net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Με κινητήρα 500 και 750 κ.εκ. θα διατίθεται η νέα μοτοσικλέτα της Harley-Davidson.

Το cafe racer μασκάκι είναι από τα highlight της Street.

Καμία σχεδιαστική διαφορά μεταξύ των δύο εκδόσεων.

Υγρόψυκτος και 8βάλβιδος ο νέος και μικρός, για τα δεδομένα της αμερικάνικης εταιρίας, V2.

EICMA: Harley-Davidson Street 500 & 750

Η έκθεση μοτοσικλέτας στο Μιλάνο φιλοξένησε μετά από πολύ καιρό μια πραγματικά ολοκαίνουρια Harley-Davidson! Η υγρόψυκτη Street θα παράγεται στα 500 και 750 κ.εκ.

 
Με μια ματιά
-Νέα μοτοσικλέτα
-Νέο μοτέρ
-Υγρόψυξη
-Δύο κυβισμοί
-Μετάδοση με ιμάντα
-217 κιλά βάρος

Υγρόψυξη, μικρές Harley-Davidson, 500 και 750 κ.εκ. Αυτά  πρέπει από εδώ και στο εξής να συνηθίσουμε να τα βλέπουμε στην ίδια πρόταση ως πράγματα που σχετίζονται μεταξύ τους! Το Street που αποτελεί μέρος της σειράς Dark Custom της Harley-Davidson είναι η πρώτη ολοκαίνουρια μοτοσικλέτα της αμερικάνικης εταιρίας μετά το V-Rod και εξελισσόταν τα τελευταία δυόμισι χρόνια. Απευθύνεται σε ένα ακόμη πιο νεανικό κοινό από τα υπάρχοντα αμερικάνικα μοντέλα καθώς είναι και ελαφρύτερο αλλά και πιο προσιτό από τα βασικά Sportster-στις Η.Π.Α. η τιμή του «500» αναμένεται κάτω από 5.500 ευρώ. 

Θα μπορούσε να πει κανείς ότι το Street είναι το πρώτο παγκόσμιο μοντέλο της Harley-Davidson αφού κατασκευάστηκε με στόχο τους μοτοσικλετιστές και των αναδυόμενων αγορών και συγκεκριμένα εκείνων τις Ινδίας και της Κίνας. Μην ξεχνάμε, επίσης, ότι για τον υπόλοιπο κόσμο, πλην Β.Αμερικής, το Street θα κατασκευάζεται και θα συναρμολογείται στην Ινδία.

Η νέα μοτοσικλέτα και συγκεκριμένα ο κινητήρας της, που ονομάζεται Revolution X, έχει μια μακρινή συγγένεια με εκείνον του V-Rod ο οποίος είχε εξελιχθεί από τη Harley-Davidson σε συνεργασία με τη Porsche. Είναι υγρόψυκτος, με 4 βαλβίδες σε κάθε κύλινδρο, η περιεχόμενη γωνία των κυλίνδρων του είναι 60 μοίρες και φέρει έναν εκκεντροφόρο επικεφαλής.

Μεταξύ των δύο εκδόσεών η μόνη διαφορά εντοπίζεται στη διάμετρο του κυλίνδρου. Στον μικρό των 497 κ.εκ. είναι 69 χλστ. και στον μεγάλο, των 749 κ.εκ., 85 χλστ. με τη διαδρομή και για τους δύο να ανέρχεται στα 66 χλστ. Και οι δύο λοιπόν είναι υπερτετράγωνοι, κάτι ιδιαίτερα ασυνήθιστο για τα πρότυπα της Harley-Davidson, όπως, άλλωστε και η υγρόψυξη που φέρουν. Η ισχύς του δεν έχει γίνει γνωστή, όπως και αρκετά ακόμη στοιχεία για τη μοτοσικλέτα, ωστόσο, σύμφωνα με πηγές ο «750» αποδίδει κοντά στους 54 ονομαστικούς ίππους. Για τη μείωση των κραδασμών έχει εφοδιαστεί με έναν αντικραδασμικό άξονα ενώ η αμερικάνικη εταιρία έδωσε ιδιαίτερη προσοχή στην 2-1 εξάτμιση ώστε ο ήχος της να παραπέμπει άμεσα στα αερόψυκτα μοντέλα της. Το μοτέρ συνδυάζεται με 6τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων και η μετάδοση στον πίσω τροχό γίνεται παραδοσιακά με ιμάντα. Περισσότερα για τις τεχνικές λεπτομέρειες του νέου μοτέρ δεν έχουν γίνει ακόμη γνωστά.

Ολοκαίνουριο είναι και το ατσάλινο πλαίσιο του Street με στόχο το μειωμένο βάρος και έμφαση στην ευελιξία το οποίο φέρει ένα συμβατικό πιρούνι και δύο αμορτισέρ, ενώ το τετραγωνικής διατομής ψαλίδι είναι επίσης κατασκευασμένο από ατσάλι. Όσον αφορά στους τροχούς, η Harley-Davidson επέλεξε έναν τροχό διάστασης 17 ιντσών εμπρός, για να προσδώσει την απαραίτητη ευελιξία στη νέα της μοτοσικλέτα ενώ ο πίσω είναι λίγο ασυνήθιστος στις 15 ίντσες. Το μεταξόνιο είναι «μόλις» 1.511 χλστ (!) και το βάρος του Street (πλήρες υγρών) ανέρχεται στα 217 κιλά, 40 περίπου λιγότερα από ό,τι στα Sportster.

Για το 2014 τα Street 500 και 750 θα είναι διαθέσιμα σε επιλεγμένες αγορές. Αν η Ελλάδα περιλαμβάνεται σε αυτές μένει να το μάθουμε.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4Τ, V2, Υ/Ψ, 497-749 κ.εκ.
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): Δ.Α.
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): Δ.Α.
Ρεζερβουάρ (λίτρα): Δ.Α.
Βάρος (κιλά, στεγνό): 217
Ύψος σέλας (χλστ.): Δ.Α.


 

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ