net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Η μπροστά όψη της μοτοσικλέτας. Διακρίνεται το κορυφαίο πιρούνι και οι εκτεταμένες στιλιστικές "ακρότητες"!

Όψη από πίσω, με το balloon ελαστικό και την διπλή (!) αλυσίδα να κλέβουν την παράσταση!

Το μινιμαλιστικό όργανο της μοτοσυκλέτας!

Και μόνο από την όψη της, σε προδιαθέτει να την οδηγήσεις...έτσι!

Με λάστιχα Balloon!

Ακραίες μετατροπές σε ένα XR650L από την Classified Moto, με συνολικό κόστος που ξεπέρασαν τα 10.000 δολάρια!

 
Το customizing είναι μια ασχολία που προσελκύει σχόλια συνεχώς. Πολλές φορές μάλιστα, έντονα και αρνητικά. Κάτι τέτοιο ίσχυσε για αυτή την XR, όταν πρωτοεμφανίστηκε στο Internet: η αλήθεια είναι ότι η εμφάνισή της είναι… κάπως. Τα λάστιχα balloon σε συνδυασμό με τις πολύ μικρές ζάντες, αλλά και το κορυφαίο ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός και οι μοντέρνες τεχνολογικές πινελιές στο «κόκπιτ» του αναβάτη δημιουργούν μια εικόνα αμφιλεγόμενης αισθητικής.Ωστόσο, από τη μία, αυτή ακριβώς είναι η μαγεία του customizing: να δημιουργήσεις μια μοτοσυκλέτα που θα ικανοποιεί τις δικές σου και μόνο ανάγκες, τόσο λειτουργικά όσο και εμφανισιακά. Από την άλλη, τις περισσότερες φορές ο κόσμος είναι λίγο υπερβολικός στον αρνητικό σχολιασμό, δεν συμφωνείτε; 

Το συγκεκριμένο XR650L, το οποίο αναμφίβολα προκαλεί τα βλέμματα, είναι δημιουργία της Classified Bikes και του αρχιμηχανικού Danik Herashchanka. Φέρει τμήματα από διαφορετικές μοτοσικλέτες αλλά και πολλά custom εξαρτήματα: το πιρούνι προέρχεται από ένα Yamaha WR250R, το τεπόζιτο καυσίμου είναι από ένα Honda CM185T, ενώ οι τιμονόπλακες, οι εισαγωγές, η εξάτμιση και η σέλα είναι χειροποίητες. Η μοτοσικλέτα φέρει ένα μοντέρνο, μινιμαλιστικό όργανο, ενώ την παράσταση κλέβουν –προφανώς- τα δύο ελαστικά balloon εμπρός και πίσω! 

Ο Herashchanka υποστηρίζει ότι η μοτοσυκλέτα έχει κατασκευαστεί για «να κάνει τα πάντα», από χρήση σε πόλη και άσφαλτο μέχρι extreme χωμάτινες εξορμήσεις! Το κόστος των μετατροπών αλλά και της εργασίας εντυπωσιάζει, αφού ξεπέρασε τις 10 χιλιάδες δολάρια! 

Ο Danik, ερωτώμενος για την έμπνευσή του πίσω από αυτή την κατασκευή, είπε: «Μικρός οδηγούσα ένα BW200 της Yamaha, ήταν και η πρώτη μοτοσυκλέτα που οδήγησα. Ήταν ακριβώς έτσι –μικροί τροχοί, λάστιχα balloon, και εγώ δεν είχα σημείο αναφοράς για το πώς λειτουργεί μια μοτοσυκλέτα. Όταν αργότερα οδηγούσα σοβαρά, ήθελα ένα δίκυκλο με τον χαρακτήρα εκείνου του BW. Ήταν μια εμπειρία που με έχει στιγματίσει» 

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ