net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Ενεργητικό σύστημα διεύθυνσης και στους πίσω τροχούς θα ενσωματώσει η αμερικάνικη Sabertooth στα τρίκυκλά της.

Σχέδιο από την πατέντα που κατέθεσε η Sabertooth.

Sabertooth Trikes: Στρίβει και το πίσω!

Δύο νέες πατέντες για ένα καινοτομικό σύστημα για Trikes που επιτρέπει και στους πίσω τροχούς να συμμετέχουν στην αλλαγή κατεύθυνσης κατέθεσε η αμερικάνικη Sabertooth Motorcycles.

 
H αμερικάνικη εταιρία από τη Μινεάπολη των Ηνωμένων Πολιτειών κατασκευάζει πραγματικά τερατώδη cruiser με «αυτοκινητάδικους» V8 κινητήρες από το 2005. Στην γκάμα της περιλαμβάνονται πέρα από δίτροχα μοντέλα και Trikes για όλους εκείνους που θέλουν να ξεχωρίζουν ακόμη περισσότερο, με την παραγωγή της να επεκτείνεται και στα ATVs.

Αν και σχετικά μικρή σε μέγεθος η Sabertooth Motorcycles πραγματοποιεί τις δικές της δοκιμές από τις οποίες προέκυψαν και δύο νέες τεχνολογίες που επιτρέπουν στους πίσω τροχούς των τρίκυκλων μοντέλων της να συμμετέχουν στη διαδικασία της αλλαγής κατεύθυνσης.

Ανάλογα συστήματα παθητικής και ενεργητικής διεύθυνσης των πίσω τροχών έχουμε δει στο παρελθόν και στα αυτοκίνητα. Ωστόσο, νομίζουμε ότι αυτή είναι η πρώτη φορά που εφαρμόζεται κάτι αντίστοιχο σε Trike.

Το σύστημα της Sabertooth είναι ενεργητικό και αυτό σημαίνει ότι όταν ο αναβάτης στρίβει τον εμπρός τροχό ένα ηλεκτρικό μοτέρ, μέσω αξόνων, βοηθά τους πίσω τροχούς να στρίψουν προς την αντίθετη κατεύθυνση. Αυτό αυξάνει σημαντικά την ευελιξία του τρίκυκλου (να σημειώσουμε ότι τα τρίκυκλα της Sabertooth δεν παίρνουν κλίση) και σύμφωνα με την εταιρία και την σταθερότητά του στις στροφές.

Η δεύτερη πατέντα της Sabertooth αφορά πάλι τα Trikes που παράγει και συγκεκριμένα την ανάρτηση του πίσω άξονα η οποία σύμφωνα και με την πατέντα της εταιρίας θα είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενη και ενεργητική. Έτσι, όταν ο αναβάτης στρίβει προς μια κατεύθυνση τα αμορτισέρ σκληραίνουν τη λειτουργία τους ανάλογα. Έτσι μειώνονται οι κλίσεις στις στροφές και κατά συνέπεια η μετατόπιση βάρους και το φαινόμενο της υπερστροφής. Το πόσο σκληραίνουν τα αμορτισέρ εξαρτάται από την ταχύτητα κίνησης και τις μοίρες που στρίβει το τιμόνι αλλά και άλλα δεδομένα που συλλέγουν οι αισθητήρες του συστήματος τα οποία και μεταβιβάζουν σε μια κεντρική μονάδα που δίνει και τις τελικές εντολές.

Η εταιρία ονομάζει τα συστήματα SureTrac και DynaGrip αντίστοιχα και θα αποτελούν μέρος του βασικού εξοπλισμού της σειράς Trike «V8 WildCat».

 

?????????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ