net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Η καταλληλότερη κατηγορία moto για την Ελλάδα;

Το ερώτημα είναι πολύ παλιό αλλά πάντα επίκαιρο! Ποια κατηγορία ή αν προτιμάτε καλύτερα, ποιο είδος μοτοσικλετών, είναι καταλληλότερο για την Ελλάδα;

 
«Αυτό που μας αρέσει περισσότερο!» θα μπορούσε να είναι η απάντηση και η αλήθεια είναι ότι δεν μπορεί να υπάρξει αντίλογος, ούτε και επιχειρήματα για να το αντικρούσει κανείς αυτό. Αν κάποιος, για τους δικούς του προσωπικούς λόγους, αρέσκεται σε μια κατηγορία μοτοσικλετών, δεν μπορεί κανένας –και δεν υπάρχει και λόγος- να του αλλάξει την γνώμη ή τα γούστα στην συγκεκριμένη περίπτωση. Αν όμως, καθαρά για ακαδημαϊκούς λόγους, θα θέλαμε όντως να βρούμε ποια είναι η καταλληλότερη κατηγορία μοτοσικλετών για την Ελλάδα, ποιο θα ήταν το σκεπτικό μας; Πως θα προσεγγίζαμε δηλαδή αυτό το ερώτημα; Ας τα πάρουμε από την αρχή… ας εξετάσουμε πρώτα το περιβάλλον μέσα στο οποίο θα κληθεί να κυκλοφορήσει η οποιαδήποτε μοτοσικλέτα στην χώρα μας. Τα δεδομένα είναι τα εξής: Μικρές σχετικά αποστάσεις, με μια μέρα αποφασιστικής οδήγησης, μπορεί κάποιος να διατρέξει όλη την ηπειρωτική Ελλάδα, από το Ακρωτήριο Ταίναρο, μέχρι τον Έβρο.

 Έχουμε επίσης ένα βασικό εθνικό δίκτυο και αμέτρητους επαρχιακούς, που σημαίνει ότι υψηλές, επιπέδου GT ταχύτητες δεν μας είναι απαραίτητες. Η κατάσταση του οδικού δικτύου είναι… τα χάλια της τα μαύρα, με ένα πολύ – πολύ μικρό ποσοστό των δρόμων (επί του συνόλου) να είναι σε καλή κατάσταση και να επιτρέπουν εκμετάλλευση των δυνατοτήτων sport μοτοσικλετών. Το ανάγλυφο της χώρας μας, είναι πολύ έντονο και μέσα σε λιγότερο από 50 χιλιόμετρα, μπορεί κάποιος να βρεθεί από τον κάμπο και τις ψηλές θερμοκρασίες, σε αλπικά λιβάδια και χιόνια. Επίσης , υπάρχει ένα τεράστιο δίκτυο χωματόδρομων και δασικών δρόμων, στους οποίους επιτρέπεται –ακόμη- η διέλευση οχημάτων. Τέλος, τα μεγάλα αστικά κέντρα είναι άναρχα πολεοδομικά, οι δρόμοι που τα διατρέχουν είναι χείριστης ποιότητας και πολύ συχνά παρατηρείται κίνηση. Με όλα τα ανωτέρω δεδομένα λοιπόν, ποιο είδος ή ποια κατηγορία μοτοσικλετών πιστεύετε ότι ταιριάζει στην χώρα μας;
 

 
  • αγγελος

    Μπα , Γιαννη , με τους Ελληνικους δρομους , ενα χοβερκραφτ μονον τα βγαζει περα..............ενταξει, περα απο την πλακα, μονο μια on-off φτουραει εδω .........., στο Μ3 μου , οι αναρτησεις ειχαν πεσει 30% σε 40.000 χλμ , λογω δρομων , τις αλλαξα , τι λεμε τωρα ......

     
  • Πάνος

    Με τους ελληνικούς δρόμους σε κατάμαυρο χάλι, μια touring με αερανάρτηση

      1
  • panos

    Όπως τα λένε τα παιδιά παραπάνω, συμφωνώ με όλους. Αν πρέπει να απαντήσουμε με αυστηρούς όρους, τότε on/off, σκούτερ και φυσικά το αειθαλές παπί.

     
  • Θανασης

    Η απαντηση ειναι απλη. Περι ορεξεως κολοκυθοπητα. Αυτη την στιγμη κυκλοφορω με σκουτερ λογω πρακτικοτητας και βαριεστημαρας.Δηλαδη, βαρεθηκα να οδηγω μισοσκυφτος, βαρεθηκα να αλαζω ταχυτητες, βαρεθηκα να σηκωνω ποδια σε καθε λακουβα με νερο, βαρεθηκα να λαδωνω και τεντωνω αλυσιδες, βαρεθηκα να εχω μπαγκαζιερες ,κλπ. αλλα ολα αυτα με μπολικες παραχωρησεις γιατι οσο καλα και να τα παρουσιαζουν οι εταιρειες και τα περιοδικα δεν παβουν να ειναι φτωχοι συγγενεις των μοτοσυκλετων. Αρα αναλογα την ηλικια τις αναγκες τις αποστασεις και την τσεπη η καταλληλοτερη ειναι αυτη που εχεις εως την επομενη.

      14
  • Κωστας

    Φυσικα οι on off ταιριαζουν περισσοτερο με την Ελληνικη πραγματικοτητα.Παρολα αυτα υπαρχει μια σημαντικη παραμετρος.Η αγορα μιας μηχανης για να ειναι επιτυχημενη πρεπει να συνοδευεται απο ερωτα και οχι απο λογικη.

      6
  • FOUFOUTOS

    Θα παριστάνω τον δικηγόρο του διαβόλου και θα πω ότι δεν υπάρχει "μοτοσυκλέτα κατάλληλη για την Ελλάδα" παρά μόνο "ρεαλιστικές επιλογές". Πρέπει να ξέρει ο αναβάτης τι θέλει πρέπει να ξέρει αν το αντέχει η τσέπη του και φυσικά αν η επιλογή είναι κυκλοφορήσιμη. Το γούστο και αυτό που μας φτιάχνει για να μην εκφραστώ αλλιώς είναι τεράστιος παράγοντας στην επιλογή μοτοσυκλέτας, μην τα ξαναλέμε. Η σωστή επιλογή όχι για "Ελλάδα", αλλά για "εσένα" είναι η χρυσή τομή στους παραπάνω παράγοντες. Καλή η θεωρητική προσέγγιση της καταλληλότερης μοτοσυκλέτας για την πραγματικότητα της χώρας αλλά δεν πρέπει να λειτουργει ισοπεδωτικά.

      6
  • Βασίλης

    Για την πόλη παπιά και Scooter και κάνεις την δουλειά σου. Για όλα τα υπόλοιπα μεσαίου κυβισμού on-off πάει παντού, δεν σπάει, και κυριώς δεν φοβάσαι να την βάλεις οπουδήποτε

      10

NONPAPER - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ