net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Ύστερα από πέντε χρόνια το όνομα Low Rider επιστρέφει στην γκάμα της Harley-Davidson.

Μια πρόταση για χαλαρό τουρισμό και ένα σωστό μοντέλο για να μπει κανείς στον κόσμο της Harley-Davidson το SuperLow 1200T.

Η ειδική έκδοση του Street Bob θα έρθει και στη χώρα μας.

Λιτό και απέριττο το Low Rider που έχει προσεχθεί ιδιαίτερα στον τομέα της εργονομίας.

Ο μεγάλος V-2 του Low Rider αποδίδει τόνους ροπής από χαμηλά κατά τα γνωστά πρότυπα της Harley-Davidson.

Η ρυθμιζόμενη σε μήκος σέλα του Low Rider είναι μόνο ένα από τα σημεία στα οποία μπορεί να επέμβει ο αναβάτης για να το φέρει στα μέτρα του.

Το τουριστικό Sportster 1200 είναι παράλληλα και το ελαφρύτερο Touring στην γκάμα της αμερικάνικης εταιρίας, παρά τα 260 κιλά του.

Οι βαλίτσες, ο ανεμοθώρακας, το ABS και το Keyless σύστημα ασφάλειας ανήκουν στον βασικό εξοπλισμό της μοτοσικλέτας.

Ο ανεμοθώρακας μπορεί να ρυθμιστεί και σε ύψος για να έρθει στα μέτρα του αναβάτη.

Το μαύρο ματ χρώμα κυριαρχεί στο μεγάλο V-2 του Street Bob.

Μαύρη ματ λωρίδα και για το Fat Bob ρεζερβουάρ πάνω στο οποίο έχει τοποθετηθεί κλασικά και το αναλογικό ταχύμετρο.

Harley-Davidson: Εμπλουτίζει τη γκάμα της

Dyna Low Rider, SuperLow 1200T και Street Bob Special Edition είναι τα τρία νέα μοντέλα που προστίθενται στην γκάμα της αμερικάνικης εταιρίας για το 2014 τα οποία θα δούμε και στην Ελλάδα.

 
Μετά τα Street 500/750 και τα μοντέλα του project Rushmore η αμερικάνικη εταιρία προσθέτει άλλα τρία μοντέλα στην γκάμα της για το 2014 προσφέροντας έτσι ακόμη περισσότερες επιλογές στον αναβάτη. Ειδικότερα, τα τρία νέα μοντέλα της Harley-Davidson έχουν ως εξής:


Harley-Davidson Dyna Low Rider
Το όνομα Low Rider επιστρέφει στη γκάμα της αμερικάνικης εταιρίας ύστερα από μια περίοδο πέντε ετών, αν και σαν μοντέλο έκανε για πρώτη φορά την εμφάνισή του το 1977. Το ύψος της σέλας του ανέρχεται στα μόλις 680 χλστ., ωστόσο το πιο σημαντικό στοιχείο στη Low Rider είναι ότι η σέλα, το τιμόνι αλλά και τα μαρσπιέ είναι ρυθμιζόμενα και προσαρμόζονται έτσι καλύτερα στο σωματότυπο του αναβάτη. Το τιμόνι ρυθμίζεται από τα καβαλέτα (61 χλστ. διαφορά σε ύψος), η σέλα ρυθμίζεται σε δύο θέσεις ως προς το μήκος (38 χλστ.) και τα μαρσπιέ επίσης σε δύο θέσεις μπρος-πίσω με τη μεταξύ τους απόσταση να ανέρχεται στα 51 χλστ. Σύμφωνα με τη Harley-Davidson αυτές οι ρυθμίσεις καλύπτουν ένα τεράστιο εύρος αναβατών ύψους από 1,55 μ. έως 1,85 μ.

Το Low Rider ανήκει στη σειρά Dyna και αυτό σημαίνει ότι χρησιμοποιεί τον μεγάλο «Twin Cam 103» των 1.690 κ.εκ. ο οποίος αποδίδει 75 ίππους και 12,85 kgm ροπής στις μόλις 5.010 (ναι 5.010 ακριβώς!) και 3.500 σ.α.λ. αντίστοιχα. Το βάρος της Low Rider ανέρχεται στα 292 «κενά» κιλά. Το πιρούνι έχει καλάμια διαμέτρου 49 χλστ. και τα ελατήρια των δύο αμορτισέρ είναι νέα και πιο προοδευτικά στη λειτουργία τους. Για τα φρένα του Low Rider έχουν χρησιμοποιηθεί δύο δίσκοι οι οποίοι συνδυάζονται με δαγκάνες δύο εμβόλων. Όλες οι αλλαγές που πραγματοποίησε η αμερικάνικη εταιρία στο «αναγεννημένο» μοντέλο ακολουθούν τη λογική του project Rushmore και αυτό σημαίνει ότι οι πραγματοποιήθηκαν με βάση αυτά που ήθελαν οι πελάτες της αμερικάνικης εταιρίας.

Harley-Davidson SuperLow 1200T
Το «T» είναι το γράμμα στο όνομα του SuperLow που κάνει τη διαφορά για το νέο μοντέλο της Harley-Davidson το οποίο και προδιαγράφει τις τουριστικές του διαθέσεις. Σύμφωνα με τους Αμερικάνους αυτή είναι η πρώτη φορά που ο 1.200άρης Evolution συνδυάζεται με το «SuperLow» πλαίσιο ενώ η εργονομία της μοτοσικλέτας έχει προσεχτεί ιδιαίτερα για αναστήματα 1,55-1,70 μ. Ουσιαστικά είναι ένα Sportster εφοδιασμένο από το εργοστάσιο με όλο τον απαραίτητο τουριστικό εξοπλισμό, μεταξύ των οποίων είναι και μια πιο άνετη σέλα (702 χλστ. απόσταση από το έδαφος) για αναβάτη και συνεπιβάτη, ενώ επεμβάσεις έχουν γίνει και στο set up των αναρτήσεων σε σχέση με τα άλλα Superlow. Το «1200T» είναι το ελαφρύτερο τουριστικό μοντέλο στην γκάμα της αμερικάνικης εταιρίας, 53,5 κιλά ελαφρύτερο από το αμέσως επόμενο Touring της Harley-Davidson!   

Οι αφαιρούμενες βαλίτσες, αν και δείχνουν «κλασικές» και μαλακές είναι στην πραγματικότητα σκληρές και κλειδώνουν, ενώ ο μεγάλος ανεμοθώρακας μπορεί να αφαιρεθεί. Τα πίσω αμορτισέρ ρυθμίζονται ως προς την προφόρτιση των ελατηρίων τους ενώ σε σχέση με το 883 SuperLow τα μαρσπιέ έχουν μετατοπιστεί προς τα εμπρός κατά 762 χλστ. ¶λλα στοιχεία που κάνουν το «1200Τ» να ξεχωρίζει είναι οι χυτοί αλουμινένιοι τροχοί με τα πέντε μπράτσα και οι γενναιόδωρες δόσεις χρωμίου που κάνουν αισθητή την παρουσία τους. Σε αυτό το σημείο να πούμε ότι ο ανεμοθώρακας μπορεί να ρυθμιστεί ως προς το ύψος για να ταιριάζει καλύτερα με τον σωματότυπο του αναβάτη.

 Όπως και στα άλλα δύο νέο μοντέλα στον στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνεται τόσο το ABS όσο και το «Keyless» σύστημα ασφάλειας της μοτοσικλέτας και εκκίνησης του κινητήρα. Για το εμπρός φρένο έχει επιλεγεί ένας δίσκος διαμέτρου 300 χλστ. ο οποίος συνδυάζεται με δαγκάνα δύο εμβόλων και το πίσω αποτελείται από δίσκο 260 χλστ., που συνδυάζεται επίσης με διπίστονη δαγκάνα.

Τέλος να πούμε ότι ο αερόψυκτος V-2 των 1.202 κ.εκ. αποδίδει 67 ίππους και 10 Kgm ροπής στις 5.750 και 3.750 σ.α.λ. αντίστοιχα, ενώ το βάρος της μοτοσικλέτας (άδειο) ανέρχεται στα 260 κιλά.

Harley-Davidson Street Bob Special Edition
Η νέα ειδική έκδοση του Street Bob θα είναι διαθέσιμη σε περιορισμένο αριθμό αγορών σε όλο τον κόσμο μεταξύ των οποίων βρίσκεται και η ελληνική. Ουσιαστικά είναι ένα Street Bob που φέρει τα απολύτως απαραίτητα και ξεχωρίζει για το «κομμένο» πίσω φτερό, το «Fat Bob» ρεζερβουάρ των 17,8 λίτρων, την δύο τόνων βαφή και τα ειδικά για αυτό το μοντέλο γραφικά, αλλά και το μαύρο ματ χρώμα που κυριαρχεί στα μέταλλα του κινητήρα και σε αρκετές άλλες λεπτομέρειες της μοτοσικλέτας. Για τους τροχούς η αμερικάνικη εταιρία επέλεξε χυτούς αλουμινένιους νέας σχεδίασης (19 και 17 ιντσών εμπρός-πίσω αντίστοιχα) με πέντε διπλά μπράτσα, ενώ το Special Edition διαφέρει και εργονομικά από τα άλλα Street Bob λόγω του «drag style» ίσιου τιμονιού και της Badlander σέλας για αναβάτη και συνεπιβάτη.

Στην προκειμένη περίπτωση ο «Twin Cam 103» κινητήρας αποδίδει 76 ίππους και 13,66 Kgm ροπής στις 5.250 και 3.000 σ.α.λ. αντίστοιχα, ενώ το βάρος της μοτοσικλέτας ανέρχεται στα 294 στεγνά κιλά και το ύψος της σέλας στα 670 χλστ.

 

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ