net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Όχι, δεν είναι 3D rendering, είναι πραγματική μοτοσυκλέτα. Η Τ12 Massimo.

Αδιανόητο επίπεδο περιφερειακών!

Ο τετρακύλινδρος της S1000RR σε ένα πλαίσιο σχεδιασμένο από λευκό χαρτί.

Χαρακτηριστικές πινελιές Tamburini, το μονόμπρατσο και οι πανέμορφες ζάντες.

Μια εξάτμιση που...ανασταίνει και νεκρούς, ενώ διακρίνεται και το ανθρακονημάτινο fairing!

Tamburini T12 Massimo

Μια καθ' όλα ακραία και αγωνιστική κατασκευή, πνευματικό παιδί του Ιταλού σχεδιαστή Massimo Tamburini o οποίος έφυγε από την ζωή σαν σήμερα το 2014, υλοποιήθηκε από τον γιo του Andrea και είναι εντυπωσιακή, το λιγότερο!

 
Ο κορυφαίος Ιταλός σχεδιαστής Massimo Tamburini ήταν γνωστός παγκόσμια για τις καταπληκτικές δημιουργίες του, αλλά κυρίως για τα σχέδια των μοτοσυκλετών MV Agusta. Μπορεί ο σχεδιαστής να έφυγε από τη ζωή το 2014, ωστόσο η κληρονομιά του παραμένει ακόμα ζωντανή, και ένα απόσταγμα της -ίσως και η αποκορύφωση της- είναι το Τ12 Massimo, το τελευταίο πρωτότυπο πάνω στο οποίο εργαζόταν ο σχεδιαστής. 

Ο Massimo Tamburini πάντα ονειρευόταν το τέλειο superbike. Ωστόσο, οι περιορισμοί στο budget και στους κανονισμούς για ομολογκασιόν αποτελούσαν εμπόδιο στην ελεύθερη έκφρασή του. Μετά την παραίτησή του από την MV Agusta το 2008, ο Massimo εργαζόταν μόνος του σε αυτό το πρωτότυπο, το οποίο έφερε τελικά στην υλοποίηση ο γιος του, Andrea, ο οποίος κατασκεύασε δυο μοτοσυκλέτες. 

Ο Tamburini είχε σχεδιάσει το Τ12 με στόχο την απόλυτη κορυφή. Με την υλοποίησή του σε δυο μοτοσυκλέτες, το όνειρό του πραγματοποιείται: η Τ12 δεν έχει δεχθεί κανέναν συμβιβασμό. Ο κινητήρας της είναι ο τετρακύλινδρος της BMW S1000RR, τον οποίο αγαπούσε ιδιαίτερα ο σχεδιαστής. Το πλαίσιο έχει σχεδιαστεί με σκοπό το ελάχιστο βάρος και την μέγιστη ακαμψία, ενώ τα περιφερειακά του είναι απλά κορυφαία, με αναρτήσεις Ohlins εμπρός και πίσω, μονόμπρατσο ψαλίδι και εντυπωσιακές ακτινικές δαγκάνες Brembo εμπρός! 

Το φέρινγκ είναι κατασκευασμένο από αεροπορικής ποιότητας ανθρακονήματα, ενώ η μοτοσυκλέτα ολοκληρωμένη έχει το μέγεθος των παλιότερων δίχρονων αγωνιστικών και ζυγίζει μόλις 154 κιλά! 

Το μοντέλο έχει έγκριση για κυκλοφορία στο δρόμο, ενώ σχεδιάζεται και η δημιουργία μιας ακόμα πιο ακραίας, αποκλειστικά αγωνιστικής έκδοσης! Η μοτοσυκλέτα θα κατασκευάζεται μόνο κατά παραγγελία, ενώ η τιμή κάθε τεμαχίου θα ανέρχεται στα αστρονομικά, για μοτοσυκλέτα, 300.000 ευρώ! 

 

SPECIAL - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ