net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Η πρώτη ηλεκτρική μοτοσυκλέτα της Italian Volt

Italian Volt Lacama

Η ιταλική Volt παρουσίασε την πρώτη της ηλεκτρική μοτοσυκλέτα. Με πολλά σπορ στοιχεία, η Lacama έχει σχεδιαστεί ως μια ακριβή δημιουργία, που μπορεί να προσαρμοστεί στα κριτήρια που επιθυμεί ο ιδιοκτήτης της: roadster, scrambler, café racer, ή ακόμα και μια προσωπική έμπνευση.

 
Η εταιρεία Volt συστάθηκε μόλις πέρυσι στο Μιλάνο της Ιταλίας, με τρεις εταίρους στενά συνδεδεμένους με το χώρο της μοτοσυκλέτας. Δύο από αυτούς, Nicola Colombo και Valerio Fumagalli, κατέχουν το παγκόσμιο ρεκόρ Guinness για τη μεγαλύτερη απόσταση που έχει διανυθεί με ηλεκτρική μοτοσυκλέτα.
 
Η Lacama είναι χτισμένη με ένα σχεδιασμένο πλαίσιο αλουμινίου, ενσωματώνοντας μια μπαταρία λιθίου με συνολική χωρητικότητα 15 kWh. Αυτό τροφοδοτεί έναν ηλεκτροκινητήρα που μεταφέρει 94 ίππους στο πίσω τροχό μέσω του ιμάντα μετάδοσης κίνησης, που παράγει μέγιστη ροπή 208 Nm.
 
Η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 180 χλμ/ώρα και η τελική ταχύτητα της Lacama μπορεί να φτάσει μέχρι και 180 χιλιόμετρα. Στα 250 κιλά δεν είναι ακριβώς μια ελαφριά μοτοσυκλέτα, γεγονός που ίσως δικαιολογεί τα 4,6 δευτερόλεπτα που χρειάζεται για να επιταχύνει από 0 έως 100 χλμ/ώρα.
 
Εκτός από το πλαίσιο και το ψαλίδι, το κοστούμι του μοντέλου είναι επίσης 3D τυπωμένο. Οι πελάτες θα είναι σε θέση να προ-παραγγείλουν τη μοτοσυκλέτα τους επιλέγοντας ανάμεσα από μια ποικιλία χρωμάτων και σχημάτων, με τη δυνατότητα να σχεδιάσουν ακόμα και τα δικά τους χειροποίητα μέρη. Με αυτή την έννοια η Lacama μπορεί να παραγγελθεί όχι μόνο ως roadster, αλλά μπορεί να προσαρμοστεί η γεωμετρία του πλαισίου - οπότε μάλλον δεν θα είναι chopper.
 
Η επένδυση της Lacama βασίζεται στον ακριβό εξοπλισμό με σπορ στοιχεία, όπως οι αναρτήσεις της Öhlins και τα φρένα της Brembo, ενώ οι τροχοί 17 ιντσών μπορούν να φτιαχτούν είτε από κράμα αλουμινίου ή από carbon. Επιπλέον, η ηλεκτρονική υποδομή του διτρόχου θα περιλαμβάνει μια οθόνη αφής TFT με GPS και συνδεσιμότητα smartphone (iOS και Android), επιτρέποντας στον αναβάτη να παρακολουθεί την κατάσταση φόρτισης, να εντοπίζει την τοποθεσία της μοτοσυκλέτας, και να επιλέγει διαφορετικά προφίλ απόδοσης αλλάζοντας παραμέτρους, όπως η ροπή και η πέδηση του κινητήρα.
 
Ένα πολύ ενδιαφέρον χαρακτηριστικό είναι η προσθήκη της ταχείας φόρτισης. Σε ένα τυπικό εφοδιασμό, ο αναβάτης θα χρειαστεί περίπου τρεις ώρες για να φορτιστεί πλήρως τις μπαταρίες, αλλά μια γρήγορη φόρτιση στη πρίζα θα χρειαστεί μόλις 40 λεπτά για να γεμίσει την μπαταρία έως και 80%.
 
Προς το παρόν υπάρχει μόνο ένα πρωτότυπο μοντέλο, όπως παρουσιάστηκε στο Μιλάνο. Η εταιρεία αρχίζει να δέχεται παραγγελίες από τον Σεπτέμβριο, αν  και η ιστοσελίδα της προσφέρει τη δυνατότητα προ-παραγγελίας. Η τελική τιμή της μοτοσυκλέτας θα εξαρτηθεί βεβαίως από τον επιλεγμένο εξοπλισμό, αλλά αναμένεται ότι θα κυμανθεί περίπου 35.000 ευρώ.
 

 

?????????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ