net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Είστε fan των τρίκυκλων και των τροχόσπιτων και θέλετε να τα συνδυάσετε σε ένα και μοναδικό όχημα; Ιδού ο τρόπος.

Το τροχόσπιτο φέρει διπλό κρεβάτι, αλλά η σέλα μοιάζει ικανή να φιλοξενήσει μόνο ένα άτομο!

Εντυπωσιακή η δουλειά που έκαναν οι Αγγλοι στη μετατροπή του τρίκυκλου εργατικού scooter σε τροχόσπιτο.

To TMZ Tula, το πρώτο ρώσικο scooter με αυτό το όνομα που έμεινε στην ιστορία με το όνομα Tulitza.

Το τροχόσπιτο σχεδιάστηκε από την αρχή όπως φαίνεται και από τη φωτογραφία.

Μόνο τα απολύτως απαραίτητα έμειναν ως βάση για αυτό το μοναδικό τρίκυκλο τροχόσπιτο.

Και μίνι κουζίνα θα βρείτε στο ξεχωριστό τροχόσπιτο, πέρα από το διπλό κρεβάτι.

Σε αυτή την κατάσταση έφτασε στην Αγγλία το ρώσικο Tula Muravey.

Τρίκυκλο σκούτερ-τροχόσπιτο ΤΜΖ Tula Muravey

Προς πώληση στο eBay βρίσκεται ένα μοναδικό αυτοκινούμενο τροχόσπιτο χτισμένο πάνω στο πλαίσιο ενός ρώσικου θρύλου. Για να τραβάτε τα βλέμματα σε κάθε τουριστική σας εξόρμηση!

 
Η βιομηχανία ΤΜΖ, Tula  Motorzikly Zavod, πήρε το όνομά της από την ομώνυμη πόλη Tula που φιλοξενεί τις εγκαταστάσεις της και ξεκίνησε να λειτουργεί το 1955 παράγοντας ένα σκούτερ, το πρώτο που κατασκευάστηκε ποτέ στη Ρωσία, με το ίδιο όνομα. Κινούμενο από έναν μονοκύλινδρο δίχρονο κινητήρα 200 κ.εκ., το σκούτερ αυτό έγινε ιδιαίτερα δημοφιλές στην αχανή χώρα των δύο ηπείρων και έχει μείνει στην ιστορία γνωστό ως Tulitza. Εκτός από το παραδοσιακό σκούτερ, η ΤΜΖ έφτιαξε με την ίδια βάση και μια τρίκυκλη εργατική έκδοση, ένα φουρκόνι που ονομάστηκε Tula Muravey. Ένα τέτοιο κουφάρι βρέθηκε, άγνωστο πώς, στην Αγγλία και αποτέλεσε τη βάση για μια αναπάντεχα υπέροχη custom κατασκευή.

Ο εμπνευστής του ωστόσο προφανώς δεν είχε ανάγκη την καρότσα του σκούτερ, έτσι προτίμησε να φορτώσει το μακρύ σασί με ένα χειροποίητο μικρό τροχόσπιτο για δύο άτομα. Παράλληλα αναπαλαίωσε πλήρως το σκούτερ ώστε να είναι απολύτως λειτουργικό και το αποτέλεσμα είναι ένα μοναδικό κομμάτι. Το συναντήσαμε προς πώληση στο eBay από εξειδικευμένο κατάστημα τροχόσπιτων στην Αγγλία.

Για την αξιοπιστία του κινητήρα δε γνωρίζουμε και πολλά, αν ωστόσο έχει καταφέρει να τα βγάλει πέρα με τον ρώσικο χειμώνα -και μάλιστα σε εργατικές εκδόσεις που, αν μη τι άλλο, ζουν μια απαιτητική ζωή- μάλλον θα πρέπει να είναι αυτό που λέμε «σκυλί μαύρο». 'Αλλωστε το Tulitza με τον ίδιο ουσιαστικά κινητήρα παρέμεινε σε παραγωγή πάνω από τρεις δεκαετίες, ως το 1987, ενώ η έκδοση Muravey συνέχισε να παράγεται για αρκετά ακόμη χρόνια με ανανεωμένη εμφάνιση.

Αυτό που σίγουρα μπορούμε να πούμε πάντως είναι πως θα ξέρει τα τραβά τα βλέμματα όπου κι αν βρεθεί. Τώρα για άνεση χώρου μέσα στο τροχόσπιτο...

 

SPECIAL - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ