net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Με αυτή τη νίκη ο Marquez συμπληρώνει τους 225 πόντους, κατέχοντας το επιβλητικό πλεονέκτημα των 77 πόντων από τον δεύτερο Pedrosa

...και η Honda παραληρεί!

Ο Jorge Lorenzo ανέβηκε για τρίτη φορά φέτος στο τρίτο σκαλί του βάθρου

Ο Rossi που ισοβαθμούσε στην δεύτερη θέση με τον Pedrosa, μετά το γερμανικό GP, βρίσκεται στην 3η θέση της γενικής βαθμολογίας.

Sachsenring: Εννέα στα εννέα ο Marquez!

Στο Γερμανικό GP, ο Marc Marquez πήρε την 9η συνεχόμενη νίκη του τερματίζοντας μπροστά από τον ομόσταυλό του, Dani Pedrosa και τον Jorge Lorenzo της Yamaha, μετά από επεισοδιακή εκκίνηση.

 
Ο νεαρός Ισπανός αναβάτης της Repsol Honda δούλεψε σκληρά για την νίκη αυτή, έπειτα από μια κουραστική και περίπλοκη εκκίνηση με την βροχή που έκανε την εμφάνισή της λίγο πριν τον αγώνα και που ανάγκασε όλους τους αναβάτες να πάρουν γρήγορα τις σωστές (ή λάθος) αποφάσεις.

Οι περισσότεροι οδηγοί στήθηκαν στη σχάρα για τον αναγνωριστικό γύρο με βρόχινα ελαστικά όμως κάποιοι επέλεξαν slick –όπως ο Stefan Bradl της LCR Honda, που είχε πάρει την 3η θέση στα χρονομετρημένα. Αξιολογώντας λοιπόν τις συνθήκες που επικρατούσαν στην πίστα στο γύρο του warm-up, οι 14 αναβάτες με βρόχινα ελαστικά ξάφνου εξαφανίστηκαν μέσα στα pits για να αλλάξουν τις βρόχινες με τις εφεδρικές μοτοσικλέτες, στημένες για στεγνό αγώνα! Το αποτέλεσμα ήταν, ο Stefan Bradl να εκκινεί τον αγώνα μόνος του από την πρώτη σειρά, με το επόμενο κύμα οδηγών να ξεκινά πέντε σειρές πίσω στα grid!!! Η πραγματική δράση όμως ήταν στην έξοδο των pit όπου, όσοι οδηγοί είχαν αλλάξει τις μοτοσικλέτες τους, βρίσκονταν πλέον μαζεμένοι -συμπεριλαμβανόμενου και του Marquez, περιμένοντας να ξεκινήσουν.

Η ασυνήθιστη αυτή διαδικασία εκκίνησης είδε τον Bradl να προηγείται στον GP της πατρίδας του για τους πρώτους γύρους, ακολουθούμενος από τους συνήθεις αναβάτες των τελευταίων θέσεων. Ο Marquez οδήγησε μπροστά στο γκρουπ που ξεκίνησε από τα pit, έχοντας πίσω του τους Pedrosa, Rossi και Aleix Espargaro. Ο Ισπανός ξεκίνησε να χαράζει την πορεία του προσπερνώντας σιγά σιγά τους αργούς και ανεβαίνοντας αρκετές θέσει μέχρι τον δεύτερο γύρο, με τον Pedrosa και τον Γιατρό να τον κυνηγούν. Ο Bradl μπόρεσε να κρατηθεί στην πρώτη θέση για πέντε γύρους, με το Marquez και τον Pedrosa έπειτα να τον προσπερνούν. Μόλις ο Γερμανός έπεσε στην 3η θέση, η Repsol Honda του Baby Champ άρχισε να απομακρύνεται –με τον Marquez να δείχνει τον δρόμο στον Pedrosa που τον ακολουθούσε.

Οι Rossi και Lorenzo, μάχονταν κι εκείνοι να προσπεράσουν τους πιο αργούς και έπειτα ήταν η δική τους σειρά για να προκαλέσουν τον Bradl. Ο Lorenzo προσπέρασε τον Γιατρό για την τέταρτη θέση και έπειτα συνέχισε με τον Γερμανό. Στην συνέχεια, ακολούθησε και ο Rossi με 20 γύρους να απομένουν πριν το τέλος.

Το πρώτο στάδιο του αγώνα χαρακτηρίστηκε από άφθονο δράμα, τελικά όμως όλα ήρθαν στα ίσια τους, με τον Marquez να ανεβάζει το ρυθμό του έχοντας μόνο αντιμέτωπο τον Pedrosa, καθώς οι δύο Yamaha πίσω τους πάλευαν απεγνωσμένα να κερδίσουν λίγο έδαφος από τους ομόλογους της Honda.

Ο Bradl πάντως συνέχισε την πορεία του… προς τα πίσω στις θέσεις, με τους Iannone, A. Espargaro, Dovizioso και Cal Crutchlow να τον προσπερνούν με τη σειρά. Στο τέλος, ακόμη και ο Scott Redding προσπέρασε τον οδηγό της LCR, αφήνοντάς τον να τερματίσει 16ος, έπειτα από λάθος των μηχανικών στο στήσιμο της μοτοσικλέτας του…
 
Μπροστά, ο Marquez ήταν άπιαστος, οδεύοντας προς άλλη μία κυριαρχική νίκη, την ένατη για την φετινή χρονιά. Ο Pedrosa σημείωσε τον 1-2 για την Honda στο βάθρο ενώ ο Lorenzo ανέβηκε για τρίτη φορά φέτος στο τρίτο σκαλί του βάθρου. Ο Rossi τερμάτισε τέταρτος, με τον Iannone της Pramac Ducati να συμπληρώνει την κορυφαία δεκάδα και να αποσπά την καλύτερη θέση στην μέχρι τώρα καριέρα του στη μεγάλη κατηγορία. Οι αδερφοί Espargaro πήραν την έκτη και έβδομη θέση και ο Dovizioso τερμάτισε όγδοος, κρατώντας μέχρι το τέλος πίσω του τους Alvaro Bautista και Cal Crutchlow.
 
Με αυτή τη νίκη ο Marquez συμπληρώνει τους 225 πόντους, κατέχοντας το επιβλητικό πλεονέκτημα των 77 πόντων από τον δεύτερο Pedrosa. Ο Rossi που, μέχρι τον προηγούμενο αγώνα, ισοβαθμούσε στην δεύτερη θέση με τον Pedrosa, τώρα βρίσκεται στην 3η θέση. Ο Lorenzo παραμένει στην 5η θέση της γενικής κατάταξης όμως τώρα είναι μόλις 1 πόντο πίσω από τον τέταρτο Dovizioso. Όπως και να' χει, υπάρχει μια εντυπωσιακή διαφορά 128 βαθμών από τον πρωτοπόρο του πρωταθλήματος και το Γερμανικό GP μας βρίσκει στα μέσα της σεζόν, με τις πιθανότητες για σημαντική ανάκαμψη ή κάποια έκπληξη να εξατμίζονται.

 

MOTOGP - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ