Το ΚΥΜCO X-Town 300i ΑΒS

    Οδηγώντας: Ένα GT με απίστευτη ευελιξία

    Αναβαίνοντας στη σέλα του X-Town, αισθάνεσαι οικεία και πολύ άνετα, σε ένα “cosy” περιβάλλον. Αυτή είναι η δουλειά και προορισμός των GT scooter, να έχουν τους επιβαίνοντες τους σαν “πασάδες”  και το νέο μοντέλο της KYMCO είναι αντάξιο αυτών των προσδοκιών. Γνωστή η διαδικασία με το πάτημα των φρένων στην εκκίνηση, ήσυχος ο κινητήρας, με το “γουργουρητό” που βγαίνει από την εξάτμιση, να υποδηλώνει ότι λειτουργεί. Ενοχλητικοί κραδασμοί, τριγμοί και συντονισμοί, όχι, δεν υπάρχουν.

    Ομαλή η εκκίνηση με τον φυγοκεντρικό να κάνει πολύ καλή δουλειά και το Χ-Τown διανύει τα πρώτα του μέτρα. Δύο πράγματα γίνονται άμεσα αντιληπτά: To πρώτο είναι η “παχιά μοκέτα” που φροντίζουν να στρώνουν οι αναρτήσεις όπου και αν κινείται το scooter. Το δεύτερο είναι η απίστευτη ευελιξία του X-Town! Είναι εξαιρετικά ζυγισμένο, το τιμόνι του «κόβει» πάρα πολύ και αντιδρά άμεσα στις προσταγές του οδηγού για αλλαγή κατεύθυνσης. Με αυτά τα δεδομένα, το X-Town αποτελεί το πλέον... “αμάσητο” GT scooter σε συνθήκες πυκνής κίνησης και μόνο οι διαστάσεις του θα το αποτρέψουν από το να κυνηγήσει ακόμα και παπιά σε πολύ – πολύ στενά περάσματα όταν δεν κουνιέται ρόδα και έχει κολλήσει το σύμπαν. Στον ανοικτό δρόμο, όπου το X-Town σαφώς και έχει θέση, γίνεται αντιληπτή η ρύθμιση του φυγοκεντρικού. Ομαλά μέχρι τα 30 χλμ./ώρα και μετά από αυτό το όριο συνεχίζει δυναμικά μέχρι τα 110 χλμ./ώρα, μια ταχύτητα που το scooter επιτυγχάνει ανεξαρτήτως συνθηκών και φορτίου πολύ εύκολα. Από εκεί και πάνω τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν με πιο αργό ρυθμό, για να φτάσουν την μεγαλύτερη τους ένδειξη, δηλαδή τα 130 χλμ/ώρα, απαιτώντας υπομονή και επιμονή στο γκάζι. 

    Σε αυτές τις ταχύτητες, το X-Town είναι σταθερό, κάτι που σε συνδυασμό με την πολύ καλή κάλυψη που προσφέρει η ζελατίνα και η ποδιά, σημαίνει ότι λεωφόροι, περαστικές οδοί και γενικά δρόμοι ταχείας κυκλοφορίας, μπορούν να συμπεριλαμβάνονται στα καθημερινά δρομολόγια του X-Town, χωρίς κανένα πρόβλημα. Αν βάλουμε στην εξίσωση και τα υψηλά επίπεδα άνεσης για οδηγό και συνεπιβάτη, ακόμη και ταξίδια μικρού και μέσου βεληνέκους θα μπορέσουν να πραγματοποιηθούν με το X-Town. Αν σε αυτά τα ταξίδια ή και μέσα στην πόλη ο οδηγός θελήσει να κάνει κάποια sport υπέρβαση, το scooter θα ακολουθήσει, εμφανίζοντας μια ουδέτερη συμπεριφορά.

    Η ευελιξία που αναφέρθηκε πιο πάνω σαφώς και ευνοεί τα “χαστούκια” στις αλλαγές κατεύθυνσης, ωστόσο αν τα πράγματα... ξεφύγουν, το X-Town θα υπενθυμίσει διακριτικά, με κάποιες πλεύσεις λόγω των μαλακών αναρτήσεων, ότι δεν έχει σχεδιασθεί για extreme καταστάσεις. Αυτά που είναι extreme πάντως και καλά κάνουν, είναι τα φρένα! Για άλλη μια φορά ένα μοντέλο της KYMCO μας εντυπωσιάζει στο συγκεκριμένο τομέα, που τείνει να γίνει πλέον... παράδοση. 

    Πολύ ισχυρά, γραμμικά και με αίσθηση, τα φρένα του X-Town “καρφώνουν” στο scooter αν χρειαστεί παντού και πάντα, έχοντας μάλιστα σας “σωσίβιο” το εξαιρετικό σε λειτουργία ABS. Aριστα και διαγωγή κοσμιοτάτη στη πέδηση λοιπόν!  Last but not least (εννοείται!) το θέμα της κατανάλωσης. Σε μικτή χρήση, μετρήσαμε μια μέση κατανάλωση της τάξεως των 4,2 λίτρων στα 100 χιλιόμετρα, τιμή απόλυτα αποδεκτή για την κατηγορία του X-Town. Οφείλουμε δε, να σημειώσουμε ότι το παραλάβαμε με λίγα χιλιόμετρα, οπότε μάλλον το 4,2 μπορεί να πέσει κοντά στα 4 λίτρα, όταν το μοτέρ στρωθεί καλά, όπως επίσης και να γίνει πιο εύκολη η επίτευξη τη τελικής ταχύτητας.    

    KYMCO: Συναρπαστική απόδοση με XCITING VS 400