net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Το μεγαλύτερο φετίχ τους είναι η τσοπεράδικη θέση οδήγησης με τα πόδια μπροστά.

Αυτό με την ξύλινη επένδυση είναι η Θαλάσσια Σκούπα. Στο βάθος ο Θαλάσσιος Ίππος. Ακόμη πιο πίσω ένα VW T2, το μόνο φυσιολογικό όχημα στη φωτογραφία.

Το κοιτάς και σε τρώει η περιέργεια να το καβαλήσεις πάντως...

Το μοτόρι αποκαλύπτεται, τα άλογα δεν κρύβονται. Ακόμη και τα θαλάσσια.

Μηχανοκίνητα πλάσματα του βυθού

Μην ψάχνετε μάταια να βρείτε τι είδους πράγματα είναι δαύτα. Ας αρκεστούμε στο ότι το ένα αυτοαποκαλείται "θαλάσσιο άλογο" και το άλλο "θαλάσσια σκούπα". Στην Ινδονησία αυτά φυσικά.

 
Στην ουσία, ό,τι και να λένε, ό,τι και να κάνουν, δεν είναι τίποτε άλλο από δύο μοτοποδήλατα με περίτεχνη εμφάνιση. Λογικά θα πρέπει να είναι κάποιες ιδιοκατασκευές μερακλή και ευφάνταστου τύπου. Αρκετά ευφάνταστου αν η έμπνευσή του είναι θαλάσσια πλάσματα - και, εντάξει, θαλάσσιος ίππος υπάρχει, αλλά πώς ακριβώς είναι μια θαλάσσια σκούπα;

Προφανώς δεν έχει και πολλή σημασία. Μιλάμε για αυτοσχέδια πλαίσια όπου ως κινητήριες μονάδες χρησιμοποιούνται μοτέρ Honda από μηχανές γκαζόν. Με ισχύ 5 ίππων έκαστη καταφέρνουν τελική ταχύτητα γύρω στα 61 χ.α.ώ. Η οποία ταχύτητα είναι κάτι παραπάνω από εκτυφλωτική αν σκεφτεί κανείς πως όλο τους το μπροστινό προέρχεται αυτούσιο από ποδήλατο βουνού.

Ναι, πιρούνι με ανάρτηση mountain bike, με τη ζάντα και το κλασικό ποδηλατικό φρένο V-brake - ξέρετε, αυτό που τα δύο λαστιχένια τακάκια πιέζουν εκατέρωθεν τη ζάντα; Σταμάτα το τώρα αυτό άμα πιάσει μια 60αριά στην κατηφόρα. Και σκεφτείτε πως πρέπει να είναι και κοντά γραναζωμένο. δείτε τον ιμάντα που μεταδίδει κίνηση στην πίσω ζάντα. Δηλαδή άμα του βάλουμε ένα μικρότερο γρανάζι πίσω -άρα το μακρύνουμε- πόσα θα πιάνει;

 

SPECIAL - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ