• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Νέα πατέντα από τη Suzuki!

Νέα πατέντα από τη Suzuki!

Νέα πατέντα από τη Suzuki!

Νέα πατέντα από τη Suzuki!

Η Suzuki έχει υποβάλει σχέδια για ένα νέο σύστημα προειδοποίησης και βοήθειας αναβάτη. Πρόκειται για σύνθετα φώτα LED που όχι μόνο φωτίζουν μπροστά, αλλά προειδοποιούν και τα άλλα οχήματα με φωτεινές ενδείξεις.

 
Το σύστημα ρίχνει τα φώτα του  στη σχετική πλευρά της μοτοσυκλέτας, καθώς κινείται για να βοηθήσει τον αναβάτη να δει τι πρέπει  να κάνει, όταν προχωρήσει και φωτίζει τις περιοχές πέδησης μπροστά. Φωτίζει, επίσης, το έδαφος ως ένα μαζικό προειδοποιητικό σύνολο παλμικών εικόνων τύπου λέιζερ για να προειδοποιήσει τα άλλα οχήματα που έρχονται κοντά στη μοτοσυκλέτα. Σαν να μην είναι αρκετό, τα σύνθετα φώτα αλλάζουν την εξάπλωση και την περιοχή φωτισμού, έτσι ώστε να ταιριάζουν με την ταχύτητα και το στυλ οδήγησης.

Τα απίστευτα διπλώματα ευρεσιτεχνίας κατατέθηκαν στις 19 Απριλίου και δείχνουν το σύστημα που προσαρμόστηκε σε ένα GSX-R, αλλά η περιγραφή της Suzuki για τη διάταξη λέει ότι αυτό μπορεί να τοποθετηθεί σε οποιαδήποτε μοτοσυκλέτα ή scooter.
 
Το νέο αυτό σύστημα λειτουργεί με δύο τροφοδοσίες εισόδου. Οι αισθητήρες ενσωματώνονται στην μονάδα καταγραφής εσωτερικής κίνησης της μοτοσυκλέτας - που γνωρίζει πώς κινείται η μοτοσυκλέτα - και παραδίδουν ένα σύνολο οδηγιών. Επιπλέον, ένα δεύτερο σύνολο προέρχεται από αυτό που η Suzuki αποκαλεί μια «Συγκριτική Μονάδα Υπολογιστικής Κατάστασης του Οχήματος», η οποία βασικά σαρώνει συνεχώς γύρω από μια μοτοσυκλέτα μια συγκεκριμένη απόσταση και, εάν κάποιο άλλο όχημα εισέλθει σε αυτήν την περιοχή, ενεργοποιείται και ανταποκρίνεται για να προειδοποιήσει το άλλο όχημα να αποχωρήσει.
 
Το πρώτο σετ εισροών σημαίνει ότι οποιοσδήποτε από τους τρεις πρώτους προβολείς (ένας είναι τοποθετημένος μέσα στο εμπρόσθιο φανάρι για να προβάλει το φωτισμό LED προς τα εμπρός, υπάρχει ένας προβολέας εκατέρωθεν του ντεπόζιτου για να φροντίσει τα φώτα που προβάλλουν αριστερά και δεξιά) αντιδρά σε ό,τι και να συμβαίνει στη μοτοσυκλέτα. Το δεύτερο σετ εισροών μεταβάλλει αυτόματα τη λειτουργία του φωτός, ώστε να αντιδράσει όταν ένα όχημα βρεθεί κοντά.
 
Αυτοί οι τρεις εμπρόσθιοι προβολείς φωτίζουν στο εσωτερικό της απαραίτητης γωνίας, καθώς η μοτοσυκλέτα γέρνει στο πλάι για να φωτίσει το δρόμο στο εσωτερικό της στροφής και το εξωτερικό της γωνίας για να αυξήσει την ορατότητα της μοτοσυκλέτας εν κινήσει για άλλους οδηγούς.  Οι εμπρός προβολείς ανάβουν για να δείξουν περισσότερο μέρος από το δρόμο μπροστά όταν φρενάρατε - και οι τέσσερις προβολείς ρυθμίζονται αυτόματα, έτσι ώστε με μεγαλύτερη ταχύτητα να προβάλλουν περισσότερο φως μπροστά για να υπολογίζουν το επιπλέον έδαφος που καλύπτεται με ρυθμό.
 
Ο οπίσθιος προβολέας τροφοδοτείται από τους αισθητήρες, που παρακολουθούν πόσο κοντά βρίσκεται ένα όχημα. Αν ένα άλλο όχημα φτάσει στο προκαθορισμένο εύρος που έχει θέσει η  μοτοσυκλέτα, τότε αυτή η μονάδα προβολής χτυπά μια στέρεη κόκκινη γραμμή από το πίσω μέρος μιας μοτοσυκλέτας που πάλλεται.

Τόσο η εμπρόσθια όσο και η οπίσθια μονάδα προβολής πυροδοτούν ένα παλλόμενο φως στο έδαφος, που αναβοσβήνει και αναπαράγει τον παλμό από τους δείκτες. Αν και αυτό μοιάζει με τέσσερις ακόμη μικρότερους προβολείς τοποθετημένους στους δείκτες των σχεδίων από το εργοστάσιο. Η πραγματικότητα του συστήματος είναι ότι θα υπάρχουν τέσσερις προβολείς τοποθετημένοι στη μοτοσυκλέτα. Μόνο έτσι είναι πιθανό ότι οι δείκτες θα ελευθερωθούν από τις ίδιες μονάδες προβολής, που φροντίζουν τις άλλες λειτουργίες διοχέτευσης.

Τα φώτα όχι μόνο πέφτουν στο έδαφος ταυτόχρονα με τους δείκτες που φωτίζονται στη μοτοσυκλέτα, κινούνται επίσης γύρω από τη σχετική πλευρά της μοτοσυκλέτας σε ημικύκλιο για να δείξουν ποια είναι η πορεία  που πρόκειται να κινηθεί. Η πλευρική μονάδα προβολής της ίδιας πλευράς θα τρεμοπαίζει, επίσης,  ταυτόχρονα με τις ενδείξεις για να δείξει ποια είναι η στροφή της μοτοσυκλέτας.

Δεν υπάρχει καμία ένδειξη για το πότε το σύστημα αυτό μπορεί να εμφανιστεί σε μοτοσυκλέτα ή scooter. Την περίοδο αυτή η Suzuki είναι πολύ δραστήρια όσον αφορά την κατάθεση νέων τεχνολογιών, συμπεριλαμβανομένου του συστήματος μετάδοσης κίνησης με δύο τροχούς και την παραγωγή κυψελών καυσίμου υδρογόνου. Μετά από ζωντανές δοκιμές στην Ιαπωνία, το μοντέλο θα είναι διαθέσιμο ως ενοικιαζόμενη μοτοσυκλέτα πόλης μέσα στα επόμενα δύο χρόνια.
 
 

 

SCOOP - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

SUZUKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ