net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Θα μπορούσε να είναι η μοτοσικλέτα του Terminator.

Αντε τώρα να σε πείσει κανείς πως κοιτάς ένα California 1400.

Φανάρι και girder πιρούνι από Ergal κατασκευασμένα σε CNC από την RossoPuro.

Monoposto. Εννοείται.

Εξάτμιση; Ποια εξάτμιση;

Πίσω από τον νεροσωλ... συγνώμη, την εξάτμιση, διακρίνουμε το χειροποίητο μοχλικό με τα δύο αμορτισέρ της Bitubo.

Εξωτερικά έχουμε ένα ανθρακονημάτινο κάλυμμα, κάτω από αυτό βρίσκονται τα ηλεκτρικά του Lupus Alpha και μετά το ρεζερβουάρ καυσίμου από τιτάνιο.

Δίσκος περιμετρικός 415 χλστ. και εξαπίστονες δαγκάνες από το πιο σκληρό υλικό που έχετε φανταστεί.

Lupus Alpha

Είναι Moto Guzzi, δεν αφήνει καμιά αμφιβολία, ποιος όμως μπορεί να βρει ποιο μοντέλο; Το φουτουριστικό Lupus Alpha χτίστηκε πάνω σε ένα California 1400 ως άσκηση στη χρήση σπανίων κραμάτων.

 
Ο Αλφα Λύκος (Lupus Alpha) γεννήθηκε σε ένα σχεδιαστήριο όταν συναντήθηκαν δύο εταιρείες με πολύ διαφορετικούς προσανατολισμούς. Η Officine RossoPuro ειδικεύεται σε custom μοτοσικλέτες και από τον κατάλογό της είναι σαφές πως έχει μια ιδιαίτερη προτίμηση στις Moto Guzzi. Η συνάντηση με την επίσης ιταλική Walter Tosto SpA έμελλε να βάλει το νερό στο αυλάκι.
Η εταιρεία αυτή σχεδιάζει και κατασκευάζει μεταλλικά εξαρτήματα για την πετρελαϊκή βιομηχανία και η ηγεσία της σκέφτηκε πως μια συνεργασία σε μια custom μοτοσικλέτα θα της έδινε την ευκαιρία να επιδείξει την τεχνογνωσία της στην μεταλλουργία. Κάπως έτσι γεννήθηκε αυτή η μοτοσικλέτα, το φουτουριστικό σχέδιο της οποίας ήταν μονόδρομος καθώς ήθελε να επιδείξει ικανότητες στη σύγχρονη προηγμένη μεταλλουργία.

Στο Lupus Alpha έχουμε εκτεταμένη χρήση σπανίων μετάλλων, όπως για παράδειγμα στις δαγκάνες των φρένων που είναι κατασκευασμένες από Incoloy 800, ένα κράμα απίστευτης σκληρότητας από νικέλιο και χρώμιο που χρησιμοποιείται σε πυρηνικούς αντιδραστήρες! Τα περισσότερα μεταλλικά μέρη της μοτοσικλέτας είναι κατασκευασμένα από τιτάνιο - όπως το ρεζερβουάρ - ή κράμα χρωμίου-βαναδίου, προφανώς θέλοντας να επιδείξουν την ικανότητα της Walter Tosto στη χύτευση περίπλοκων εξαρτημάτων από αυτά τα κράματα.

Περίπου το 90% της αρχικής μοτοσικλέτας έχει φτιαχτεί από την αρχή στις εγκαταστάσεις της Walter Tosto, πάνω σε σχέδια της RossoPuro. Μόνο ο κινητήρας έχει παραμείνει εντελώς στοκ, καθώς και ένα μέρος του πλαισίου.

Το αρθρωτό girder πιρούνι φτιάχτηκε από αεροπορικού τύπου κράμα αλουμινίου και χρησιμοποιεί ένα τροποποιημένο αμορτισέρ της Ohlins, ενώ πίσω η ανάρτηση περιλαμβάνει ένα χειροποίητο μοχλικό από κράμα αλουμινίου, χρωμίου και βαναδίου που αντιστρέφει τη λειτουργία της στην έκταση αντί για τη συμπίεση, χρησιμοποιώντας δύο αμορτισέρ της Bitubo. Ο πίσω τροχός είναι 18 ιντσών αντί για τον αυθεντικό των 16, αυτό όμως έγινε για να αντισταθμίσει την αλλαγή στην ανάρτηση και, σύμφωνα με τη RossoPuro, η αρχική γεωμετρία του California δεν έχει αλλάξει.

Φυσικά η μοτοσικλέτα είναι πλήρως οδηγήσιμη, ωστόσο δεν είναι γνωστό αν πωλείται ή αν υπάρχει η πρόθεση να φτιαχτούν άλλα τέτοια California με εμπορικές βλέψεις. Πιθανότατα όχι, θα υποθέταμε, καθώς η τιμή μιας τέτοιας κατασκευής θα ήταν εξωπραγματική - εκτός αν τα σπάνια κράματα αντικατασταθούν από πιο "κοιτότυπες" επιλογές.

 

MOTO GUZZI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ