net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Διακόσιοι ιταλικοί ίπποι κινούν την τελευταία δημιουργία της VW που παρουσιάστηκε στο Σαλόνι του Παρισιού.

Τα 0-100 χλμ./ώρα αντιστοιχούν σε μονοκύλινδρη μοτοσικλέτα 650 κ.εκ. Ωστόσο τα 270 χλμ./ώρα είναι πραγματικά εντυπωσιακά για αυτοκίνητο 200 ίππων.

Ο κινητήρας της Ducati βρίσκεται στο πίσω μέρος του XL Sport και δίνει κίνηση στους πίσω τροχούς.

To VW XL1.

VW XL Sport: Με μοτέρ Ducati!

Ναι, καλά διαβάσατε! H VW, στην οποία ανήκει η Ducati, μέσω της θυγατρικής της Audi, παρουσίασε στην Έκθεση Αυτοκινήτου στο Παρίσι το XL Sport concept με τον κινητήρα του Ducati 1199 Superllegera!

 
Ποιος θα φανταζόταν ακόμη και πριν από μερικούς μήνες ότι ένα μοτέρ Ducati θα κινούσε κάποτε το «Αυτοκίνητο του Λαού»-αυτό σημαίνει το Volkswagen στα γερμανικά. Και τι μοτέρ! Ό,τι καλύτερο έχει παρουσιάσει η ιταλική εταιρία για το δρόμο τα τελευταία χρόνια, τον κινητήρα των 200 ίππων που βλέπουμε και στην έκδοση περιορισμένης παραγωγής του Paniglale, Superllegera ή αλλιώς «Υπερελαφριά».

Το XL Sport αποτελεί μια παραλλαγή του οικολογικού-οικονομικού XL1 που είχαν παρουσιάσει οι Γερμανοί το 2011 και θα βγει στην περιορισμένη παραγωγή των 250 μονάδων. Με συνολικό βάρος 795 κιλά το συγκεκριμένο concept έφερε 2κύλινδρο κινητήρα πετρελαίου 800 κ.εκ. και 48 ίππων, ο οποίος συνδυαζόταν με ένα ηλεκτροκινητήρα 27 ίππων με τη συνολική απόδοση να ανέρχεται στους 75 ίππους. Λέτε να δούμε ανάλογη τράμπα στο Ducati Panigale; Μπρρρρρ! 

Παρόλο το κοινό DNA με το XL1, το XL Sport προβάλει μια αγωνιστική φιλοσοφία, χάρη στο πλατύτερο και μακρύτερο αμάξωμά του και στις πόρτες που ανοίγουν προς τα επάνω, ενώ πολλά μέρη του είναι κατασκευασμένα από πολυμέρη ανθρακονήματος (CFRP). Πιο συγκεκριμένα, το μήκος του ανέρχεται σε 4.291 χλστ. (XL1: 3.888 χλστ.), το πλάτος σε 1.847 χλστ. (XL1: 1.664 χλστ.) και το ύψος σε 1.152 χλστ. (XL1: 1.153 χλστ.). Το μεταξόνιό του έχει αυξηθεί από τα 2,224 χλστ. του XL1 στα 2.424 χλστ., ενώ ο συντελεστής οπισθέλκουσας αεροδυναμικής του αμαξώματός του βρίσκεται στο 0.258.

Η ισχύς του μοτέρ της Ducati έχει παραμείνει στους 200 ίππους και δίνει πολύ καλές-για αυτοκίνητο-επιταχύνσεις από στάση, με τα 0-100 χλμ./ώρα να πραγματοποιούνται σε 5,7 δλ. Εντυπωσιακή είναι και η θεωρητική τελική των 270 χλμ./ώρα ένα νούμερο πολύ υψηλό για αυτοκίνητο 200 ίππων που επιτυγχάνεται χάρη στον εξίσου εντυπωσιακό χαμηλό συντελεστή οπισθέλκουσας.

Το XL Sport εξοπλίζεται με ένα νέο ενδιάμεσο κιβώτιο, προκειμένου να μειωθεί η τελική σχέση μετάδοσης στο 1.86, ενώ η ισχύς περνά στο πίσω άξονα μέσω DSG κιβωτίου διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων.

 

DUCATI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ