net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

H Moto Guzzi V75 Corsaiola του Stefano Venier! Ο ορισμός του "Less is more".

H Moto Guzzi V75 Corsaiola του Stefano Venier! Ο ορισμός του "Less is more".

H Moto Guzzi V75 Corsaiola του Stefano Venier! Ο ορισμός του "Less is more".

H Moto Guzzi V75 Corsaiola του Stefano Venier! Ο ορισμός του "Less is more".

H Moto Guzzi V75 Corsaiola του Stefano Venier! Ο ορισμός του "Less is more".

Moto Guzzi V75 Corsaiola

Μια εντυπωσιακά μινιμαλιστική δημιουργία του Ιταλοαμερικάνου κατασκευαστή Stefano Venier, βασισμένη σε μία Moto Guzzi V75 του 1989.

 
Μερικές φορές η «λιτότητα», μια έννοια η οποία έχει τόσο αρνητική σημασία στην σημερινή εποχή, δεν είναι καθόλου άσχημο πράγμα! Τρανταχτή απόδειξη, η «Corsaiola», η μοτοσυκλέτα του Ιταλοαμερικάνου Stefano Venier, η οποία είναι ένα καθαρό, μινιμαλιστικό café racer!
 
To project ξεκίνησε με βάση μία Moto Guzzi V75 του 1989, η οποία αποκτήθηκε μόλις με 10.000 χιλιόμετρα στο οδόμετρό της! Ο Venier έκανε μία τεράστιας έκτασης ανακατασκευή στο μοτέρ της μοτοσυκλέτας, αλλά και στην ανάρτηση, τα φρένα και το ηλεκτρικό σύστημα. Η μοτοσυκλέτα δέχθηκε επίσης μεταβολές στο πλαίσιο, προκειμένου τα μαρσπιέ του αναβάτη να μετακινηθούν προς τα πίσω.

Ο Venier εξόπλισε την μοτοσυκλέτα με εξατμίσεις από την Mistral, οι οποίες συμβάλλουν στην απόδοση 60 ίππων από τον κινητήρα. Όλη η υπερκατασκευή της μοτοσυκλέτας –τεπόζιτο και ουρά- είναι κατασκευασμένη από αλουμίνιο, ενώ ξεχωρίζουν τα καλάμια του πιρουνιού, τα οποία προεξέχουν σε εντυπωσιακό βαθμό από την τιμονόπλακα!

Ακόμη μια μετατροπή που προκαλεί αίσθηση, είναι η χρήση τροχών 16 ιντσών εμπρός και 18 (!) ιντσών πίσω! Μια πολύ ασυνήθιστη επιλογή, την οποία ο Venier δικαιολογεί λέγοντας ότι, μετά το rebuild στις αναρτήσεις, η μοτοσυκλέτα δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα στη γεωμετρία της, ακόμη και με αυτούς τους τροχούς.

Εσάς, πως σας φαίνεται; 
 

 

MOTO GUZZI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ