net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Μοιάζει με Mp3, αλλά με πολύ μεγαλύτερο μετατρόχιο μπροστά αυτό το Hypermotard έχει φτιαχτεί για σπορ καταστάσεις.

Δεν υπάρχουν ουσιαστικές αλλαγές στη μοτοσικλέτα πλην του μπροστινού μέρους.

Μεγάλες γωνίες κλίσης από το TreMoto Hypermotard.

Το τρίκυκλο Super Tenere απετέλεσε το πρώτο εμπορικό μοντέλο της TreMoto το 2013.

Στημένο με βάση ένα Z1000 του 2003, το 3Ζ1 έτρεξε σε αυτή τη μορφή στην ανάβαση του Pikes Peak to 2011.

Το 2013 το 3Ζ1 είχε αλλάξει αρκετά. Αυτό είναι το αγωνιστικό για το Pikes Peak που θα δείτε και στο σχετικό βίντεο.

TreMoto Hypermotard

Είναι ένα Ducati Hypermotard, αλλά με δύο τροχούς μπροστά. Το τελευταίο σχέδιο της TreMoto παίρνει το τυπικό τρίκυκλο σχέδιο και το πάει μερικά βήματα μπροστά, προσθέτοντας γεμάτες ιπποδυνάμεις και αγώνες!

 

Την προηγούμενη φορά που είχαμε φιλοξενήσει στην ιστοσελίδα μας την TreMoto ήταν το 2010, όταν επρόκειτο ακόμη για μια πρωτότυπη σκέψη δύο αποφοίτων του Πανεπιστημίου του Μισισιπή, οι οποίοι είχαν φτιάξει μια πρώτη εκδοχή του δικού τους εναλλακτικού μπροστινού πάνω σε ένα Ducati Monster 620 και το είχαν ονομάσει Monstrosity. Έκτοτε η TreMoto εξελίχθηκε σε μια κανονική εταιρεία και το πρώτο της εμπορικό μοντέλο παρουσιάστηκε το 2013, ένα τρίκυκλο Super Tenere 1200. Στο μεταξύ είχαν φτιάξει ένα αγωνιστικό τρίκυκλο, το 3Z1 βασισμένο στο Kawasaki Z1000 πρώτης γενιάς, με το οποίο συμμετείχαν στο Pikes Peak International Hill Climb το 2011 δοκιμαστικά, δείτε εδώ το σχετικό βίντεο. Το 2013 επανήλθαν πιο οργανωμένα και συμμετείχαν στην κατηγορία Exhibiton Powersports σημειώνοντας τον αξιοπρεπέστατο χρόνο των 13 λεπτών και 25 δευτερολέπτων. Εδώ θα βρείτε το βίντεο από ολόκληρη την ανάβαση.

Σήμερα η TreMoto αναλαμβάνει να στήσει με το πρωτότυπο μπροστινό της οποιαδήποτε μοτοσικλέτα επιθυμεί ο πελάτης και προφανώς το κάνει με μεγάλη επιτυχία καθώς στην ιστοσελίδα της αναφέρει πως προς το παρόν δε μπορούν να δεχτούν άλλες αιτήσεις, παρά μόνο εκδήλωση ενδιαφέροντος για το μέλλον - κοινώς, μπες στην ουρά. Το κόστος για την εξέλιξη και εφαρμογή του κιτ για μια μοτοσικλέτα το υπολογίζουν σε 10 ως 14.000 δολάρια ΗΠΑ.

Στο μεταξύ έχουν φτιάξει το πιο πρόσφατο μοντέλο τους βασισμένο στο αερόψυκτο Ducati Hypermotard 1100 και μέσω αυτού προωθούν την εταιρεία τους περιοδεύοντας το πρωτότυπο Ducati τους σε εκθέσεις και εκδηλώσεις ανά τις ΗΠΑ. Παράλληλα, προσέφεραν ένα μπροστινό σύστημα στη Fuller Hot Rods, η οποία ετοιμάζει ένα ιδιαίτερα σκαλισμένο Triumph Speed Triple ή, όπως το αποκαλούν οι ίδιοι, Triple Speed.

Δείτε το TreMoto Hypermotard σε ένα πολύ σύντομο βίντεο, ελπίζοντας πως σύντομα οι Αμερικανοί θα μας δώσουν κάτι πιο θεαματικό να απολαύσουμε.

 

SPECIAL - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ