net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Α, η θάλασσα, ο ήλιος, η άμμος. Ας κάνω κι ένα παντιλικάκι με το Scramblerάκι. Μμμ, ωραία ήταν! Να το κάνω πιο συχνά.

Τέσσερις εκδόσεις για το Ducati Scrambler, για να μην μείνει κανείς παραπονεμένος.

Εδώ η έκδοση Icon. Φλούο κίτρινο κανείς; Βγαίνει και σε Ducati Red.

Η έκδοση Classic είναι η πιο κοντινή στο κλασικό Scrambler. Και με "παραδοσιακή" στήριξη πινακίδας.

H Urban Enduro. Πάρτε σιδεριά στον προβολέα, ψηλό φτεράκι, προστατευτικά στα καλάμια, και ακτίνες στους τροχούς, και βουρ για λίγο χωματάκι.

H Full Throttle. Τα τερμινιόνια, το βάψιμο της σέλας σε στιλ numberplate, η μαυρίλα, και οι κίτρινες λεπτομέρειες. Για γκαζιάρηδες.

Στρογγυλό το... ρολόι, αλλά πλήρως ψηφιακό, με δεκάδες χρηστικές ενδείξεις. Γιατί νέο-κλασικό δεν σημαίνει απαραίτητα και δύσχρηστο ή "παλιακό".

Led δαχτυλίδι στην περίμετρο του προβολέα, που δημιουργεί όμορφο εφέ.

Κινητήρας που προέρχεται από Monster 796, φοβερή ψαλιδάρα με κούρμπα στη μέση, μονό αμορτισέρ δίχως μοχλικό, και στήριξη πινακίδας στο ψαλίδι!

Δώσε ήχο λέμε! Δώσε ήχο!!! Από την έκδοση Full Throttle. Φυσικά μπορείτε να βάλετε τα αντίστοιχα "γκάνια" και στις άλλες εκδόσεις.

Intermot 2014: Ducati Scrambler

Το νέο μοντέλο της Ducati στην Intermot ήταν το Scrambler, σε 4 διαφορετικές εκδόσεις. Μια όμορφη γυμνή μοτοσικλέτα, εμπνευσμένη από το ομώνυμο μοντέλο των Ιταλών, της δεκαετίας του 70, σε μοντέρνα εκδοχή.

 
Όμορφες γραμμές και πετυχημένη μίξη κλασικού στιλ με μοντέρνα εξαρτήματα και αντίστοιχες τεχνολογικές λύσεις και ανέσεις σε όλους τους τομείς, χαρακτηρίζουν το Scrambler. Στο δελτίο τύπου της η Ducati προσπαθεί να χτίσει μεθοδικά το μύθο της νέας της μοτοσικλέτας, στο στιλ «δεν είναι απλώς μια νέα μοτοσικλέτα, είναι ένας νέος κόσμος», κλπ., σε βαθμό που κουράζει. Αν αγνοήσεις όμως τις φανφάρες των marketers, η μοτοσικλέτα είναι πραγματικά όμορφη, έξυπνη και χρηστική, και αξίζει της προσοχής σας. Πάμε να τη δούμε.

Αισθητική
Πανέξυπνο το design του στρογγυλού προβολέα, ο οποίος διαθέτει ένα δαχτυλίδι από LED φώτα στην περίμετρο του. Το πίσω φανάρι διαθέτει 12 LED λαμπάκια που ανάβουν συνέχεια, και 6 ακόμα που ανάβουν κατά το φρενάρισμα. Τα όργανα αποτελούνται από ένα στρογγυλό κομμάτι, που διαθέτει όμως μόνο ψηφιακή οθόνη, και πολλές ενδείξεις. Κοντέρ, εντυπωσιακό στροφόμετρο με φωτιζόμενες ενδείξεις που ανάβουν όπως ανεβάζεις στροφές, ολικό και 2 μερικούς χιλιομετρητές, δείκτη διανυθέντων χιλιομέτρων με ρεζέρβα, θερμοκρασία περιβάλλοντος, υπενθύμιση service, ρολόι, και προειδοποιητικές λυχνίες για ρεζέρβα (δεν έχει μάλλον δείκτη καυσίμου), και για ABS. Παράλληλα διαθέτει και όλες τις υπόλοιπες ενδεικτικές λυχνίες (φλας, προβολέας, ένδειξη υπερστροφίας, νεκρά, πίεση λαδιού, και immobilizer. Το τιμόνι διαθέτει έξυπνο classic look, είναι φαρδύ και ψηλά τοποθετημένο, ενώ το Scrambler μοιράζεται τους σύγχρονους διακόπτες των υπόλοιπων Ducati. Το γκάζι διαθέτει την κλασική ντίζα (έξω από εδώ ride by wire, σατανά), ενώ και ο συμπλέκτης είναι μηχανικός. Πανέξυπνη η βάση της πινακίδας πίσω, που πιάνει μόνο στο ένα άκρο του ψαλιδιού, για να αφήνει την ουρά του Scrambler καθαρή, να τραβάει τα βλέμματα. Α, και κάτι ακόμα. Πανέμορφα τα φτερά του Scrambler, αλλά με το χέρι στην καρδιά… πιστεύετε πως θα κόβουν αποτελεσματικά το δρόμο του νερού και της λάσπης προς τον αναβάτη;! Μπρος στα κάλλη όμως... τι είναι ο πόνος. Σημειώστε τέλος πως κάτω από τη σέλα υπάρχει και πρίζα φόρτισης για συσκευές USB!

Κινητήρας
Ο αερο-ελαιόψυκτος V2 των 90 μοιρών κινητήρας του Scrambler προέρχεται από το Monster 796, ενώ έχει δεχθεί βελτιώσεις για πιο ομαλή λειτουργία σε όλο το φάσμα στροφών. Διαθέτει στιλάτα αλουμινένια καλύμματα σε αρκετά σημεία του, ενώ για λόγους χωροταξίας, και για να χωρέσει το αλουμινένιο ρεζερβουάρ τύπου δάκρυ –χωρητικότητας 13,5 λίτρων-, διαθέτει ένα μόνο σώμα ψεκασμού 50χλστ. με δύο μπεκ. Νέο είναι το προφίλ των εκκεντροφόρων, για πιο γραμμική απόδοση, ενώ η 2 σε 1 εξάτμιση είναι ειδικά σχεδιασμένη για το Scrambler. Το κιβώτιο είναι εξατάχυτο, ενώ ο APTC συμπλέκτης είναι υγρός πολύδισκος και… μονόδρομος παρακαλώ! Η ανακοινώσιμη ιπποδύναμη για το Scrambler είναι 75hp/8.250σαλ. και η ροπή 6,9Kgm/5.750σαλ.. Τα διαστήματα των service είναι κάτι παραπάνω από ικανοποιητικά, κάθε 12.000χλμ..

Πλαίσιο, αναρτήσεις, φρένα
Μινιμαλιστικό ατσάλινο χωροδικτύωμα για το πλαίσιο του Scrambler. Η Ducati αναφέρει πως η γεωμετρία της μοτοσικλέτας παρέχει μεγάλη ευελιξία τόσο σε αστικό περιβάλλον, όσο και σε επαρχιακό «στριφτερό» δρόμο. Το μεταξόνιο βρίσκεται στα 1.445χλστ. και συνηγορεί στην σταθερότητα σε όλες τις ταχύτητες. Φοβερό σε εμφάνιση είναι το ψαλίδι, που διαθέτει σπάσιμο, τύπου «Gull Arm» / «Banana». Στις αναρτήσεις το λόγο έχει η Kayaba, με ένα ανάποδο πιρούνι 41χλστ. -δίχως ρυθμίσεις- μπροστά, κι ένα μονό αμορτισέρ πίσω δίχως μοχλικό -και με ρύθμιση Προφόρτισης Ελατηρίου μόνο-, αμφότερες με 150χλστ. διαδρομής. Οι αλουμινένιοι τροχοί είναι 18 ιντσών μπροστά (110/80 ελαστικό) και 17 πίσω (180/55 παρακαλώ!), με δέκα λεπτά μπράτσα έκαστος, στις εκδόσεις Full Throttle και Icon. Για τις έτερες 2 εκδόσεις, Classic και Urban Enduro, οι τροχοί διαθέτουν ακτίνες. Τα ελαστικά MT 60 RS του Scrambler ανήκουν στην Pirelli, διαθέτουν ιδιαίτερο πέλμα, και σχεδιάστηκαν ειδικά για τη μοτοσικλέτα. Τα φρένα είναι της Brembo, με ένα μονό(!) δίσκο 330χλστ. μπροστά, κι ένα 245χλστ. πίσω. Η δαγκάνα εμπρός είναι monoblock, τετραπίστονη και ακτινική, ενώ στην ασφάλεια του αναβάτη συνηγορεί και το δικάναλο ABS 9.1MP ΑMS της Bosch, που βρίσκεται στο στάνταρ εξοπλισμό της μοτοσικλέτας.

Περί των τεσσάρων εκδόσεων 
Το Scrambler θα διατίθεται σε 4 εκδόσεις, για να καλύψει όσο το δυνατόν περισσότερα γούστα, πριν καν αρχίσει να το… «καστομάρει» ο ιδιοκτήτης του. Οι εκδόσεις διαφοροποιούνται πανέξυπνα -σε λογικό πάντα βαθμό- τόσο χρωματικά όσο και στιλιστικά, ενώ ακόμα και τα logo στα πλαϊνά του ρεζερβουάρ είναι διαφορετικά για κάθε μια τους!

Scrambler Icon
Η Ducati δεν λέει πολλά για το Icon, που από ότι καταλάβαμε είναι η βασική έκδοση της μοτοσικλέτας. Σε δύο χρώματα, «62 yellow» και «Ducati Red», δηλαδή σε φλούο κίτρινο και κόκκινο. Φοράει χυτές ζάντες με μπράτσα.

Scrambler Urban Enduro
Ψηλό φτερό, κάγκελα στον προβολέα, γέφυρα στο τιμόνι, και τροχοί με ακτίνες. Έτοιμο να αλλάξει τερέν, από τους δρόμους της πόλης, σε χωματόδρομους. Σε πράσινο χρώμα, με προστατευτικά στα καλάμια, και στην τρόμπα λαδιού, και με ένα μεγάλο «Χ» στο ρεζερβουάρ.

Scramble Full Throttle
Το Full Throttle (τέρμα γκάζι) δανείζεται στοιχεία από τον κόσμο του Flat-Track και των αγώνων. Από χρώμα, μαύρη μαυρίλα πλάκωσε, με δυο πανέμορφες κίτρινες λεπτομέρειες. Τη βαφή στα πλαϊνά της σέλας συνεπιβάτη που πανέξυπνα θυμίζει numberplate, και τις οριζόντιες ρίγες στο ρεζερβουάρ και στο φτερό. Το Full Throttle έρχεται εξοπλισμένο με χυτές ζάντες με 10 μπράτσα, και με 2 κομψά τελικά της Termignoni, με έγκριση για χρήση δρόμου (χαχα, γνωρίζουμε τις εγκρίσεις των Ιταλών, οπότε ετοιμαστείτε για χορταστικό ήχο). 

Scrambler Classic
Πιο κλασικό, κι από τα κλασικά. Θέλετε overdose από τη δεκαετία του 1970; Εδώ είστε. Μεταλλικά φτερά, παραδοσιακή βάση πινακίδας στην ουρά, φυσικά ακτίνες στους τροχούς, και το κλασικό σκούρο κίτρινο χρώμα που είχε το «παλιό» Scrambler. Ένα τελευταίο σχεδιαστικό «διαμάντι», είναι το εκπληκτικό pattern της σέλας, που θυμίζει… παλαιωμένο, τσακισμένο δέρμα. Απίθανο!

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4T, V2 90 μοιρών, Α/Ψ, 2Β/Κ, Desmo
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.): 75/8.250
Βάρος (κιλά, γεμάτο ρεζερβουάρ στο 90%):186



 

DUCATI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ