net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Ο Nori Haga (δεξιά με τη φόρμα) και ο Yukio Kagayama (αριστερά με τη φόρμα) ποζάρουν μπροστά στο GSX-R1000 τους, στις 8 ώρες της Suzuka το 2014.

Η επιστροφή του Nitro Nori

Ένας από τους πιο αγαπημένους αναβάτες στην ιστορία των Superbikes, ο θεαματικός -και ταχύτατος- Ιάπωνας σαμουράι Noriyuki Haga, ή αλλιώς "Nitro Nori" επιστρέφει στη δράση μετά από δύο χρόνια απραξίας.

 
Τελευταία φορά που απολαύσαμε τον Nitro Nori, κατά κόσμον Noriyuki Haga, σε δράση ήταν το 2012 όταν έτρεξε στο αγγλικό BSB με τη Swan Yamaha δίχως ιδιαίτερη επιτυχία (8ος). Έκτοτε η καριέρα του είχε συρρικνωθεί σε δύο συμμετοχές στον οκτάωρο αγώνα αντοχής της Suzuka, ώσπου πρόσφατα ανακοινώθηκε η συμμετοχή του στην Team Kagayama. Ο Ιάπωνας αναβάτης θα συμμετάσχει φέτος στο FIM Asia Road Racing Championship και την κατηγορία Supersport 600 με ένα GSX-R600 της Team Kagayama, ενώ μαζί με τον Yukio Kagayama θα τρέξουν και φέτος στις 8 Ώρες της Suzuka.

Αυτή θα είναι η πρώτη φορά που ο Haga θα τρέξει με ένα supersport, γεγονός που ωστόσο δεν πτόησε τον 40χρονο: «Αυτή θα είναι μια νέα πρόκληση για μένα. Έτρεξα με την Team Kagayama τα τελευταία δύο χρόνια στη Suzuka και τώρα που μου προσέφεραν μια πλήρη σεζόν στο Ασιατικό Πρωτάθλημα Ταχύτητας την αποδέχομαι με απόλυτη ικανοποίηση. Δεν έχω ξανατρέξει ποτέ με μοτοσυκλέτα 600 κ.εκ. οπότε όλα είναι καινούργια για μένα, αλλά ελπίζω η μακρά μου εμπειρία στα παγκόσμια πρωταθλήματα να αποδειχθεί επωφελής για όλους μας. Ελπίζω να σταθώ στο ύψος της εμπιστοσύνης του Yukio και να φέρουμε νίκες με την ομάδα μου.»

Η Team Kagayama, υπό τη διεύθυνση του βετεράνου αναβάτη Yukio Kagayama, έχει ανακοινώσει μια πλήρη συμμετοχή στο φετινό Ασιατικό Πρωτάθλημα, με τον ίδιο τον Kagayama στη μεγάλη κατηγορία (JSB1000) και τον Haga στα Supersport. Η ομάδα αγωνίζεται με μοτοσικλέτες της Suzuki.

O Noriyuki Haga μετρά στο βιογραφικό του 43 νίκες στο Παγκόσμιο SBK, ξεκινώντας με τη Yamaha το 1996 και κορυφαία σεζόν του το μακρινό 2000, όταν καβάλα στο εργοστασιακό YZF-R7 τερμάτισε δεύτερος στο πρωτάθλημα, χάνοντας το όταν του αφαιρέθηκαν οι βαθμοί από τον προτελευταίο αγώνα καθώς ανιχνεύθηκε απαγορευμένη ουσία στο αίμα του. Παρότι ο ίδιος και η Yamaha διαμαρτυρήθηκαν έντονα, οι βαθμοί δεν του επεστράφησαν, αν και στη συνέχεια ουδέποτε του καταλογίστηκε άλλη ποινή, όπως θα έπρεπε βάσει κανονισμών για το ντόπινγκ. Το πρωτάθλημα εκείνης της χρονιάς πήγε στον Colin Edwards και τη Honda.

H τελευταία του συμμετοχή στο WSBK ήταν το 2011 με την Pata Aprilia, αφού στο μεταξύ πέρασε άλλη μια φορά από τη δεύτερη θέση της τελικής κατάταξης (Ducati Xerox Team, 2009). Ενδιάμεσα είχε δύο γεμάτες χρονιές στα MotoGP, μια το 2001 με τη Red Bull Yamaha WCM (14ος) και άλλη μια το 2003 με την εργοστασιακή ομάδα Alice Aprilia (14ος) και εκείνο το αξέχαστο πρωτότυπο RS Cube, τη μοτοσυκλέτα με το πρωτόλειο ηλεκτρονικό γκάζι που χάρισε σε αυτόν και τον ομόσταυλό του Colin Edwards μια σεζόν γεμάτη οδυνηρά εντυπωσιακές τούμπες και, σε μια αξέχαστη στιγμή, ένα εντυπωσιακό πυροτέχνημα-μοτοσικλέτα.

Ο μόνος τίτλος που έχει κατακτήσει ο Nori Haga είναι αυτός του Ιαπωνικού Πρωταθλήματος Superbikes (JSB1000) με τη Yamaha το 1997, ενώ έχει στεφθεί νικητής και στο αγώνα αντοχής της Suzuka το 1996, ξανά με τη Yamaha και τον Colin Edwards δίπλα του.

 

???????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ