net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Απειλητικό, πειστικό και τουλάχιστον λαχταριστό. Θέλουμε ένα τώρα!

Οι δύο επιβαίνοντες θα περάσουν μια υπέροχη μέρα με το RZR, είτε πηδούν αμμόλοφους ή εξερευνούν βουνά.

Οι τροχοί με ανεξάρτητα ψαλίδια και τα θηριώδη αμορτισέρ της Fox καταπίνουν τα πάντα στον διάβα τους.

Ιδού ο κύριος ProStar που μεγάλωσε κι έγινε ProStar Turbo. Η τουρμπίνα έχει μπει ακριβώς μπροστά τις εξαγωγές για ελάχιστη καθυστέρηση στην απόκριση.

Με κίνηση σε όλους τους τροχούς, 144 ίππους και ροπή φορτηγού, το RZR Turbo σκάβει σε κάθε έδαφος.

Και όταν δεν σκάβει, πετάει...

Polaris RZR XP Turbo EPS

Το RZR της Polaris ήταν εξαρχής ένα εξωφρενικό τετράτροχο side-by-side, τώρα όμως ανέλαβαν οι ίδιοι οι Αμερικάνοι να το παρακάνουν, προσθέτοντας ένα turbo στον δικύλινδρο χιλιάρη κινητήρα.

 
Το Polaris RZR δεν είναι ακριβώς ένα όχημα κατασκευασμένο για αγορές όπως η ελληνική, αλλά σε κάποιες άλλες χώρες, όχι απλώς πουλάει, μα σαρώνει και σε αγώνες. Στην Αυστραλία για παράδειγμα, στη σχετική κατηγορία του Australian Rally Championship, το RZR δεν έχει αντίπαλο εδώ και τρία χρόνια μαζεύοντας όλους τους τίτλους. Ανάλογες επιτυχίες έχει φυσικά και στην πατρίδα του, τις ΗΠΑ.

Η Polaris ωστόσο παρατήρησε πως η μόδα ανάμεσα στους πελάτες της είναι να το τροποποιούν με turbo - το YouTube βρίθει τέτοιων βίντεο από χαρούμενους ερασιτέχνες των αμμόλοφων. Παρατηρώντας λοιπόν την τάση της αγοράς, έσπευσε να την υιοθετήσει παρουσιάζοντας το πρώτο εργοστασιακό side-by-side με turbo!

Πρακτικά λοιπόν, πήρε τον δικύλινδρο σε σειρά ProStar κινητήρα 925 κ.εκ. που απέδιδε 110 ίππους και με το turbo ανέβασε την απόδοσή του στους 144, επιτυγχάνοντας τα 0-100 χ.α.ώ. σε 5,89 δευτερόλεπτα, ενώ η ροπή του αυξήθηκε κατά 45% σε σχέση με την ατμοσφαιρική έκδοσή του.

Η Polaris ισχυρίζεται πως η προσθήκη του υπερσυμπιεστή δεν επηρεάζει στο ελάχιστο την αξιοπιστία του μοτέρ της, ούτε αλλάζει τα διαστήματα συντήρησης, δηλώνει δε πως τον υπέβαλε σε εξαντλητικά τεστ καλύπτοντας χιλιόμετρα δοκιμών και εξέλιξης που ισοδυναμούν με τρεις φορές τον γύρο της Γης! Παράλληλα, χρησιμοποίησε ένα ολοκαίνουργιο σύστημα All Wheel Drive (4x4) μετάδοσης που να αντέχει απροβλημάτιστα τα 34 επιπλέον άλογα που έχει να διαχειριστεί. Ανάλογες βελτιώσεις έχουν περάσει σε όλα τα εξαρτήματα του RZR, ώστε να στέκεται στο νέο turbo ύψος του.

Η ανάρτηση ανατέθηκε σε τέσσερα Fox Podium Internal Bypass αμορτισέρ, ο κάθε τροχός εξοπλίζεται με μια δισκόπλακα 248 χιλιοστών και τριπίστονη δαγκάνα, ενώ όπως μας αποκαλύπτει το EPS στην ονομασία του μοντέλου, το σύστημα διεύθυνσης διαθέτει Electronic Power Steering.

Φυσικά υπάρχει μια ατελείωτη λίστα με αξεσουάρ που μπορεί κανείς να φορτώσει στο RZR του, λεφτά να χει κανείς να ξοδεύει. Η τιμή του στις ΗΠΑ ξεκινά από τα 25.000 δολάρια (22.650 ευρώ) και θα διατίθεται σε τρία χρώματα, το εικονιζόμενο γκρι γραφίτη, καθώς και σε πορτοκαλί και μπλε.


 

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ