net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Η γαλάζια έκδοση (1R) είναι για αγώνες dragster, με δυο μικρά πτερύγια στο φέρινγκ.

H μαύρη έκδοση (2R) έχει έναν μικρό προβολέα μπροστά για αγώνες αποστάσεων.

Το θρυλικό Moto Guzzi Otto είχε στο μυαλό το ο Ulfert Janseen όταν σχεδίαζε το Sprinter.

Moto Guzzi Sprinter της Gannet Designs

Ο σχεδιασμός είναι βασισμένος στο Moto Guzzi Le Mans Mark 3 και o Ulfert Janseen το όπλισε με ένα στιβαρό πλαίσιο και ένα τεράστιο φέρινγκ για να του δώσει την εμφάνιση ενός sprinter, αποκλειστικά για αγώνες dragster.

 
Όπως δηλώνει ο Janseen, όταν σχεδίαζε το Sprinter είχε στο μυαλό του το Moto Guzzi DOHC 8, γνωστό και ως Otto.

Το Otto σχεδιάστηκε από τον Giulio Cesare Carcano, αποκλειστικά για την ομάδα Moto Guzzi Grand Prix Racing και τις αγωνιστικές σεζόν 1955 – 1957. Το συγκεκριμένο μοντέλο και ο κινητήρας του αποτελούν ένα κομμάτι της ιστορίας όσον αφορά στη τεχνολογία του. Ο κινητήρας του δεν συγκρινόταν με κάτι προηγούμενο. Ήταν υγρόψυκτος, 500 κυβικών εκατοστών, V8, με ξεχωριστά καρμπυρατέρ για κάθε έναν από τους οκτώ κυλίνδρους του! Ζύγιζε μόλις 45 κιλά ενώ το συνολικό βάρος της μοτοσικλέτας ήταν 148 κιλά. Απέδιδε 78 άλογα στις 12000 σ.α.λ. και ήταν ικανό να σημειώσει τελική ταχύτητα 280 χλμ./ώρα. Και αυτό το κατάφερε πριν σημειωθεί ξανά τέτοια τελική, 20 χρόνια αργότερα!

Ο σχεδιασμός του φέρινγκ βασίστηκε στο θαλάσσιο πτηνό Gannet (Σούλα) –εξού και το λογότυπο με το όνομα της εταιρείας-. Ο Janseen λέει πως ήθελε το φέρινγκ μοιάζει ελαφρώς με το κεφάλι του πτηνού. Τα συγκεκριμένα πουλιά κάνουν βουτιά με το κεφάλι, από 100 μέτρα ύψος, μέσα στο νερό για να ψαρέψουν και οι σχεδιαστές της Gannet Designs δηλώνουν εμπνευσμένοι από αυτή την τρέλα και την ιδιαίτερη ομορφιά της φύσης.

Η γαλάζια έκδοση (1R) είναι για αγώνες dragster, με δυο μικρά πτερύγια στο φέρινγκ, ενώ η μαύρη έκδοση (2R) έχει έναν μικρό προβολέα μπροστά για πιθανούς αγώνες αποστάσεων.

 

CONCEPT - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ