net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Η νέα κυβέρνηση που θα προκύψει από τις εκλογές του Σεπτεμβρίου 2015 επιβάλλεται να φέρει εκ νέου στη Βουλή νέο πακέτο μέτρων για τις αστικές συγκοινωνίες.

Νέες μνημονιακές μεταρρυθμίσεις στον ΟΑΣΑ

Με βάση τα όσα προβλέπονται στο νέο μνημόνιο που υπέγραψε η χώρα μας, όποια και αν είναι η επόμενη κυβέρνηση, επιβάλλεται να προβεί σε σημαντικές μεταρρυθμίσεις για τις αστικές συγκοινωνίες.

 
Παρά το γεγονός ότι οι περισσότερες από τις αυστηρές διατάξεις του –προ 4ετίες- νόμου Ρέππα δεν εφαρμόστηκαν πρακτικά ποτέ, η νέα κυβέρνηση που θα προκύψει από τις εκλογές του Σεπτεμβρίου 2015 επιβάλλεται να φέρει εκ νέου στη Βουλή των Ελλήνων ένα νέο πακέτο μέτρων για τις αστικές συγκοινωνίες που θα προσανατολίζεται στην αύξηση των εσόδων και τη μείωση των δαπανών του ΟΑΣΑ.

Σύμφωνα με τις υπάρχουσες πληροφορίες, στόχος του αρμόδιου υπουργείου Υποδομών είναι να προηγηθεί μια στρατηγική μελέτη που θα καταδείξει τις βασικές κατευθύνσεις στις οποίες θα πρέπει να οδηγηθεί το συγκοινωνιακό μοντέλο της πρωτεύουσας. Εξάλλου, πληροφορίες αναφέρουν πως οι δανειστές έχουν δεχθεί ως βάση συζήτησης, ένα σχέδιο αναδιάρθρωσης του ΟΑΣΑ που είχε κατατεθεί στους εκπροσώπους της τρόικας από την προηγούμενη κυβέρνηση, το οποίο ωστόσο ουδέποτε υλοποιήθηκε.

Με βάση σχετικά δημοσιεύματα, το εν λόγω σχέδιο προβλέπει ριζικό μετασχηματισμό του οργανισμού βασικούς άξονες τη μείωση του κόστους λειτουργίας, την αύξηση των εσόδων και την πελατοκεντρική προσέγγιση των συγκοινωνιακών φορέων.Σε ότι αφορά στην προσπάθεια για αύξηση των εσόδων, προβλέπεται ο ανασχεδιασμός του συγκοινωνιακού έργου, η δημιουργία σχεδίου marketing κ.ά.

Αντίστοιχα, αναφορικά με την καταπολέμηση της εισιτήριο-διαφυγής, το εν λόγω σχέδιο προβλέπει την βελτίωση των μηχανισμών ελέγχου και την ανάλυση των σχετικών δεδομένων, τη δημιουργία ενοποιημένου σώματος ελεγκτών, τη συγκρότηση συγκοινωνιακής αστυνομίας, την εκτεταμένη επιβίβαση από την εμπρόσθια πόρτα των λεωφορείων και τρόλεϊ, την εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου κ.ο.κ.

Στην προσπάθεια μείωσης του κόστους λειτουργίας των συγκοινωνιακών φορέων, προτείνεται η αξιολόγηση της χρήσης του ανθρώπινου δυναμικού, ανάλυση των υπαρχόντων πόρων και των νέων αναγκών, υιοθέτηση βέλτιστων πρακτικών σε σχέση με τα όσα ισχύουν σε άλλες χώρες της ΕΕ και στον ιδιωτικό τομέα κ.ά. 

Πηγή: Autotritipro

 

???????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ