net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Το αλουμινένιο πλαίσιο του S1000RR θα μπορούσε σύντομα να αντικατασταθεί από ένα ολόιδιο σχέδιο από ανθρακόνημα.

H BMW ετοιμάζει ανθρακονημάτινο πλαίσιο

Ο αγγλικός Τύπος μεταδίδει σήμερα πως η BMW έχει πατεντάρει και ετοιμάζεται να βγάλει στην παραγωγή δύο δικής της κατασκευής τύπους πλαισίων από ανθρακόνημα, ένα δύο δοκών και ένα χωροδικτύωμα.

 
Η είδηση πρωτοβγήκε αγγλική εφημερίδα MCN, η οποία ισχυρίζεται πως η BMW έχει πατεντάρει δύο τύπους πλαισίων.
Ο πρώτος αφορά ένα πλαίσιο δύο δοκών, όπως αυτό της φωτογραφίας, το οποίο προορίζεται για τις σπορ μοτοσικλέτες της και πρόκειται να αντικαταστήσει το αλουμινένιο πλαίσιο που τώρα γνωρίζουμε σε μοντέλα όπως αυτά της οικογένειας S1000, δηλαδή τα R, RR, XR.

Ο δεύτερος τύπος πλαισίου είναι ένα χωροδικτύωμα, επίσης ανθρακονημάτινο, το οποίο οι Βρετανοί συνάδελφοι εικάζουν πως προορίζεται για πιο προσιτά μοντέλα της εταιρείας.

Η BMW έχει αποκτήσει αρκετή τεχνονγωσία στην κατασκευή ανθρακονημάτινων πλαισίων, καθώς το τμήμα αυτοκινήτων της ήδη παράγει σε μεγάλες ποσότητες πλαίσια από αυτό το υλικό για μοντέλα όπως τα i3 και i8, αλλά και τη νέα σειρά 7.

Με βάση τη γνώση αλλά και την ύπαρξη έτοιμης γραμμής παραγωγής για τέτοια προϊόντα, είναι προφανές πως για τη BMW το κόστος δε θα είναι μεγάλο.

Γιατί ανθρακόνημα; Δεν είναι τόσο οι ιδιότητές του ως προς την επιθυμητή στιβαρότητα - αφού αυτή επιτυγχάνεται μια χαρά και με τα ατσάλινα ή αλουμινένια πλαίσια - αλλά είναι το σημαντικό κέρδος σε βάρος από ένα βαρύ μέρος της μοτοσικλέτας, όπως είναι το πλαίσιο.

Παράλληλα, η εκτεταμένη χρήση ανθρακονήματος έρχεται να ενισχύσει ακόμη περισσότερο το πολυτελή και τεχνολογικά προηγμένο χαρακτήρα που παραδοσιακά η BMW επιθυμεί να τη συντροφεύει, τόσο στην πράξη, όσο και σε επίπεδο μάρκετινγκ.

 

BMW - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ