Όπως περιμέναμε, η BMW παρουσίασε στο Μιλάνο το δικό της Scrambler. Βασισμένο εξ ολοκλήρου στο R NineT, τεχνικώς δεν έχει πολλές διαφορές, συμπεριλαμβανομένης της δυνατότητας μετατροπής σε μονόσελο.
Το Scrambler BMW είναι εδώ λοιπόν, περίπου όπως το είχε προβλέψει όλος ο κόσμος. Η βάση του είναι το R NineT, η μοναδική μοτοσυκλέτα στη γκάμα της εταιρείας που διατηρεί τον προηγούμενης γενιάς αερόψυκτο boxer των 1200 κ.εκ..
Πάνω σε αυτό η BMW προβαίνει στις απαραίτητες αλλαγές: Συμβατικό μπροστινό πιρούνι με γκέτες, μπροστινός τροχός 19 ιντσών, ένα αλουμινένο ρεζερβουάρ κλασικής όψης από τον κατάλογο των έξτρα του R NineT (αυτό χωρίς τη ραφή) και ένα νέο σετ εξατμίσεων με δίδυμα τελικά που βγαίνουν ψηλά στην ουρά και φέρουν την υπογραφή της Akrapovic, ένα νέο όργανο με μόνο κοντέρ, χωρίς στροφόμετρο, συν διάφορες διάσπαρτες κοσμητικές αλλαγές.
Προσθέτουμε και τις λίγο μεγαλύτερες διαδρομές στις αναρτήσεις του, ήτοι 125 μπροστά και 140 χλστ. πίσω (120 παντού για το roadster).
Όσον αφορά στις εξατμίσεις, να σημειώσουμε πως ο συνδετικός σωλήνας ππου οδηγεί από τον καταλύτη (κάτω από τον κινητήρα) προς τα πάνω είναι ένα εξάρτημα που υπήρχε ήδη ως κωδικός στην Akrapovic για όσους θέλουν να χρησιμοποιήσουν το έξτρα μονό τελικό της Σλοβένικης εταιρείας για το βασικό R NineT σε μια θέση ψηλά στην ουρά, σε στυλ scrambler.
Υποθέτουμε πως λίαν συντόμως το ζευγάρι των τελικών του R NineT Scrambler θα προσφέρεται από την Akrapovic ως επιλογή και για το απλό μοντέλ. Ούτως ή άλλως ο κινητήρας δεν έχει καμιά απολύτως αλλαγή μεταξύ των δύο εκδόσεων.
Κατά τα λοιπά, ξεχωρίζουμε ένα σημείο ενδιαφέροντος στο υποπλαίσιο του Scrambler. Η BMW μας ενημερώνει λοιπόν πως, όπως και στο βασικό R NineT, το υποπλαίσιο είναι αφαιρούμενο, δίνοντας την επιλογή στον αναβάτη να μετατρέπει τη μοτοσυκλέτα σε μονοθέσια με κοντή ουρά και σέλα ή σε κλασική διθέσια. Φανταζόμαστε πως η βασική έκδοση που πωλείται θα είναι με το διπλή σέλα, προσφέροντας την κοντύτερη επιλογή ως έξτρα για όσους θέλουν να τη δουν μοναχικοί καβαλάρηδες.