net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Έχουμε δει πολλά bobber και το ινδικό αυτό σχέδιο δεν έχει τίποτε να ζηλέψει.

Το ρεζερβουάρ και οι ζάντες είναι τα σημεία αιχμής που συλλαμβάνουν τα βλέμματα.

Η απουσία μπροστινού φτερού είναι ηθελημένη και, πράγματι, συνεισφέρει σε μια δυνατή εικόνα.

Η θέση του κοντέρ συνδυάζεται με την περίφημη δερμάτινη ζώνη.

Με αισθητική που αναμφίβολα ανατρέχει σε όπλο, η επένδυση των μεταλλικών στελεχών με το πλέγμα είναι έξυπνη ιδέα.

Ο Bimal Amarnath Menon ποζάρει με το δημιούργημά του.

Royal Enfield Retro-Naut

Ένα χειροποίητο bobber κατασκευασμένο στην Ινδία με βάση ένα Royal Enfield Bullet καταφέρνει να τραβήξει το ενδιαφέρον χάρη στην απλότητά του. Καλώς ήλθατε στην Κεράλα και την Emperor Motor Inc.

 
Ο Bimal Amarnath Menon έχει σπουδάσει Βιομηχανικό Σχεδιασμό και, θέλοντας να φτιάξει τη δική του custom κατασκευή, αναπόφευκτα βρήκε ως σημείο αναφοράς το προσωπικό του γούστο και, φυσικά, ένα από τα εθνικά προϊόντα της χώρας του. Σχεδιασμένο σε μια λογική bobber και χτισμένο πάνω σε μια Royal Enfield Bullet 350, το αποτέλεσμα της δουλειάς του Bimal ονομάστηκε “Retro-Naut” ως ο συνδυασμός του πρώτου συνθετικού που παραπέμπει σε κάτι παλιό, παραδοσιακό και του δεύτερου, που φέρνει στο μυαλό λέξεις όπως "astronaut" , "cosmonaut" κλπ. Η σκέψη του Ινδού σχεδιαστή λέει πως αυτό εκφράζει ακριβώς το σχέδιο της μοτοσικλέτας, ένα πάντρεμα του παλιού με τον σύγχρονο κόσμο.

Στη μοτοσικλέτα αυτό που βγάζει μάτια είναι προφανώς το ρεζερβουάρ. Η δερμάτινη ζώνη που το διατρέχει κάθετα δεν είναι εκεί απλώς για μούρη. Πρώτον, το κρατά στη θέση του ώστε ο αναβάτης να μην ανησυχεί μήπως οι κάκιστοι δρόμοι της Ινδίας με το πολύ κοπάνημα σε λακκούβες κάποια στιγμή κόψουν τις εδράσεις του. Δεύτερον, οι πιο παρατηρητικοί θα προσέξουν πως η ζώνη καλύπτει δύο τάπες. Το ντεπόζιτο είναι εσωτερικά χωρισμένο στα δύο, έχει αντιστοίχως δύο τάπες και ο Bimal λέει πως για να ανεφοδιαστεί η μοτοσικλέτα πρέπει να λύσεις τις αντίστοιχες αγκράφες. Η διαδικασία αυτή είναι κάπως "θεατρική", αλλά για τον δημιουργό της μοτοσικλέτας συνιστά μια ιεροτελεστία, πρέπει κυριολεκτικά να τη "γδύσεις". Γούστα είναι αυτά, τι να πούμε.

Το Retro-Naut φορά τροχούς 100/80-18 μπροστά και 120/80-18 πίσω, ενώ το πιρούνι προέρχεται από την ΚΤΜ, μαζί με τον δίσκο του - πιθανότατα κάποιο από τα μικρά Duke, όπως το 390. Εντυπωσιακοί είναι οι ακτινωτοί τροχοί, αλλά και διάφορες μικρές λεπτομέρειες, όπως το διάτρητο μεταλλικό πλέγμα στον λεβιέ φρένο και τη μανιβέλα.

Η Ινδία έχει μπει καιρό τώρα δυνατά στην παγκόσμια αγορά και τώρα αρχίζει να ανοίγει το παιχνίδι της σε όλα τα επίπεδα. Ποιος θα περίμενε πριν 5-10 χρόνια πως θα έβλεπε custom bobbers, όπως αυτό της Emperor Motor Inc., από την τεράστια ασιατική χώρα;

 

ROYAL ENFIELD - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ