net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Βρίθει από παρόμοιες φωτογραφίες το facebook, με μπλουζάκια της HD δίπλα και μέσα σε κάδους, σε dealers της Indian στις Η.Π.Α.

Η χαρούμενη κυρία μόλις αντάλλαξε το παλιό της μπλουζάκι άλλου κατασκευαστή (γκουχ, γκουχ, ονόματα δε λέμε), για ένα καινούργιο της Indian.

Το επίσημο banner της καμπάνιας Switch Your Gear της Indian. Φουλ επίθεση στη Harley.

Έχετε Harley Davidson στις Η.Π.Α.; Η Indian σας προσφέρει έκπτωση 750 δολαρίων για την αγορά μιας μοτοσικλέτας του... "ΝΕΟΥ αμερικάνικου ονείρου".

"Έλα κι εσύ στην οικογένεια", αναφέρει η προωθητική ενέργεια της Indian για έκπτωση στους κατόχους "αμερικάνικων" μοτοσικλετών.

Η.Π.Α. Επιθετικές καμπάνιες Indian vs Harley

Ο ανταγωνισμός στην αμερικανική αγορά φουντώνει καθώς η Indian βάζει στο μάτι τη Harley-Davidson χτυπώντας τη στο δυνατό της σημείο, το μάρκετινγκ, με δύο επιθετικές καμπάνιες, για ρούχα και μοτοσικλέτες.

 
Η πρώτη νέα καμπάνια της Indian Motorcycle ονομάζεται “Switch Your Gear” και θα είναι σε ισχύ ως και τις 31 Μαρτίου. Στα πλαίσια της καμπάνιας αυτής καλούνται όλοι οι μοτοσυκλετιστές σε Η.Π.Α. και Καναδά να επισκεφτούν τους αντιπροσώπους της Indian και να ανταλλάξουν οποιοδήποτε (στο ξεκάρφωμα πηγαίνει το... οποιοδήποτε, ξεκάθαρα στη HD στοχεύει η Indian) παλιό μοτοσυκλετιστικό μπλουζάκι θέλουν, με ένα ολοκαίνουργιο της εταιρείας, χωρίς καμιά επιβάρυνση. Οι αντιπρόσωποι της Indian στη συνέχεια θα προωθήσουν όλα τα συγκεντρωμένα ρούχα σε φιλανθρωπικές δράσεις σε όλη τη χώρα (προμηθεύοντας δηλαδή... άστεγους, και άπορους με μπλουζάκια Harley).

Μπορεί βέβαια κάποιος να πει πως δεν είναι απαραιτήτως στοχευμένη στη Harley-Davidson αφού μπορεί κάποιος να ανταλλάξει ένα μπλουζάκι οποιασδήποτε άλλης εταιρείας. Κάντε όμως μια αναζήτηση στο facebook με το hashtag 'switchyour gear' (#switchyourgear), και θα δείτε φωτό από τους dealer της Indian, σχεδόν αποκλειστικά με μπλουζάκια HD πεταμένα σε κάδους. Παράλληλα, μια δεύτερη επιθετική καμπάνια που έτρεξε παράλληλα για όλον τον Φεβρουάριο (και συνεχίζει και τον Μάρτιο), αφορά στις μοτοσικλέτες, και είναι ακόμα πιο ξεκάθαρη.

Υπό το άκρως κατατοπιστικό όνομα “Ride the American Original όλοι οι κάτοχοι μοτοσυκλετών Harley-Davidson απολάμβαναν μια έκπτωση $1,000 για τον Φεβρουάριο, και $750 για τον Μάρτιο με την αγορά μιας Indian Chief Classic, Vintage, Chieftain or Roadmaster αρκεί να έφερναν ένα αποδεικτικό στοιχείο για την ιδιοκτησία μιας οποιασδήποτε Harley-Davidson!

Η επιστροφή της Indian στην αγορά έχει ανάψει για τα καλά τη μάχη, καθώς η κυριαρχία της Harley-Davidson έχει πλέον δύο αμφισβητίες –μαζί και η Victory. Αμφότεροι οι αντίπαλοι είναι δυνατοί, η μεν Victory με πλάτη τον κολοσσό Polaris, η δε Indian με επιπλέον σύμμαχο την ιστορία της. Πρόσφατα διαβάζαμε πως οι εκτιμήσεις των Αμερικανών ειδικών θέλουν την Indian να περνά τη Victory σύντομα στη δεύτερη θέση της αμερικανικής αγοράς με βασικό όπλο το ιστορικό της βάρος. Η φόρα υπάρχει ήδη δηλαδή.

Ακόμη κι αν αυτή τη στιγμή η ανταλλαγή μερικών t-shirt ως κίνηση μοιάζει με σταγόνα στον ωκεανό, θα πρέπει να δούμε τα πράγματα σε πιο μακροσκοπική κλίμακα. Η Harley-Davidson ουσιαστικά στα τέλη της δεκαετίας του Ά80 βγήκε από τα πέτρινα χρόνια της οικονομικής δυσπραγίας, για να ανθίσει με την έκρηξη του μάρκετινγκ τη δεκαετία του Ά90 και σήμερα να αποτελεί παγκόσμιο brand name, με το λογότυπό της να είναι αναγνωρίσιμο και ποθητό ως είδος μόδας ακόμη και από ανθρώπους που στη ζωή τους δεν έχουν καβαλήσει μοτοσυκλέτα ούτε ως συνεπιβάτες. Χτυπώντας στη ρίζα αυτής της δομής, η Indian κάνει κινήσεις που αποσκοπούν σε μακροπρόθεσμους καρπούς. Δεν είναι καθόλου τυχαίο που και πέρυσι είχε κάνει μια ανάλογη καμπάνια σε επιλεγμένες μοτοσυκλετιστικές εκδηλώσεις όπως η Daytona Bike Week. Για φέτος παρόμοια κίνηση είναι και το Switch your gear in Sturgis. 

Υπάρχουν στρατηγικές μάρκετινγκ για το σήμερα -βλέπε “Ride the American Original”- όπως υπάρχουν κι αυτές που κοιτούν χρόνια μπροστά -όπως η “Switch Your Gear”. Ο σκοπός είναι να αρχίσεις να βλέπεις το λογότυπο της Indian παντού, στον δρόμο, στο σούπερ μάρκετ, στο σινεμά, στην παραλία, στο σπίτι του φίλου σου. Αυτό που οι Αμερικανοί αποκαλούν “household name”.

Φοβού τους Ινδιάνους μπλουζάκια φέροντες;

 

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ