net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Ε-Ε-έρχονται! KTM 250 Duke & RC 250. Για την ιαπωνική αγορά ή μήπως... αντικαταστάτες των 2 αντίστοιχων 200αριών παγκοσμίως;

Βρήκαμε το RC 250 στο επίσημο site της ΚΤΜ, -αν και δεν υπάρχει στο μενού-, με την ένδειξη Coming Soon.

Με λίγο ψάξιμο ανακαλύψαμε και το 250 Duke στο επίσημο site της ΚΤΜ.

Και ιδού και το εξώφυλλο από το Owner's Manual του 250 Duke.

KTM 250 Duke & KTM RC 250

Σε έκθεση στο Τόκιο της Ιαπωνίας, η αυστριακή εταιρεία παρουσίασε δύο νέες παραλλαγές των μικρών μονοκύλινδρων μοντέλων της, στα 250 κ.εκ. ειδικά για την αγορά της Ιαπωνίας -ή μήπως όχι μόνο για εκείνη;

 
Το Tokyo Motorcycle Show διοργανώθηκε στην πρωτεύουσα της Ιαπωνίας το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε. Αν και δεν έχει τη λάμψη ή τα μεγέθη του περίφημου Tokyo Motorshow που θα ανοίξει τις πύλες του τον ερχόμενο Οκτώβριο, το Motorcycle Show με μοναδικό θέμα τη Μοτοσικλέτα είχε αρκετά ενδιαφέροντα για τους επισκέπτες.

Αν και οι περισσότεροι κατασκευαστές κρατούν τα καλά τους νέα για την παγκόσμια δημοσιότητα του Motorshow, στη συγκεκριμένη έκθεση τα φώτα της δημοσιότητας έπεσαν πάνω στην ΚΤΜ, η οποία παρουσίασε δύο μοτοσυκλέτες που εξελίχθηκαν ειδικά για την Ιαπωνία. Πρόκειται για τις εκδόσεις των Duke και RC με κινητήρες 250 κ.εκ. Η ύπαρξή τους εστιάζει στη νομοθεσία της Ιαπωνίας, στην οποία τα 250 κ.εκ. αποτελούν ίσως τον δημοφιλέστερο κυβισμό για λόγους που άπτονται των κατηγοριών διπλωμάτων και μιας σειράς απαιτήσεων για τεχνικούς ελέγχους που κάνουν τις μεγαλύτερες μοτοσικλέτες πιο δυσπρόσιτες και ακριβές στο ευρύ κοινό.

Σύμφωνα με τις δηλώσεις αξιωματούχων της ΚΤΜ που διαβάσαμε από την συγκεκριμένη έκθεση, αυτή η παραλλαγή του μονοκύλινδρου κινητήρα βασίζεται εν πολλοίς στο ανάλογο μοτέρ των 200 κ.εκ. που γνωρίζουμε καλά και στην Ελλάδα, αλλά δεν έχουν προκύψει απλώς τοποθετώντας ένα μεγαλύτερο πιστόνι. Αντιθέτως, με διαστάσεις 72 x 61.1 mm η διαφορά έχει γίνει μεταβάλλοντας τη διαδρομή του εμβόλου (72 x 49 mm  στο 200), με αποτέλεσμα ο νέος κινητήρας να αποδίδει 31 ίππους (αντί 25 του 200). Επιπλέον αυτή η αλλαγή υπόσχεται σαφώς αυξημένη ροπή (δεν αναφέρεται τιμή) και η εφαρμογή της προϋποθέτει αρκετές αλλαγές στον κινητήρα (άλλη μπιέλα, τροποποιήσεις στον στρόφαλο κλπ). Η δουλειά αυτή μας προσφέρει ένα σαφές δείγμα της προσοχής που δείχνουν οι Αυστριακοί στη συγκεκριμένη αγορά, όπου προφανώς θα θέλουν να διεκδικήσουν ένα σοβαρό κομμάτι της πίτας στη δημοφιλέστερη κατηγορία κυβικών.

Θεωρητικά αυτά τα δύο νέα μοντέλα προορίζονται μόνο για την αγορά της Ιαπωνίας και ίσως για μερικές άλλες Ασιατικές χώρες. Όμως πλέον υπάρχει αναφορά και στις επίσημες ευρωπαϊκές σελίδες της KTM ΕΔΩ για το RC 250, με τη σημείωση "Coming Soon"). Ψάχνοντας λίγο βαθύτερα ανακαλύπτουμε πως υπάρχει ήδη ανεβασμένη (χωρίς κάποιον σύνδεσμο που να οδηγεί εκεί) και η περιγραφή του Duke 250 καθώς και το αντίστοιχο owner's manual με τη σαφή ένδειξη 250 Duke EU! Αυτό αναπόφευκτα μας κάνει να υποψιαζόμαστε πως πιθανότατα η ΚΤΜ να σχεδιάζει σύντομα την αντικατάσταση του 200 από το 250 σε όλο τον κόσμο, γεγονός που έχει νόημα καθώς συνιστά μια γενναία αναβάθμιση του μοντέλου, το οποίο θα συνεχίσει να γεμίζει εξίσου καλά το κενό ανάμεσα στο 125 και το 390. Ίδωμεν στα ερχόμενα φθινοπωρινά διεθνή σαλόνια του 2015.

 

KTM - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ