net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Πανέμορφο, χτυπητό, original, εκπληκτικό. Η Vibrazioni Art Design μεταμόρφωσε ένα CB 750, χρησιμοποιώντας μεταλλικά βαρέλια βενζίνης και λαδιού!

Οι Ιταλοί διατήρησαν τα αυθεντικά χρώματα και λογότυπα, ως και την πατίνα των ετών που κουβαλούν τα βαρέλια!

Mad Max αισθητική (αλλά με μπόλικο χρώμα), και αποτέλεσμα που δεν θυμίζει καμία άλλη μοτοσικλέτα που έχουμε δει.

Αξίζει να επισκεφθείτε το facebook της Vibrazioni Art Design, και να δείτε τους τρελούς δημιουργούς και τα κομψοτεχνήματα τους.

"Ναι, γεια σας. Με λένε Πολύφημο." Προβολείς σε στιλ endurance, όπως όμως δεν έχετε ξαναδεί ποτέ.

Αισθητική-φετίχ που θα βρείτε αναλλοίωτη ακόμα και στα έπιπλα που κατασκευάζουν οι Ιταλοί.

Vibrazioni Art Design Honda CB750

Ένα εκ των δημοφιλέστερων μοντέλων των απανταχού βελτιωτών και μετασκευαστών, το Honda CB750, προσφέρει τον θρύλο του σε μια μικρή ιταλική μπουτίκ από τη Ραβένα με δύο πολύ συγκεκριμένα φετίχ.

 
Οι κ.κ. Alberto Dassasso και Riccardo Zanobini, δηλαδή η Vibrazioni Art Design, μοιράζονται το πάθος τους για τη μοτοσικλέτα, φιλτράροντάς το μέσω της κοινής δημιουργικότητας καθώς καταπιάνονται με τα, ουσιαστικά χειροποίητα, έργα τέχνης τους. Σε όλα τα έργα τους μπορεί κανείς να διακρίνει δύο σταθερές αξίες, αυτό που στον πρόλογο αποκαλούμε ως «φετίχ». Αρέσκονται ιδιαιτέρως στη Mad Max αισθητική και επίσης λατρεύουν τα παλιά μεταλλικά βαρέλια βενζίνης και λαδιού, τα οποία χρησιμοποιούν ως πρώτη ύλη στην εμφάνιση των δημιουργιών τους –με εύρος από μοτοσυκλέτες ως έπιπλα.

Όπερ και εγένετο με το συγκεκριμένο CB750, στο οποίο όλα τα κουστούμια του έχουν προκύψει από τέτοια παλιά βαρέλια, στα οποία μάλιστα οι δύο Ιταλοί κατά την πάγια τακτική τους διατηρούν τα αυθεντικά χρώματα και λογότυπα, ως και την πατίνα των ετών που κουβαλούν!

Όσον αφορά στα μηχανικά του μέρη, εδώ οι αλλαγές δεν είναι και τόσο εκτενείς. Ο κινητήρας έχει ωφεληθεί από το απαραίτητο φρεσκάρισμα που χρειάζεται μια μονάδα ευρισκόμενη σε λειτουργία από το 1968, αλλά η μόνη ουσιαστική αλλαγή αφορά στο σετάρισμα των αυθεντικών καρμπιρατέρ για να δουλέψουν με τη φιλτροχοάνη που διακρίνεται να εξέχει πίσω από το αριστερό πίσω καπάκι. Η εξάτμιση είναι φτιαγμένη στο χέρι και σχεδιασμένη να βγαίνει ψηλά μέσα από την ουρά της μοτοσικλέτας, δίνοντας έμφαση στην εμφάνιση και όχι στις νόμιμες περγαμηνές, καθώς ο ήχος μάλλον είναι κάθε άλλο παρά «πολιτικώς ορθός» αν πιστέψουμε τα λεγόμενα των Alberto και Riccardo που έχουν οδηγήσει το πλήρως λειτουργικό CB τους.

Οι λοιπές μηχανολογικής αξίας αλλαγές αφορούν στα δύο σύγχρονα αμορτισέρ της Bitubo που εξοπλίζουν το πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας, καθώς και στα custom μαρσπιέ και κλιπόν που συμπληρώνουν την εικόνα πίσω από τα απίστευτα μεταλλικά φέρινγκ και καπάκια. Φτάνοντας λοιπόν στην εμφάνιση, απλώς να τονίσουμε πως όλα τα κουστούμια έχουν φτιαχτεί από τους δύο κυρίους στο χέρι από κομμάτια βαρελιών. Όσο για το αποτέλεσμα, το αφήνουμε στην κρίση σας.

Αυτή είναι η πιο πρόσφατη δουλειά της Vibrazioni Art Design, μετά από μια απουσία σχεδόν δύο ετών από το τελευταίο τους πόνημα, ένα BMW K100. Η νέα μοτοσικλέτα τους εκτέθηκε και στο Custom Show της EICMA τον περασμένο Νοέμβρη. Αξίζει ακόμη μια βόλτα από το κανάλι τους στο YouTube όπου υπάρχουν μόνο δύο βίντεο, τα οποία ωστόσο είναι ιδιαιτέρως αποκαλυπτικά για τη δουλειά που κάνουν οι δύο Ιταλοί με τα μεταλλικά βαρέλια.

 

SPECIAL - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ