυσικά 21 ιντσών ο μπροστινός), και τα ελαστικά είναι τα Metzeler 6 Dayse Extreme. Το WR250F φοράει προστατευτική ποδιά κινητήρα, έχει γραφικά που του δίνουν factory look, ενώ διαθέτει και ελαφρύ πλαϊνό σταντ. Η Yamaha αναφέρει το βάρος του (γεμάτο με υγρά) στα 118 κιλά. Τα φώτα και το όργανο -που περιλαμβάνει κοντέρ, λυχνία ρεζέρβας και λυχνία λαδιού- προέρχονται από το WR450F, ενώ το WR250F θα βγάζει πινακίδα, και θα οδηγείται με δίπλωμα Α2.