net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Με 185 ίππους και 14 κιλά ροπής, το V2 1190SX είναι ένα γυμνό που πολύ θα θέλαμε να καβαλήσουμε.

Η τελευταία γενιά των Buell, με ναυαρχίδα τη 1190RX, είναι εξαιρετικά ισχυρή και ανταγωνιστική.

Ο Erik Buell επιστρέφει σε αυτό που λατρεύει να κάνει, να φτιάχνει σπουδαίες μοτοσικλέτες.

Θετικό το βήμα για την EBR, αλλά για την αγωνιστική ομάδα το μέλλον μάλλον παραμένει δυσοίωνο.

Η Buell επιστρέφει. Ξανά.

Μετά από δύο χρεωκοπίες που πιθανότατα δεν οφείλονταν στην ίδια την εταιρεία του, ο Erik Buell βλέπει μια τρίτη ευκαιρία να επιστρέψει στην παραγωγή. Η EBR εξαγοράστηκε και ξανανοίγει τις πόρτες της.

 
Την πρώτη φορά ήταν η Harley-Davidson που αποφάσισε πως η Buell της περίσσευε, έτσι την έβγαλε με συνοπτικές διαδικασίες έξω από την πόρτα. Ο Erik Buell συνέχισε να παράγει μοτοσικλέτες ως ανεξάρτητος πλέον με την επωνυμία Erik Buell Racing (EBR) και το 2013 δικαιώθηκε, όταν απέκτησε συμμέτοχο τον ινδικό γίναντα Hero Motocorp. Οι Ινδοί ωστόσο πριν μερικούς μήνες αποφάσισαν πως δεν ήθελαν πια να τον χρηματοδοτούν, έτσι τον άφησαν ξεκρέμαστο οικονομικά.

Όταν η EBR ξανάκλεισε τις πόρτες της, οι Ινδοί έδωσαν 2,5 εκατομμύρια δολλάρια για να αποκτήσουν το συμβουλευτικό τμήμα της εταιρείας που χρειάζονταν ώστε να φτιάξουν τα μοντέλα που θα εξέλισσαν παρέα με τον Αμερικανό. Τώρα, στη δημόσια δημοπρασία που διοργάνωσε η δικαστική διαχείριση της εταιρείας, με ένα ποσό της τάξης των 2,25 εκατομμυρίων δολλαρίων το υπόλοιπο της EBR αποκτήθηκε ως σύνολο από την American Metals.

Ο διευθύνων σύμβουλος αυτής, Bruce Belfer, προς ανακούφιση των φίλων της Buell, ανακοίνωσε πως στόχος του είναι η ταχύτατη επιστροφή της εταιρείας στην παραγωγή. Αφού έδωσε όλα τα οφειλόμενα στους υπαλλήλους της εταιρείας, δήλωσε πως θα επαναπροσλάβει τους περισσότερους από αυτούς και στη θέση του τιμονιέρη θα κανακάτσει ο Erik Buell.

“Δεν υπάρχει ούτε ένα μηχανικό κομμάτι που να μην έχω ή να μην μπορώ να αγοράσω,” δήλωσε ο Belfer. “Η EBR είναι άνθρωποι, ειδικευμένοι άνθρωποι, τεχνίτες και καινοτόμοι. Αυτό απέκτησα. Όλα τα υπόλοιπα μπορώ να τα βρω στα μαγαζιά.”

Γενναία και καθησυχαστική η δήλωση του νέου ιδιοκτήτη της EBR, αποδεικνύει έμπρακτα πως ενδιαφέρεται για την εταιρεία και τη μακροπρόθεσμη επιβίωσή της ως κατασκευάστρια αμερικανικών μοτοσικλετών.

Προς το παρόν είναι άγνωστο σε ποιον βαθμό θα επαναλειτουργήσει η εταιρεία, ενώ σίγουρα οι όποιες συζητήσεις γύρω από το μέλλον της αγωνιστικής της συμμετοχής στο WSBK είναι τουλάχιστον πρόωρες.

 

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ