net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Με 160 ίππους και πλήρες πακέτο ηλεκτρονικών συστημάτων παρουσιάστηκε το 1290 Super Adventure.

Προσέξτε τον LED προβολέα που ενεργοποιείται για να φωτίσει το εσωτερικό της στροφής.

Υψηλότερα επίπεδα άνεσης και για τους δύο επιβαίνοντες προφέρει το Super Adventure σε σχέση με τα άλλα δύο μοντέλα της γκάμας.

Οι δύο προβολείς LED χαμηλά στο φέρινγκ του Super Adventure που ανάβουν ανάλογα με το που στρίβει η μοτοσικλέτα.

Χούφτες, θερμαινόμενα γκριπ και σέλα φροντίζουν για την άνεση του αναβάτη στις χαμηλές θερμοκρασίες.

Γνώριμο το προφίλ του Super Adventure. Τα νέα προστατευτικά κάγκελα περνούν πιο χαμηλά λόγω του 30λιτρου ρεζερβουάρ.

Ο κινητήρας του 1290 Super Duke R προσαρμόστηκε στις ανάγκες του 1290 Super Adventure με την απόδοση να φτάνει τους 160 ίππους.

Intermot 2014: ΚΤΜ 1290 Super Adventure

Υπερχλιδή και περιπέτεια με ασφάλεια προτάσσει η ΚΤΜ με την παρουσίαση του 1290 Super Adventure πηγαίνοντας το concept του αυστριακού mega on-off ένα βήμα παραπέρα σε όλα τα επίπεδα.

 
Και πάνω που νομίζαμε ότι έχουμε αρχίσει να φτάνουμε στα όρια όσον αφορά αυτά που μπορούν να προσφέρουν τα mega on-off, ή τουλάχιστον στα πράγματα που ζητά το κοινό από αυτά, η KTM παρουσιάζει ένα μοντέλο που προσπαθεί να τα συνδυάσει όλα σε μεγάλες μάλιστα δόσεις.

Στους τομείς της εργονομίας και της άνεσης το φαρδύτερο φέρινγκ του Adventure, λόγω και του μεγαλύτερου ρεζερβουάρ των 30 λίτρων θα προσφέρει θεωρητικά καλύτερη προστασία στα κάτω άκρα του αναβάτη. Η ζελατίνα είναι επίσης νέα, μεγαλύτερη και ρυθμίζεται πανεύκολα, σύμφωνα με την ΚΤΜ, μόνο με το ένα χέρι και χωρίς εργαλεία. Στο εξοπλισμό περιλαμβάνονται επίσης προστατευτικές χούφτες, θερμαινόμενα γκριπ και θερμαινόμενη σέλα ενώ υπάρχει και cruise control για πρώτη φορά στη σειρά Adventure.

Όπως είπαμε αρχικά, η καρδιά του Super Adventure, ο V2 κινητήρας των 1.301 κ.εκ. βασίζεται σε εκείνον που έκανε για πρώτη φορά την εμφάνισή του στο Super Duke R. Για την περίσταση οι κεφαλές των κυλίνδρων και ο στρόφαλος είναι νέα με την ισχύ να έχει «κατέβει» στους 160 ίππους και τα χαρακτηριστικά απόδοσης να έχουν προσαρμοστεί στο πεδίο χρήσης της μοτοσικλέτας. Όπως έγινε και με το βολάν που είναι βαρύτερο από του Duke κάτι που βοηθά κυρίως στην προοδευτικότητα της απόδοσης, στη συγκεκριμένη περίσταση αλλά και στον πιο πολιτισμένο χαρακτήρα. Τέλος, να αναφέρουμε πως η ροπή του μοτέρ ανέρχεται στα 14,27 kgm στις 6.750 σ.α.λ.

Η ΚΤΜ χαρακτηρίζει το Super Adventure ως την ασφαλέστερη μοτοσικλέτα στο κόσμο. Με τα ηλεκτρονικά βοηθήματα που έχει το αυστριακό mega on-off μπορεί σίγουρα  να βάλει υποψηφιότητα για τον συγκεκριμένο τίτλο και να είναι και ένα από τα φαβορί.

Έχουμε και λέμε λοιπόν: ημι-ενεργητική ανάρτηση από την WP-ανεστραμμένο εμπρός πιρούνι 48 χλστ.-που ρυθμίζει τη λειτουργία της σε πραγματικό χρόνο ανάλογα με τη μορφολογία του εδάφους. Το πρωτοποριακό σύστημα σύστημα ευστάθειας MSC (Motorcycle Stability Control), το οποίο συνεργάζεται και με το συνδυαζόμενο ABS πολλαπλών σταδίων-και το Traction Control-επιτρέποντας έτσι τη χρήση των φρένων και μέσα στη στροφή με ασφάλεια με τη λειτουργία του ABS να απενεργοποιείται στον πίσω τροχό όταν κινείστε στο χώμα. Επίσης δεν πρέπει να ξεχνάμε το σύστημα πρόσφυσης του πίσω τροχού (Motorcycle Traction Cotrol- MTC) της αυστριακής εταιρίας το οποίο είναι επίσης ρυθμιζόμενο, ενώ ως έξτρα, για πρώτη φορά η KTM προσφέρει και ηλεκτρονικό σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης σε ανηφόρα Hill Hold Control (HHC)! Δεν τελειώσαμε! Στον στάνταρ εξοπλισμό του Super Adventure ανήκουν τέλος και προβολείς LED οι οποίοι έχουν τοποθετηθεί χαμηλά στο φέρινγκ και ενεργοποιούνται ανάλογα με το προς τα πού στρίβει η μοτοσικλέτα φωτίζοντας το εσωτερικό της στροφής. Αυτό είναι κάτι που βλέπουμε για πρώτη φορά σε μοτοσικλέτα, ωστόσο, χρησιμοποιείται εδώ και πολύ καιρό στο χώρο του αυτοκινήτου. Τέλος (οριστικό), το νέο Mega on-off των Αυστριακών διατίθεται και με σύστημα ελέγχου ροπής του κινητήρα (engine δrag torque control), το οποίο βοηθά τον αναβάτη να διατηρήσει τον έλεγχο σε περίπτωση που αφήσει απότομα τον συμπλέκτη εν κινήσει και με ταχύτητα στο κιβώτιο ή κλείσει απότομα το γκάζι.

Τεχνικά χαρακτηριστικά 
Κινητήρας: 4Τ, V2, Υ/Ψ, 8β
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 160/8.750
Βάρος (κιλά): 229, χωρίς καύσιμο

 

KTM - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ