Δύο είναι τα πράγματα πάνω στα οποία πρέπει να σταθούμε για το συγκεκριμένο concept. Το πρώτο είναι η αναφορά της Honda σε αυτό ως «σχέδιο χωρίς καμπίνα» που σημαίνει ότι για την οδήγησή του θα απαιτείται κράνος. Το δεύτερο είναι το γεγονός ότι θα έχει τέσσερις τροχούς, οι οποίοι, όπως φαίνεται από το teaser σχέδιο που έδωσε στη δημοσιότητα η Honda, δεν θα καλύπτονται από το «αμάξωμα». Οπότε αυτό που θα δούμε στην Φρανκφούρτη θα είναι λογικά ένα ανοιχτό μονοθέσιο ή διθέσιο πρωτότυπο με παράκεντρη θέση οδήγησης στα αριστερά (κάτω από το δεξί «καπάκι» που αναγράφεται το όνομα της εταιρίας ίσως κρύβεται αποθηκευτικός χώρος ή χώρος για να κάθεται δεύτερο άτομο) που θα κινείται από τον V4 του RC213V-S.
Δεν αποκλείεται το εν λόγω concept να είναι ο προπομπός ενός μοντέλου ανάλογου του X-BOW της KTM με έμφαση στην ευχαρίστηση που προσφέρει η οδήγηση στην πίστα. Κάτι τέτοιο υπονοούν και οι λύσεις για τις αναρτήσεις που είναι ανεξάρτητες για κάθε τροχό με διπλά τριγωνικά ψαλίδια για τον καθένα, όπως και στα μονοθέσια. Από το teaser σχέδιο καταλαβαίνουμε επίσης ότι ο V4 κινητήρας των 212 ίππων, με το κιτ για χρήση σε πίστα, έχει τοποθετηθεί πίσω από τη θέση οδήγησης. Ίσως να έχει και κάποια διαφοροποίηση στην απόδοσή του σε σχέση με το MotoGP δρόμου της ιαπωνικής εταιρίας. Η κίνηση λογικά μεταφέρεται στους πίσω τροχούς, ενώ κεντρικά τοποθετημένο παρουσιάζεται το ρεζερβουάρ του καυσίμου (φαίνεται η τάπα αεροπορικού τύπου στο κέντρο).
Τέλος, τα ανοίγματα στο εμπρός μέρος, με φορά αντίθετη προς την κίνηση, μπορεί να είναι δύο πράγματα: είτε εισαγωγές αέρα για το φιλτροκούτι, είτε εξαγωγές που στέλνουν αέρα από το εμπρός μέρος γύρω από το κράνος με στόχο την εξομάλυνση του αέρα σε αυτή την περιοχή και τη μείωση της πίεσης που δέχεται το κράνος.
Το Project 2&4 ήταν εκείνο που επικράτησε έπειτα από εσωτερικό διαγωνισμό μεταξύ των σχεδιαστικών τμημάτων του ιαπωνικού κολοσσού. Η δημιουργία του αποτελεί καρπό της συνεργασίας του σχεδιαστικού κέντρου μοτοσικλέτας που βρίσκεται στην Asaka της Ιαπωνίας και του σχεδιαστικού κέντρου αυτοκινήτου στη Wako, επίσης στη Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου. Σύμφωνα με τους δημιουργούς του η ελευθερία που προσφέρει είναι αντίστοιχη μιας μοτοσικλέτας και η ευελιξία του είναι ανάλογη με εκείνη ενός αυτοκινήτου. Περισσότερα στις 17 Σεπτέμβρη στο σαλόνι της Φρανκφούρτης.
Benelli TRK 702: Με 7.980 ευρώ και δώρο γνήσιες βαλίτσες αξίας +1000 ευρώ
Η Yamaha στην Έκθεση Μοτοσυκλέτας 2024
Vespa GTS SuperSport 300 HPE 2023 - Test
Η Suzuki ετοιμάζει κινητήρα με μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων
Best Moto By LS2: Peugeot Metropolis GT
Το πρώτο Διεθνές Συνέδριο Οδηγικής Ασφάλειας στην Σαραγόσα στέφθηκε με επιτυχία
Tyres Moto: Η σωστή επιλογή στα ελαστικά
Jawakias: Η απόλυτη εξειδίκευση Yamaha
Τα ηλεκτρικά scooter της Sunra σε περιμένουν στην MPS
Τα καλύτερα ηλεκτρικά scooter για όσους χρησιμοποιούν την εθνική κάθε μέρα
Παρουσίαση μπαταρίες Unibat: Πλήρης γκάμα για κάθε χρήση
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr