Τα τρία πρώτα σχέδια διαθέτουν υγρόψυκτους κινητήρες και σύγχρονο σχεδιασμό, γεγονός που τα κατατάσσει στην κατηγορία των muscle cruiser, εκεί που κυριαρχεί το Diavel της Ducati. Το τέταρτο, από την άλλη, είναι ένα κλασικό custom μοντέλο.
Το πρώτο σχέδιο ανήκει στον Richard Christoph, πρώην σχεδιαστή της Harley-Davidson, το δεύτερο στον Ryan Black-Macken, πρώην σχεδιαστή της Volvo, και το τρίτο στον Salvador Gonzales. Και οι τρεις ανήκουν στο σχεδιαστικό δυναμικό της Victory. Το τέταρτο, από την άλλη, ανήκει στον Greg Brew, υπεύθυνο design της Polaris, ιδιοκτήτριας της Victory.
Τι σημαίνουν, όμως, αυτά τα σχέδια και γιατί έχουν διαρρεύσει; Πιθανότατα η Victory επιθυμεί να μπει δυναμικά στην κατηγορία των muscle cruiser και επιθυμεί να προετοιμάσει το έδαφος, συγκεντρώνοντας αντιδράσεις και feedback. Αν κάτι τέτοιο ισχύει και η Victory ετοιμάζεται να ανεβάσει τον πήχη (σε σχεδιασμό και επιδόσεις που δε μας έχει συνηθίσει), θα βρει μπροστά της έναν σκληρό αντίπαλο: το Diavel της Ducati. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να προετοιμαστεί καλά.
Η Victory, άλλωστε, ανήκει στην Polaris. Και ποια άλλη εταιρεία που ανήκει στην Polaris, αποφάσισε πριν ένα χρόνο να ανταγωνιστεί στα ίσα μια εταιρεία μεγαθήριο στην κατηγορία της (λέγε με Harley-Davidson); Η Indian Motorcycles, η οποία λάνσαρε μια νέα γκάμα παραδοσιακών custom μοντέλων.
Η Yamaha στην Έκθεση Μοτοσυκλέτας 2024
Vespa GTS SuperSport 300 HPE 2023 - Test
Η Suzuki ετοιμάζει κινητήρα με μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων
Best Moto By LS2: Peugeot Metropolis GT
Το πρώτο Διεθνές Συνέδριο Οδηγικής Ασφάλειας στην Σαραγόσα στέφθηκε με επιτυχία
Tyres Moto: Η σωστή επιλογή στα ελαστικά
Jawakias: Η απόλυτη εξειδίκευση Yamaha
Τα ηλεκτρικά scooter της Sunra σε περιμένουν στην MPS
Τα καλύτερα ηλεκτρικά scooter για όσους χρησιμοποιούν την εθνική κάθε μέρα
Παρουσίαση μπαταρίες Unibat: Πλήρης γκάμα για κάθε χρήση
Black Knight: Νέα ειδική έκδοση του Voge DS525X
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr