net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Εννιά μέρες έμειναν μέχρι να δούμε τα καλά νέα από κοντά.

Η αγωνιστική GP 125 (η συγκεκριμένη είναι το του 1951) της FB Mondial διέθετε εκκεντροφόρο επί κεφαλής και πολύ προχωρημένη τεχνολογία για την εποχή της.

Η Mondial Piega του 2002 με κινητήρα από VTR1000 SP-1 ήταν η ανταπόδωση της Honda στον Κόμη Boselli.

Επιστρέφει η FB Mondial!

Με μια λιτή ανακοίνωση στη ιστοσελίδα της η θρυλική ιταλική κατασκευάστρια ανακοινώνει πως επιστρέφει στην παραγωγή με παγκόσμια πρεμιέρα στις 16 Νοεμβρίου.

 
Η λογική επιλογή για μια Ιταλίδα κατασκευάστρια μοτοσυκλετών - και δη με έδρα στην ευρύτερη περιοχή του Μιλάνου - που θέλει να επιστρέψει στην παραγωγή μετά από πολλές δεκαετίες δε θα μπορούσε να είναι άλλη από την επερχόμενη διεθνή έκθεση EICMA στο Μιλάνο.
Στην ιστοσελίδα της η FB Mondial περιορίζεται στο να μας δείχνει δύο μπροστινά μέρη από ισάριθμες μοτοσυκλέτες, καθώς και μια αντίστροφη μέτρηση που μηδενίζει τη Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 2015.
H αριστερή μοτοσυκλέτα μοιάζει σας τις αγωνιστικές 125 και 250 κ.εκ. της δεκαετίας του 1950, ενώ δεξιά βλέπουμε καθαρά μια σύγχρονη μοτοσυκλέτα με ανάποδο πιρούνι και μεγάλο δισκόφρενο.

Τότε θα μάθουμε περισσότερα για τα πλάνα της ιστορικής αυτής εταιρείας.

Θυμίζουμε πως η FB Mondial (εκ του Fratelli Boselli, δηλαδή Αδέλφια Boselli, από τα πέντε αδέλφια της οικογένειας που ίδρυσε την εταιρεία) έχτισε τον θρύλο της κυρίως κατά τη δεκαετία του 1950, όταν και κατέκτησε πέντε πρωταθλήματα Grand Prix στα 125 και 250 κ.εκ. Η εταιρεία παρήγαγε μοτοσυκλέτες από το 1948 ως και το 1979.

Θρυλική παραμένει η ιστορία με τον Soichiro Honda, ο οποίος προσέγγισε τον Κόμη Boselli το 1957 ζητώντας του να του δώσει μια αγωνιστική μοτοσυκλέτα GP, το τότε στάνταρ της επιτυχίας καθώς μιλάμε για την πρωταθλήτρια GP 125 και 250 της εποχής. Ο Boselli του έδωσε μια μοτοσυκλέτα και πάνω σε αυτή έχτισε ο Honda τις πρώτες αγωνιστικές της δικής του εταιρείας.

Ως ένδειξη σεβασμού προς τη Mondial, αυτή η μοτοσυκλέτα GP είναι η πρώτη που θα συναντήσει κανείς μπαίνοντας στο μουσείο της Honda στο Motegi.

Η ανταπόδωση της Honda ήρθε το 1999, όταν ο Ιταλός επιχειρηματίας Roberto Ziletti προσπαθούσε να αναβιώσει τη Mondial. Ζήτησε από τη Honda κινητήρες VTR1000 SP-1, γεγονός ενάντιο στην πάγια τακτική της εταιρείας να μη δίνει κινητήρες σε άλλους, ωστόσο στη δική του περίπτωση η εξαίρεση έγινε μετά χαράς.

Το αποτέλεσμα ήταν η συλλεκτική Mondial Piega του 2002, μια ιταλική superbike σε πολύ περιορισμένη παραγωγή που είχε ως στόχο να επαναφέρει την ιταλική εταιρεία στη ζωή. Ατυχώς αυτό δε συνέβη, ωστόσο η Piega παραμένει στην αγορά καθώς μερικά κομμάτια της πωλούνται ακόμη από τον Piero Caronni - τον άνθρωπο που στην πορεία πήρε στην ιδιοκτησία του την εταιρεία, την ενέταξε στο Gruppo Mondial s.r.l.

 

?????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ