net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Μια "προχώ" υποθετική μορφή του φημολογούμενου Moto Guzzi V9 Cafe Racer.

Μεγαλώνοντας το V7

Η παρουσίαση των V9 Roamer & Bobber στην EICMA από την Moto Guzzi έβαλε στην "πρίζα" όλους τους φίλους της V2 εγκάρσιας άποψης, αφού τα δύο αυτά μοντέλα έφεραν έναν νέο κινητήρα, που θα μπορούσε να εφαρμοστεί σε πολλές άλλες μοτοσικλέτες. Πρώτη εξ αυτών, μπορεί να είναι μια μεγάλη έκδοση του V7.

 
Οι εκδόσεις του V7 αποτελούν ίσως τα πιο δημοφιλή μοντέλα στην γκάμα της Μoto Guzzi και όχι αδίκως, αφού μεταφέρουν τις κλασικές αξίες της ιστορικής εταιρείας στο παρόν. Είναι φιλικά, οικονομικά και ξεχειλίζουν από αίσθηση, αποτελώντας την πιο εύκολη οδό για να γνωριστεί κανείς με τον μαγικό κόσμο της Guzzi.  

Η απήχηση τους θα μπορούσε να είναι πολύ μεγαλύτερη όμως, αφού η ισχύς τους δεν φαίνεται να επαρκεί στα χαρτιά για πολλούς μοτοσικλετιστές, που βιάζονται να τα απορρίψουν για αυτό το λόγο, χωρίς καν να τα έχουν οδηγήσει.

Κακώς λέμε εμείς, αλλά το γεγονός παραμένει και ίσως αυτός είναι και ο λόγος που η Moto Guzzi ενδέχεται να εργάζεται πάνω σε ένα πολύ απλό concept, την εφαρμογή του νέου κινητήρα των V9, στην σειρά των V7. Oι φήμες κάνουν λόγο για την παρουσίαση ενός cafe racer με τον εν λόγω κινητήρα, βασισμένο στην φιλοσοφία του V7 cafe classic για αρχή.

Όπως είναι εύκολα αντιληπτό, άπαξ και δημιουργηθεί το πλαίσιο και οι βάσεις για το νέο κινητήρα σε μια πιο street εκτέλεση από αυτή των Roamer και Bobber, τότε πολύ εύκολα μπορεί η Moto Guzzi να παρουσιάσει και όλες τις άλλες εκδόσεις των V7 που γνωρίζουμε, με το νέο μοτέρ. 

Ο κινητήρας αυτός όπως παρουσιάστηκε στα V9 Roamer και Bobber, έχει 853 κ.εκ. χωρητικότητα και αποδίδει 55 ίππους στις 6.250 σ.α.λ. και 6,3 kg-m ροπής στις 3.000 σ.α.λ. 

 

MOTO GUZZI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ